Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 4.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dit bedrijf moet vandaag (en alle andere dagen) in de hoek blijven staan
Sorry, ik begrijp weinig van je verhaal. Maar voor iedereen die een uitvaartverzekering heeft adviseer ik om de maandelijkse premie je betaalt zelf opzij te zetten. Vele malen voordeliger enige nadeel is dat je mogelijk wat vermogensrendementsheffing moet betalen maar dat is zo marginaal dat je altijd nog voordeliger uit bent.
Reply
Dat geldt natuurlijk voor iedere verzekering
Reply
Mwah ik ben toch wel blij met mijn ziektekosten en woonhuisverzekering om wat te noemen. De mogelijk kosten van zelf betalen kunnen de kosten van een premie ruimschoots overstijgen. Bij een uitvaart kun je nog redelijk berekenen welk eindbedrag je nodig hebt, de onzekere factor daar is vooral wanneer je het nodig hebt Wink
Reply
(23-07-2024, 14:49)Schobbeyak Wrote: Dat geldt natuurlijk voor iedere verzekering

Dat is niet waar. Sommige zaken kan je niet tegenop sparen (nieuw huis bij woningbrand, ritje met traumahelikopter). Voor zulke gevallen is een verzekering bedoelt. Een uitvaart kan je zelf redelijk inschatten wat het kost en wat geld voor opzij leggen. 

Bij uitvaart zou iedereen ook meerdere offertes moeten aanvragen en moeten onderhandelen over de prijs. Heb ik 1x gedaan (andere keren wilde familie dat niet) en € 1.000 van de offerte af weten te dingen. Voor dat geld zijn we met zn allen naar een restaurant gegaan i.p.v. koffie met cake.
Reply
Ok, fair enough
Reply
Kort samengevat: Nog een tikkeltje naïef waarschijnlijk in 1981 vertrouwde je 't sociaal/maatschappelijke wereldje nog enigszins.
Reply
Hahahahahaha, ADL reageert op nazigrappen van Musk, maar is dit dan niet meer gewoon een beetje onhandig gedrag van een autist? 

[Image: adl-and-jonathan-greenblatt-respond-to-e...bab5ab91e4]
Reply
Nozzle tv, wat de fuck, laat mij gewoon rustig tanken en van de benzinelucht genieten zonder dat er een of andere schreeuwerige reclame in mijn gezicht geduwd wordt waarvoor je serieus bijna oordoppen in moet omdat er een speaker op oorhoogte loopt te tetteren. Dit zouden ze echt moeten verbieden….
[+] 1 user says Thank You to ahha for this post
Reply
(11-02-2025, 09:41)ahha Wrote: Nozzle tv, wat de fuck, laat mij gewoon rustig tanken en van de benzinelucht genieten zonder dat er een of andere schreeuwerige reclame in mijn gezicht geduwd wordt waarvoor je serieus bijna oordoppen in moet omdat er een speaker op oorhoogte loopt te tetteren. Dit zouden ze echt moeten verbieden….

Ik vind dat ook altijd super a-relaxed. Niet wat je wilt hebben voordat je weer verder gaat rijden.
Reply
Ik moest even Googelen wat dit voor fenomeen is. Maar ze hebben zelfs schermpjes die in de pomp slang zitten verwerkt. Echt elke vierkante centimeter in ons leven moet commercieel uitgebuit worden.
Reply
Ik wist ook niet dat dit bestond, ik zou beeld op de tankslang niet zien omdat ik hem altijd van me af draai omdat de pomp anders veel te vroeg afslaat maar geluid alleen lijkt me ook al een flinke ergernis.
Reply
Ik ken het helaas wel, maar een jaar of 15 geleden hingen er al schermen op de pomp met ook hard geluid. Je kon het schermpje zijn als ze je aan het tanken was dus ik heb het best lang niet door gehad.
Reply
Hier vlak over de grens geen irritante geluiden en filmpjes, maar wel irritante NL rijke boomers die naast hun eigen tank ook nog 6 grote jerrycans volgooien.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)