Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Een nieuwe wereld, of...?
#26
(24-10-2021, 10:40)thomas9790 Wrote: Is dit een vervolg op het toekomst topic? Zullen deze twee topics in de toekomst naast elkaar blijven bestaan, of...?

Nee... je hebt 't hier wel bij een recht eind. Ik denk dat deze nu net iets actueler/accurater kan zijn dan toekomst een tijdje leek. De titel van 't topic toekomst werkte i.m.o. met de intrede van Corona al een tijdje tamelijk vaag.
Reply
#27
(23-10-2021, 15:01)Kreuz Wrote: Is Palestina al bevrijd?

Nog niet! Lekker verder koloniseren die handel.

https://twitter.com/NoorAbdelHaq1/status...9183937540
Reply
#28
In onze gemeente Waadhoeke en in De Fryske Marren werken al AZC centra continu. In Ter Apel loopt 't dank zij weer eens totaal geen Haags beleid totaal vast met al deze mensen. Vele regio 's hebben er overigens nog steeds geen één. Vooral in de Biblebelt heeft men hier klaarblijkelijk een broertje aan dood. Verder: staan er overal in Nederland wel lege kantoorpanden. Zijn 't vastgoedbeleggers die dergelijke opties blokkeren? Een massale protestactie in een dergelijke richting zou mij wel aanstaan.
Reply
#29
Een nieuwe wereld zonder slappe Senseo koffie?
Reply
#30
Een nieuwe wereld met humor die er enigszins toe doet. Cabaret over culturele verschillen lijkt me een gebrek aan fantasie.
Reply
#31
Beck als headliner in het jaar des Heren 2022, of?
[+] 1 user says Thank You to thomas9790 for this post
Reply
#32
Wat mij betreft mag dat hoor. Ik kijk niet neer op anders denkende mensen. Geloof vormt een factor bij vele individuen. Qua stukje Zelfreflectie: zie ik mezelf ondertussen liever als humanist.
Reply
#33
Volgens transitie professor Rotmans gaan we in de nabije toekomst 10 transities tegemoet. 1 ervan is een geheel ander voedselpatroon. Deze vind ik persoonlijk erg lastig. Ben bv gek op steak, vis en kaas. Mag ik deze prof als een freak beschouwen, of...?

Quote:https://vimeo.com/65210724
Reply
#34
Weer eens een discussie over muziek - of cultuur?
Reply
#35
(31-10-2021, 22:07)Fenderboy Wrote: Weer eens een discussie over muziek - of cultuur?

Moet je aan Hugo vragen.
Reply
#36
Discussies over vaccinaties, codes, pasjes e.d. met tegengesteld denkende familieleden en vrienden sla ik inmiddels gaarne over.
Reply
#37
Diverse verschillen + meningen accepteren en bv ook eens wat opsteken van elkaars argumenten.
Reply
#38
Ik zit hier toch godverdomme niet om wat op te steken!?!
[+] 1 user says Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
#39
(05-11-2021, 14:08)Schobbeyak Wrote: Ik zit hier toch godverdomme niet om wat op te steken!?!

Ugh!
Reply
#40
Nieuwe adviezen OMT kwamen er dus alvast weer naar buiten. Sociaal/economisch gezien dienen we op gang te blijven. Handen wassen en afstand bewaren bleven zonder veel moeite vaste gewoontes. Ondanks dat sommigen me hier nogal eens scheef aankeken: Vandaag wederom voorzien van mondkapjes naar de super. Moet toch kunnen?
Reply
#41
LGW? gewoon vier dagen, of... morgen rellen?
Reply
#42
LGW? rellen bij Wapu Wapu?
Reply
#43
Zaterdag uiteten bij Waku Waku als LGW niet meer doorgaat?
Reply
#44
En zonder te betalen weggaan.
Reply
#45
Vooralsnog veel minder laadpalen en veel minder zonnepanelen dan benodigd tbv die benodigde 75% meer NL energie blijken toch de voorlopige vooruitzichten met de bodem van de staatskas in zicht. Gezien de 200 miljard extra kosten voor dat 5 keer grotere energienetwerk komt zoiets tegenover bv waterstoftoevoer via tankschepen ook nog eens zeer ondoordacht over. Overigens: Zelfs hier in 't dorpje rijden er 2 voitures op waterstof die ook op diverse plaatsen hier in 't Noorden al tankmogelijkheden zagen ontstaan.
Reply
#46
Oorlog in de straten omdat kapitalistische sukkels maar niet begrijpen dat er balans nodig is om een veilige cultuur te bewerkstelligen?
Reply
#47
Tweede kans/2e hands. Consuminderen?
Reply
#48
Een planeet die qua problematieken steeds schever overhangt. Meer een balans trachten (terug) te vinden in vrijheden en bepalingen: Waren we daar niet gelukkiger mee?
Reply
#49
Slechts nog E - bikes + shared Cars?
Reply
#50
(04-12-2021, 13:24)Fenderboy Wrote: Slechts nog E - bikes + shared Cars?

Nee + nee
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)