Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lowlands 2022
#26
(17-11-2021, 12:36)Gunnar Wrote: In West-Europa?
 
Groetjes vanaf Reading eind augustus. 

[+] 1 user says Thank You to Jorrit for this post
Reply
#27
(17-11-2021, 16:44)Jorrit Wrote:
(17-11-2021, 12:36)Gunnar Wrote: In West-Europa?
 
Groetjes vanaf Reading eind augustus. 


Die Stormzy show van dit jaar zag er trouwens erg de moeite uit. Mag hij zo komen inhalen op Lowlands.
Reply
#28
Yeah, was heel vet. Hielp natuurlijk wel dat het in de UK was.
Reply
#29
Ik voel het ook na dat filmpje nog niet. #boomer

Heeft al meer op Lowlands gestaan en toen viel het me ook niet mee.
Reply
#30
[Image: 35144B66-2AB9-4D94-A9E1-51E856407CD9.thu...d024a.jpeg]

Er valt een hele aardige line-up van Lowlands te maken.
Reply
#31
LL kennende wordt het iig Disclosure als Alpha afsluiter.
Reply
#32
Vrij sicke line up
Reply
#33
Nick cave en chemical brothers lijken me wel op LL te staan als headliner.
gorillas tame impala, national waren er te kort geleden nog

idles, michael kiwanuka, james blake fleet foxes kunnen we ook wel opschrijven
Reply
#34
(22-11-2021, 16:04)kesselman Wrote: Nick cave en chemical brothers lijken me wel op LL te staan als headliner.
gorillas tame impala, national waren er te kort geleden nog

idles, michael kiwanuka, james blake fleet foxes kunnen we ook wel opschrijven

IDLES en James Blake stonden op dezelfde editie als de laatste keer dat Tame speelde (2019). Maar al deze bands + Gorillaz hebben immiddels nieuw materiaal, dus waarom niet.
Reply
#35
lijkt me niet dat ze headliners zo snel laten terugkomen
bij kleinere namengebeurd dat sneller
Reply
#36
(22-11-2021, 23:19)kesselman Wrote: lijkt me niet dat ze headliners zo snel laten terugkomen
bij kleinere namengebeurd dat sneller

Er waren vroeger Alpha afsluiters op herhaling die dat kort op elkaar deden (Kaiser Chiefs in 2007 en 2009, Arctic Monkeys in 2009 en 2011, Disclosure in 2014 en 2016).

Maar het zal in augustus 2022 maar liefst drie jaar sinds de vorige Lowlands zijn geweest, dus precedenten uit het verleden tellen sowieso minder.
Reply
#37
Reply
#38
En Bastille natuurlijk
Reply
#39
ik dacht dat reading-leeds een rock festival was.
die line up van vrijdag!!!! OMG
Megan thee stallion?!?!?!?!

denk niet dat we veel van deze namen op LL zullen zien.

arctic monkeys, bastille( vreemd want die zijn al headliner op Pinkpop), glass animals, fever 333, en wolf alice, dat is het wel!
Reply
#40
Ik vermoed iig dat ze Halsey zullen skippen, mede doordat daar op LL 2017 naar verluidt niemand aanwezig was.
Reply
#41
(08-12-2021, 17:14)kesselman Wrote: ik dacht dat reading-leeds een rock festival was.
die line up van vrijdag!!!! OMG
Megan thee stallion?!?!?!?!

denk niet dat we veel van deze namen op LL zullen zien.

Vorig jaar hadden ze ook een hiphopheadliner met Stormzy, festival kan niet anders dan met de tijd meegaan. Net zoals dat er steeds meer vrouwen worden geboekt.
Reply
#42
(08-12-2021, 17:17)hythloth Wrote:
(08-12-2021, 17:14)kesselman Wrote: ik dacht dat reading-leeds een rock festival was.
die line up van vrijdag!!!! OMG
Megan thee stallion?!?!?!?!

denk niet dat we veel van deze namen op LL zullen zien.

Vorig jaar hadden ze ook een hiphopheadliner met Stormzy, festival kan niet anders dan met de tijd meegaan. Net zoals dat er steeds meer vrouwen worden geboekt.
Maar ja het is of een hip hopact waar ik niks mee heb of het is een outdated rockband. Er zit echt 0 balans in hun affiches de laatste jaren.
Reply
#43
Het blijft natuurlijk wel Reading/Leeds, waar het voornamelijk draait om taferelen anders dan de muziek.
Reply
#44
(08-12-2021, 17:14)kesselman Wrote: ik dacht dat reading-leeds een rock festival was.
die line up van vrijdag!!!! OMG
Megan thee stallion?!?!?!?!

denk niet dat we veel van deze namen op LL zullen zien.

arctic monkeys, bastille( vreemd want die zijn al headliner op Pinkpop), glass animals, fever 333, en wolf alice, dat is het wel!

LL is ook echt geen "rockfestival" meer hoor, genoeg kanshebbers op deze affiche.

Bastille staat helemaal niet op Pinkpop, je hebt het over Imagine Dragons.
Reply
#45
Huh niet?

Ik dacht dat Bastille de Franse naam was voor Imagine Dragons, zoals wij deze band Kensington in het Nederlands noemen?
[+] 5 users say Thank You to Indiaantje89 for this post
Reply
#46
(09-12-2021, 11:54)Indiaantje89 Wrote: Huh niet?

Ik dacht dat Bastille de Franse naam was voor Imagine Dragons, zoals wij deze band Kensington in het Nederlands noemen?

juist precies dat, soms noem ik ze ook wel eens the script.

Tongue
Reply
#47
Voor alle EvE fans hier, https://www.nu.nl/muziek/6174491/dagboek...digde.html
[+] 3 users say Thank You to Indiaantje89 for this post
Reply
#48
Genieten van dit vintage EvE portretje vol zelfbeklag.
Reply
#49
Deze NuJij'er maakt iig een goed punt:

Quote:Ik vind nogsteeds dat er een onderzoek en consequenties mogen zijn voor 'dansen met janssen'. Fouten zijn mensenlijk maar achteloos de gebruiks aanwijzijng van een medicijn totaal negeren terwijl de gevolgen bekent zijn is geen fout. Dat is minachtig en nalatigheid.

Hoe kan het dat niemand ingreep toen ze met het plan kwamen om mensen uit te gaan direct na een prik. Als we in Nederland aanhouden dat je 2 weken na je janssen prik pas volledig beschermt bent. En de fabrikant zegt dat de bescherming pas na 1 maand op het juiste niveau is. Het is echt absurd.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
#50
Ik heb al een hotel geboekt in Harderwijk in het LL weekend aan t strand. Hoogstwaarchijnlijk aanwezig,. (ja Jorrit, je leest t goed).
Ik heb nog geen Ticket, dus dat wordt mss een probleempje. Of iemand wil een presale code geven als hij zelf niet gaat.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)