Sorry, ik begrijp weinig van je verhaal. Maar voor iedereen die een uitvaartverzekering heeft adviseer ik om de maandelijkse premie je betaalt zelf opzij te zetten. Vele malen voordeliger enige nadeel is dat je mogelijk wat vermogensrendementsheffing moet betalen maar dat is zo marginaal dat je altijd nog voordeliger uit bent.
•
Dat geldt natuurlijk voor iedere verzekering
•
Kort samengevat: Nog een tikkeltje naïef waarschijnlijk in 1981 vertrouwde je 't sociaal/maatschappelijke wereldje nog enigszins.
•
Nozzle tv, wat de fuck, laat mij gewoon rustig tanken en van de benzinelucht genieten zonder dat er een of andere schreeuwerige reclame in mijn gezicht geduwd wordt waarvoor je serieus bijna oordoppen in moet omdat er een speaker op oorhoogte loopt te tetteren. Dit zouden ze echt moeten verbieden….
The following 1 user says Thank You to ahha for this post:1 user says Thank You to ahha for this post
• hythloth
Ik moest even Googelen wat dit voor fenomeen is. Maar ze hebben zelfs schermpjes die in de pomp slang zitten verwerkt. Echt elke vierkante centimeter in ons leven moet commercieel uitgebuit worden.
•
Ik wist ook niet dat dit bestond, ik zou beeld op de tankslang niet zien omdat ik hem altijd van me af draai omdat de pomp anders veel te vroeg afslaat maar geluid alleen lijkt me ook al een flinke ergernis.
•
Ik ken het helaas wel, maar een jaar of 15 geleden hingen er al schermen op de pomp met ook hard geluid. Je kon het schermpje zijn als ze je aan het tanken was dus ik heb het best lang niet door gehad.
•
11-02-2025, 20:45
(This post was last modified: 11-02-2025, 20:45 by Timothy's Monster.)
Hier vlak over de grens geen irritante geluiden en filmpjes, maar wel irritante NL rijke boomers die naast hun eigen tank ook nog 6 grote jerrycans volgooien.
•