Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 4.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dit bedrijf moet vandaag (en alle andere dagen) in de hoek blijven staan
Met hun 'dreigsubsidies'.
Reply
ik dacht dat speurwerk onderdeel was van deze rubriek, net als foute individuen. Ik had hem ook in de andere rubriek via "Edith Schippers" kunnen posten.

nee, gaat over pensioenen - zie NRC - morgen volgt uitgebreider artikel maar op website al in zijn geheel te lezen want artikel dat ik las is veel langer dan onderstaande pdf


Attached Files
.pdf   nrc-krant-20230120-4928649-edith-schippers-hield-verklaring-achter-over-financiele-problemen-dsm-pensioenfonds.pdf (Size: 186.61 KB / Downloads: 11)
[+] 1 user says Thank You to marvin for this post
Reply
Als dit gelijk de carrière van Edith Schippers zinkt zou dat mooie bijvangst zijn.
[+] 1 user says Thank You to Gunnar for this post
Reply
Hier is mijn vader dus de dupe van.
Reply
OM, lekker aan de leiband van het grootkapitaal.
Reply
Open deur en niet de eerste keer, maar, herhaling was belangrijk toch. Shell, recordwinst van bijna 40 miljard. Sowieso alle oliebedrijven, de grote jongens samen pakken een krappe 260 miljard https://nos.nl/artikel/2462165-topjaar-v...euro-winst
Reply
Ik vraag me af hoeveel hypotheken, dure uitgaven, trust funds en andere 'welvaart' in Nederland wordt betaald met Shell-dividenden. Shell is het ultieme voorbeeld dat onze 'welvaart' grotendeels gestoeld is op uitbuiting en pure diefstal, al honderden jaren lang.
Reply
Het is wel de grootste investeerder in duurzame energie van Nederland #greenwashing
Reply
Dit soort dingen vind ik wel interessant, los van dat het een waardeloos bedrijf is natuurlijk, is dit Greenwashing? Of wordt het dat pas als ze zeggen dat ze een groene investeerder zijn?

Mooi voorbeeld van een uitspraak van de ACM, Ryanair is wel weer op de vingers getikt voor CO2 compensatieclaims en groener vliegen.
https://archive.ph/JWa3g
Reply
Audi (en bij uitbreiding de hele Volkswagen Groep omdat Audi überhaupt mag bestaan).

Verdere uitleg is denk ik niet nodig.
Reply
Door de "verdere uitleg is niet nodig" verwachtte ik eigenlijk headlines bij de NOS of op z'n minst een Twitter community op z'n kop i.v.m. een schandaal. Nog niets kunnen vinden. Wat is de verdere uitleg? Of is dit gewoon een persoonlijke vete jegens Audi?
Reply
Audi's worden bestuurd door Audi-chauffeurs. En ik ben ze na goed 12 jaar vaak en lang de weg op moeten in heel West-Europa spuug en spuugzat. Bijna elk geval van agressief gedrag, bijna elke near miss, bijna elke blunder die iemans leven kan kosten, die ik van dichtbij heb meegemaakt: daar was een fucking Audi bij betrokken. In veel hogere mate nog dan de Golfs, Polo's en Tesla's, die beslist ook in de top-5 staan, maar het gedrag van Audi-rijders staat tegenover die andere modellen zoals het record van Lebron James tegenover het puntentotaal van de nog actieve NBA-spelers.

Gisteren was ik onderweg naar Antwerpen en Gent voor werk. In Eindhoven een Audi die nog snel zijn afslag wou halen, maar niet zag dat er file stond en last minute uitwijkt, waarop ik bijna op de fucker knal. In de Kempen een Audi die overal aan bumperkleeft en agressief rechts inhaalt terwijl er nog overal ijzel ligt, en nog in Nijmegen zelf bij het oprijden van een stuk snelweg waar een file staat een Audi die mij negeert en niet wil ritsen. Drie fucking gevallen op één dag. En zo kan uit ik tientallen andere dagen dat ik de weg op ben gegaan talloze andere Audi-voorbeelden halen. Ze zijn onverbeterlijk slechte chauffeurs met een enorme compensatiedrang en/of cocaïneprobleem en bijna allemaal kansloze mannen cq kantoortuig van tussen de 30 en 50. Fuck. Hen. En fuck dat kutmerk dat uit niets meer bestaat dan veredelde Skoda's met de designtaal van een droogkast.
Reply
Maar is het dan niet lekker om gewoon op audi te kunnen haten? Liever alle kutchauffeurs in 1 merk dan dat je je aandacht over verschillende merken moet verdelen. Helemaal eens verder, wat een paupervolk en wegpiraten rijdt daar in rond.
Reply
Haha, wel een beetje de richting die ik vermoedde. Vind Audi een mooi merk, maar helaas rijden er inderdaad vooral klootzakken in hun auto's.
Reply
Nou ja, als ik een Polo/Golf in Brabant of De Kempen zie, dan weet ik het ook wel. Maar meestal zijn dat gewoon sjappies die te hard rijden. Tesla's waren lang de nieuwe Audi's, maar die verdwijnen weer vanzelf want dat merk is het werk van een oplichter.

Het is zeker makkelijker om zo te haten. Blijft een feit dat ik graag in leven blijf als ik de weg op moet en soms echt zin heb om zo'n bumperklevend stuk tuig uit zijn auto te sleuren; en na sommige ritten blijft dat gevoel wel eens langer hangen dan ik zou willen. Ik overweeg zelfs om een dashcam te kopen, zo erg is het soms. Zo'n gedrag is pure agressie en brengt mensenlevens in gevaar.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
Dashcams zijn toch niet zo duur tegenwoordig? Lijkt mij een prima investering.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
Ik heb ook een Golf. Gewoon om Uplift te fucken.
Reply
(08-02-2023, 11:22)Uplift Wrote: Audi (en bij uitbreiding de hele Volkswagen Groep omdat Audi überhaupt mag bestaan).

Verdere uitleg is denk ik niet nodig.

Al jaren notoir Audi-hater hier. De Golf, Polo of Tesla's spelen bijlange niet in dezelfde league. 
Enkel de Volvo X-reeks en Range Rover proberen de laatste jaren Audi van de troon te stoten als merk met de grootste kutchauffeurs aan boord. 
Maar Audi heeft de titel al het langst, nadat BMW het nieuwe Mercedes werd jaren geleden.
Reply
(08-02-2023, 21:04)Schobbeyak Wrote: Ik heb ook een Golf. Gewoon om Uplift te fucken.

Had dan een VW Up gekocht.
Reply
Wat mij betreft steekt de Mercedes A klasse met kop en schouders boven de rest uit in het aso rijden klassement, vooral ook binnen de bebouwde kom. Op de snelweg valt het rijgedrag over het algemeen best mee vind ik, ik heb bijna nooit last van bumperklevers, wel van mensen die vlak voor me rijden.
Reply
(08-02-2023, 22:22)Timothy\s Monster Wrote:
(08-02-2023, 21:04)Schobbeyak Wrote: Ik heb ook een Golf. Gewoon om Uplift te fucken.

Had dan een VW Up gekocht.


Ik heb nog wel gezocht naar een VW Reünie, maar die komt pas later uit.
Reply
Dat is toch gewoon deze?

[Image: 2022_Volkswagen_ID._Buzz_front_view.jpg]
Reply
En de Beetle en de Scirocco en eigenlijk ook de Golf, KoS.
Reply
Maar ik heb een station. Telt dat ook?
Reply
(08-02-2023, 21:04)Schobbeyak Wrote: Ik heb ook een Golf. Gewoon om Uplift te fucken.
Haha, ik een Polo. Zo'n nieuwe die eigenlijk net een Golf is. Sorry Uplift.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)