Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Een nieuwe wereld, of...?
#76
Dit is echt weer tegeltjesmateriaal idd. Zo'n grote grindtegel weliswaar, maar toch.
[+] 1 user says Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
#77
Fender heeft het over niets anders dan de massale staking als beste anti-oorlogswapen. Iets waar helaas niemand het vandaag over heeft. Dit bedoel ik overigens niet ernstig en gedisciplineerd, maar ik meen het wel.
Reply
#78
Holy shit, jij kan Fenders lezen! Respect Wink
[+] 1 user says Thank You to Gunnar for this post
Reply
#79
(02-03-2022, 14:48)Gunnar Wrote: Holy shit, jij kan Fenders lezen! Respect Wink

Ik piste bijna in mijn broek  Big Grin
Reply
#80
Och, alles went. Soms de emmer op de kop krijgen - dan weer op de hoge wagen door 't dorp Cool
[+] 1 user says Thank You to Fenderboy for this post
Reply
#81
(02-03-2022, 14:29)Fenderboy Wrote: Telkens diezelfde zich steeds harder opstellende 'liberale kapitalisten' of 'communistische poenscheppers' die er in de schijnwerpers staan. Kan de zwijgende meerderheid dan niet eens vaker die schakelaar op uit zetten? Een dergelijk energie verlies + zo 'n tanend wederzijds respect vormen samen eigenlijk 't equivalent van 2 gekneusde enkels bij een sportief ingesteld persoon.

Sorry ik deal alleen met communistische poeniescheppers
Reply
#82
(02-03-2022, 16:24)ijskolibrietje Wrote:
(02-03-2022, 14:29)Fenderboy Wrote: Telkens diezelfde zich steeds harder opstellende 'liberale kapitalisten' of 'communistische poenscheppers' die er in de schijnwerpers staan. Kan de zwijgende meerderheid dan niet eens vaker die schakelaar op uit zetten? Een dergelijk energie verlies + zo 'n tanend wederzijds respect vormen samen eigenlijk 't equivalent van 2 gekneusde enkels bij een sportief ingesteld persoon.

Sorry ik deal alleen met communistische poeniescheppers

Kende deze titel nog van een hilarische Suske en WIske Big Grin
Reply
#83
5G vormt echt een technologisch en fraai toekomstbeeld. Echter: Een overbevolkte planeet geforceerd blijven pushen met 5G, terwijl we tegelijkertijd per hoofd van de wereldbevolking minder energie dienen te gaan gebruiken? Eerst maar eens 'even' qua capaciteiten doorpakken en tegelijkertijd fors gaan vergroenen wellicht?
Reply
#84
Betreffende die fraaie winsten van superjachtenkapiteins - of CEO astronauten: Blijvend al deze ongebalanceerde handelsverhoudingen, een enorm opgewarmde dampkring + een totaal opgefokte planeet?

#solidairgroenenveilig
Reply
#85
Niet alleen in Brabant, maar ook hier in de regio zitten we regematig zonder electriciteit. Je eten in de diepvries en koelkast bederft vervolgens binnen korte tijd. Werken met een computer of bij de lokale radio komt dan bv ook stil te liggen. Ik sprak gisteren een persoon met een nogal ruim bemeten klassieke woning in Leeuwarden die even vertelde gemiddeld €900 per maand qua elektriciteit en gas kwijt te zijn. Gelukkig (grote firma manager) is z 'n inkomen ook ruim bemeten. Iedereen die met 't 5G syndroom rondloopt, of diegenen welke ook maar overal maar airco 's in woon en werkruimtes aanleggen, zou je met 't oog op blokkende/krakende energie capaciteiten meer gezond verstand willen toewensen. Een leefbaar klimaat is voor iedereen belangrijk.
Reply
#86
Eerst wat kleine aantekeningen. Het plot van 't wereldtoneel blijkt wel steeds matiger te worden ingevuld. Een nogal matig samenwerkende casting vormt hierbij duidelijk een hoofdprobleem. Aan de geachte machthebbers/CEO 's//aristocraten zou ik derhalve nog eens vriendelijk willen vragen: Creëren we nu toch maar een planeet waarop klimaatdoelstellingen belangrijker worden geacht dan economische belangen, of...?
Reply
#87
Geachte Boeren, Burgers, Buitenlui: Behoorden grutto 's, kieviten, scholeksters, tureluurs of wulpen niet altijd bij veel grotere aantallen hier in de velden rond te wandelen?
Reply
#88
Water op de.bon?

Is het verrassend...nee.

Schrik ik er van... Ja...

Watertekort.. ai..
Reply
#89
(03-08-2022, 14:19)Fenderboy Wrote: Geachte Boeren, Burgers, Buitenlui: Behoorden grutto 's, kieviten, scholeksters, tureluurs of wulpen niet altijd bij veel grotere aantallen hier in de velden rond te wandelen?

Je zou er tureluurs van worden fender..
Reply
#90
Reply
#91
(03-08-2022, 14:47)Wailer Wrote: Water op de.bon?

Is het verrassend...nee.

Schrik ik er van... Ja...

Watertekort.. ai..

hoho Wailert, alleen Fender stelt de vragen in dit topic!
Reply
#92
(03-08-2022, 14:47)Wailer Wrote: Water op de.bon?

Is het verrassend...nee.

Schrik ik er van... Ja...

Watertekort.. ai..

Al was 't reeds vaker in 't nieuws dat zo 'n tekort er aan zat te komen, verbaasd 't mij ook dat 't nu al zover is. Een regenton in iedere tuin en niet alle yards betegeld kan een verschil maken.
Reply
#93
Een omgekeerd hakenkruis om consequent te blijven, of...?
Reply
#94
Vastgoed, Shell, supermarkt - en zorgbeleggers rijker en rijker en dan geen opstand verwachten?
[+] 1 user says Thank You to Fenderboy for this post
Reply
#95
Steun voor werkmensen (ook actuele pensionado 's) vanuit Den Haag en/of firma 's om 't hoofd dan toch boven water te kunnen houden in al hun 'sociale huurwoningen' + alle gestegen uitgaven.
Reply
#96
CDA'ers publiek vernederen tot ze stoppen met hun kak intrekken over de stikstofdoelen van 2030, of...?
Reply
#97
Het CDA 2030 laten halen is ook 'niet heilig'
Reply
#98
AzG in Ter Apel een definitieve reden om nooit meer op een van de kabinetspartijen te stemmen, of...?
Reply
#99
Tja... de huidige politieke leiders en de overheid: Het opvangbeleid is zo ingewikkeld opgetuigd dat men 't meestal (te) onduidelijk noemt. Wij hebben bv in de regio (op 6 km) een COA waar op dit moment officieel 400 asiel zoekenden zijn gehuisvest. Rond het centrale gebouw worden er op 't terrein telkens cabines (een soort caravans) bij gebouwd. Ik tref regelmatig mensen uit 't COA in de plaatselijke bibliotheek en praat er (wanneer ze bv Engels of Duits spreken) ook regelmatig mee. Ben overigens samen met nog iemand anders uit de regio die o.a. Frans en Spaans spreekt één van de weinigen die met deze mensen schijnt te praten. Er zijn er absoluut velen (veruit de meesten) die een gevaarlijke situatie ontvluchten en hier terecht naartoe zijn gekomen, maar er zitten er ook tussen waarvan ik me (misschien ook wel te onwillekeurig) afvraag zijn die niet slechts hier, omdat er meer goedkoper personeel in de industrie, de kassen en de akkerbouw nodig is? Ruim de helft heeft ook reeds een baan, alleen snap ik niet waarom bv de Afrikaanse mensen ook niet gewoon een baan kunnen krijgen, terwijl er hier in de regio nog zoveel vacatures op de werkvloer open staan. Op 't gebied van ruimdenkendheid of betrokkenheid kon 't volgens mij nog wel forse stukken beter.
Reply
Ook protest tegen in brand steken azc, of...?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)