Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 4.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dit bedrijf moet vandaag (en alle andere dagen) in de hoek blijven staan
#76
Linkedin.
[+] 2 users say Thank You to Uplift for this post
Reply
#77
Diverse airlines.
Reply
#78
Vooral dat systeem. Van de airlines zelf snap ik het nog wel, als ze anders rechten verliezen.
[+] 1 user says Thank You to matthijs603 for this post
Reply
#79
(06-01-2022, 20:00)matthijs603 Wrote: Vooral dat systeem. Van de airlines zelf snap ik het nog wel, als ze anders rechten verliezen.

Dat is toch alweer tegen gesproken. De EU heeft geregeld dat tijdens deze pandemie luchtvaart maatschappijen hun landingsrechten behouden blijven zonder die 80% te behalen.


https://nos.nl/artikel/2412154-die-duize...niet-nodig
[+] 1 user says Thank You to pudpong3 for this post
Reply
#80
Ajax.
[+] 1 user says Thank You to Gerblansky for this post
Reply
#81
(07-01-2022, 07:52)Gerblansky Wrote: Ajax.
Volledig mee eens. Opdoeken die rommel.
Reply
#82
(07-01-2022, 07:52)Gerblansky Wrote: Ajax.
Eens, dit is vrij achterlijk en schaamteloos allemaal.
Reply
#83
Is het echt heel raar dat ze die gasten met corona liever niet in Portugal achterlaten, maar ze gewoon naar huis halen?
Reply
#84
Nee natuurlijk niet, maar dit is Ajax, dus lekker ff haten op de vrijdagochtend.

En het is gewoon keihard de regels overtreden hè, dat tolereren we gewoon niet, klaar.
Reply
#85
Ook al vlieg je met een privéjet, je komt altijd in contact met andere mensen, dat lijkt me niet te voorkomen. En daarnaast is het natuurlijk vrij egoïstisch om je toch te onttrekken aan de voorschriften.

Edit: En ik twijfelde, maar gooi hem er toch in; voorbeeldfunctie!
Reply
#86
Die voorbeeldfunctie wordt in de voetbalwereld altijd heel selectief ingezet, want #cancelqatar.

Edit: https://twitter.com/fcutrecht/status/147...26249?s=21 , dit vond ik wel een goed voorbeeld van zinnige voorbeeldfunctie, geen idee of andere clubs dat ook zo uitdragen.
Reply
#87
Die vergelijking vind ik niet helemaal opgaan eerlijk gezegd.
Reply
#88
(07-01-2022, 10:24)TheUncleG Wrote: Die vergelijking vind ik niet helemaal opgaan eerlijk gezegd.

Misschien, maar #cancelqatar kan mij niet vaak genoeg gebruikt worden Wink
Reply
#89
Ah, die voorbeeldfuncties die in de winterstop allemaal lekker naar Dubai gingen.

En deze voorbeeldfunctie: https://youtu.be/wKU9QYDjpVs
Reply
#90
(07-01-2022, 10:25)Gunnar Wrote:
(07-01-2022, 10:24)TheUncleG Wrote: Die vergelijking vind ik niet helemaal opgaan eerlijk gezegd.

Misschien, maar #cancelqatar kan mij niet vaak genoeg gebruikt worden Wink
Eens hoor.

En ik had Ajax uiteraard graag de hand boven het hoofd gehouden. Maar ik vind het niet te verkopen dat iedereen na een positieve test in isolatie moet en dat Ajax zichzelf boven de regels plaatst. En het gaat niet eens om regel = regel, maar deze crisis valt alleen op te lossen door solidariteit. En dit is een grote middelvinger naar iedereen die zich wel zoveel mogelijk aan de regels houdt.
[+] 1 user says Thank You to TheUncleG for this post
Reply
#91
(07-01-2022, 10:30)Schobbeyak Wrote: Ah, die voorbeeldfuncties die in de winterstop allemaal lekker naar Dubai gingen.

En deze voorbeeldfunctie: https://youtu.be/wKU9QYDjpVs
Serieus, ga je nou echt de `voetballer heeft een rapplaat gemaakt, wat is dat nou voor voorbeeld` kaart spelen?
Reply
#92
Nee, dat ze een rapplaat ‘an sich’ maken zal me roesten. Maar een Bergwijn die zich Robin Hood noemt vind ik dan wel tekenend van het benul dat ze hebben. Veel voetballers zouden naast voetballen gewoon geen enkele functie kunnen bekleden. Laat staat een voorbeeldfunctie.
Reply
#93
Ah zo bedoel je. Ik verwacht ook niet van voetballers individueel dat ze een bepaald gewenst gedrag vertonen, alleen maar omdat ze een publiek hebben doordat ze tegen een bal kunnen trappen.

Alleen van goed geleid bedrijf mag je dat wel verwachten. Dat voetballers op reis gaan, a la. Dat Ajax op trainingskamp ging, niet handig maar moeten ze nog zelf weten. Maar dat je vervolgens niet de consequenties pakt wanneer het fout gaat, dat vind ik wat sneu.
Reply
#94
Ik zeg gewoon 30 punten in mindering en minimaal 10 landstitels afpakken.
Reply
#95
hard straffen!!!
degradatie!!!
laat ze maar een jaar tegen mvv, fortuna e roda spelen!!
Dat zal ze leren!!! Tongue
Reply
#96
Tony Choccolony
Reply
#97
(07-01-2022, 21:05)pudpong3 Wrote: Tony Choccolony

Oh? Waarom? Vliegen de kilo's er weer aan? Opzich ben je natuurlijk wel grotendeels verantwoordelijk voor je eigen eetgedrag.
[+] 2 users say Thank You to Loov for this post
Reply
#98
Ja je kan het betuttelend vinden, ik vind t wel mooi, klein gebaar, winkels doen niets en gooien alles met liefde in de bonus en veel te veel kinderen met overgewicht in Nederland, mooi dat een bedrijf een keer niet alleen aan het commercieel belang denkt maar ook wat voor de maatschappij willen doen of er in ieder geval mee bezig is, dat is al een hele stap verder dan heel veel andere bedrijven. (wat ze overigens al eerder gedaan hebben natuurlijk, fair trade chocolade wel echt op de kaart gezet, namaak grote merken maar dan van fair trade chocolade en een leeg vakje in de adventskalander om aandacht te vragen voor slavenarbeid in de cacao industrie wat, ondanks dat er een dag later een extra chocolaatje inzag vooral op gezeik kon rekenen https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211213_...rce=google ).

Zelfde geldt voor patagonia (andere orde hoor), maar aankondigen dat alle opbrengst op black friday naar non profit organisaties tbv natuur/ de aarde gaat en vervolgens 10 miljoen aan opbrengsten doneren.

Tony hoeft voor mij dus echt niet in de hoek, past mooi in het rijtje bedrijven die net iets verder kijken.
[+] 1 user says Thank You to ahha for this post
Reply
#99
De NS. Of prorail. Of wie er maar gaat over station Zwolle. Godverdomme nergens iets van een snoepautomaat te zien. En dan wel 19,60 vragen voor een enkeltje Groningen - Zwolle.
Reply
(08-01-2022, 01:48)Schobbeyak Wrote: De NS. Of prorail. Of wie er maar gaat over station Zwolle. Godverdomme nergens iets van een snoepautomaat te zien. En dan wel 19,60 vragen voor een enkeltje Groningen - Zwolle.

Klinkt als een mislukt snoepreisje.
[+] 1 user says Thank You to kurtje for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)