Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 4.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rage Against The Machine
#1
1 september - Sportpaleis
Reply
#2
Hopelijk vandaag ook eindelijk nieuws over de eerder aangekondigde (en 'verplaatste') Europese shows na bijna 2 jaar radiostilte.
Reply
#3
Gaaf, hier moet ik bij zijn. Een van de weinige bands die ik nog moet zien.
Reply
#4
Niet meer hier gesignaleerd sinds de Gelredome in 2010. Waarschijnlijk aanwezig bij een Ziggo show.
Reply
#5
Waar zien jullie dit staan? Wanneer voorverkoop?
Reply
#6
effe opvolgen dit
zou 1 september willen vliegen naar de states, maar misschien toch maar vertrekken op 2 september
Reply
#7
(25-02-2022, 10:30)pudpong3 Wrote: Waar zien jullie dit staan? Wanneer voorverkoop?

Stond tussen de tourdata op Livenation.co.uk. Nog geen verdere info.
[+] 1 user says Thank You to Stefan for this post
Reply
#8
officieel 1 september in sportpaleis

prijs nog niet bekend
Reply
#9
De voorverkoop start op vrijdag 29 april om 10 uur, tickets kosten 73,30 en 102,42 euro. Wie is geregistreerd op de website van Live Nation Belgium kan via die account deelnemen aan een gelimiteerde presale. Die begint op maandag 25 april om 10 uur en eindigt op woensdag 27 april om 18 uur, of wanneer de tickets uitverkocht zijn.
Reply
#10
Balen, ben dan op vakantie. Hopelijk paar dagen later in Ziggo of elders in de buurt.
Reply
#11
Apart dat er niet meteen al een Nederlandse datum tussen zit.
Reply
#12
(22-04-2022, 17:22)hythloth Wrote: Apart dat er niet meteen al een Nederlandse datum tussen zit.

Al herinner ik mij net dat ze ook in 2023 touren, dus misschien wordt het wel Pinkpop ofzo.
Reply
#13
Lijkt leuk om van je bucketlist te schrappen, voor activisme moet je het niet doen. Meh.
Reply
#14
Ik helaas ook op vakantie.
Reply
#15
Hoe is geluid voor dit soort concerten in Sportpaleis (staanplaatsen dan, hopelijk). En zullen staanplaatsen de 102 aantikken? Of zijn dat de betere zitplekken?

Nooit geweest dus ben opties aan het verkennen want wil ze stiekem wel gewoon weer eens zien.
Reply
#16
(24-04-2022, 09:09)Max Wrote: Hoe is geluid voor dit soort concerten in Sportpaleis (staanplaatsen dan, hopelijk). En zullen staanplaatsen de 102 aantikken? Of zijn dat de betere zitplekken?

Nooit geweest dus ben opties aan het verkennen want wil ze stiekem wel gewoon weer eens zien.

Heb ze vorige keer gezien in het Sportpaleis, kan me niet voorstellen om dit zittend te bekijken.
Wat er op het middenplein gebeurde was waanzin. Bij momenten ging het er zelf over, zag jonge gastjes al afgevoerd worden na 1 nummer.
Wij waren met 4 vrienden en hebben elkaar ook niet meer gezien na het eerste nummer.
Reply
#17
(24-04-2022, 09:09)Max Wrote: Hoe is geluid voor dit soort concerten in Sportpaleis (staanplaatsen dan, hopelijk). En zullen staanplaatsen de 102 aantikken? Of zijn dat de betere zitplekken?

Nooit geweest dus ben opties aan het verkennen want wil ze stiekem wel gewoon weer eens zien.

Voor geluidskwaliteit in het Sportpaleis zou ik gewoon de hoogste tribunes vermijden. Gisteren vooraan op het middenplein bij TWOD was het geluid een pak beter dan ik had verwacht alleszins!
Reply
#18
Idd, was een heftig concert door een warmteonweer net ervoor. Drukkend warm, iedereen stond in ontbloot bovenlijf op het middenplein.
Reply
#19
Ben binnen op de site, maar geen middenplein meer te selecteren, dan wacht ik liever ticketswap af dan 100€ voor een zitplaats te betalen.
Reply
#20
(25-04-2022, 10:10)VDB Wrote: Ben binnen op de site, maar geen middenplein meet te selecteren, dan wacht ik liever ticketswap af dan 100€ voor een zitplaats te betalen.
ik geraak er gewoon niet in...
Reply
#21
(25-04-2022, 10:10)VDB Wrote: Ben binnen op de site, maar geen middenplein meer te selecteren, dan wacht ik liever ticketswap af dan 100€ voor een zitplaats te betalen.

Of nog eens proberen met de officiële verkoop, want heb de indruk dat ze bepaalde vakken en aantallen beschikbaar hebben gemaakt voor deze voorverkoop, mss dat er nog wel middenplein apart gehouden wordt voor de officiële verkoop. We zullen zien, maar zitten bij Rage lijkt me geen optie.
Reply
#22
vrijdag opnieuw een poging.
3 tickets middenplein nodig maar dat komt niet goed als het even vlot loopt als vandaag
Reply
#23
op hoop van zege
Reply
#24
middenplein check
[+] 2 users say Thank You to reaper for this post
Reply
#25
(29-04-2022, 10:06)reaper Wrote: middenplein check

was rap binnen, maar middenplein ging niet meer voor 6 personen, toch maar zitplaatsen besteld dan
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)