Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rock Werchter 2022
#26
The Weeknd cancelt alle eerdere datums om plaats te maken voor een stadiontour in 2022. Werchter zou best kunnen, gezien ze in het verleden shows regelden van stadiontournees (zoals P!nk in 2019).
#27
Kan vakkundig elders worden weggezet zoals ze dat met zowat elke pop/rap-act doen.
#28
Quote:Jullie boekten de voorbije maanden vol vertrouwen tickets om of kochten tickets voor Rock Werchter 2022 die nog steeds geprijsd waren zoals in 2020. Wij worden echter met snel stijgende kosten geconfronteerd en zien ons genoodzaakt om vanaf 1 december de ticketprijzen te verhogen tot 266 euro voor een combiticket en 125 voor een dagticket. De ticketprijzen zijn steeds inclusief servicekosten en mobiliteitsbijdrage. Voor wie zijn/haar ticket reeds op zak heeft, verandert er niks.
#29
Quote:The Killers zakken op zondag 3 juli af naar het Festivalpark. De avontuurlijke indierockers uit Las Vegas hebben over de jaren heen een karrenvracht aan straffe songs bij mekaar geschreven én zijn een geweldige live band. Een greep uit hun grootste hits: “Somebody Told Me”, “When You Were Young”, “Read My Mind”, “Human”, ”Run For Cover” en recent nog “Dustland”. Topingrediënten voor een feestje op Rock Werchter! The Killers staan voor afsluiter Red Hot Chili Peppers op de Main Stage. Feest na feest. In Werchter kan dat.
#30
Ik vind het een heel fijne toevoeging, wat de rest van de Grazzers ervan vinden boeit me niet Smile
#31
prima naam voor rock werchter
#32
Ik kocht men ticket voor acts die ik nog nooit zag: The strokes, Kendrick Lamar, Thom Yorke solo, Liam gallagher. Dan valt dit wel tegen.
#33
Hoezo is The Killers niet gewoon een Night of the Proms act.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
#34
In de UK spelen ze zelfs in voetbalstadions...
#35
In de UK is Tim Martin een symbool van ondernemerschap.
#36
(11-11-2021, 01:19)Uplift Wrote: Hoezo is The Killers niet gewoon een Night of the Proms act.

Herman. Dacht dat het grap was toen ik gisteren terug kwam en dat nieuws zag passeren lol.
#37
(11-11-2021, 02:38)hythloth Wrote: In de UK spelen ze zelfs in voetbalstadions...

Voetballers doen dat ook, die laten we ook niet RW headlinen.
[+] 3 users say Thank You to thomas9790 for this post
#38
The Strokes hiermee afgeschreven? Jammer!

QOTSA, Royal Blood en Pixies er nog bij waarschijnlijk.
#39
(11-11-2021, 13:04)Roger Wrote: The Strokes hiermee afgeschreven?

Ja, en ook voor BKS.
#40
Donkere dagen opfleuren? Dat doen we met 16 fonkelnieuwe namen voor Rock Werchter 2022! De lijst nieuwelingen voor de komende editie is boeiend en gevarieerd. Klaar voor? Let’s go!

Pixies, Beck en HAIM komen op donderdag 30 juni naar Werchter. Queens of the Stone Age, Moderat, alt-J, The Streets en Sam Fender worden toegevoegd aan de line-up van vrijdag 1 juli. Jamie xx, Jorja Smith, Bicep Live, Nothing But Thieves en Phoebe Bridgers komen op zaterdag 2 juli naar het Festivalpark. Keane, Polo G en Sum 41 zijn er op zondag 3 juli. Eerder bevestigden Pearl Jam, Metallica, Red Hot Chili Peppers, Imagine Dragons, The Killers, Twenty One Pilots en Faith No More hun komst naar Rock Werchter
#41
Okee Werchter vulling. Groot deel daarvan staat dus ook op DTRFH.
#42
Down The Rabbit FuckHole?
[+] 2 users say Thank You to Timothy's Monster for this post
#43
(24-11-2021, 19:24)Timothy\s Monster Wrote: Down The Rabbit FuckHole?
Moet zoiets nu?
#44
(24-11-2021, 20:46)Indiaantje89 Wrote:
(24-11-2021, 19:24)Timothy\s Monster Wrote: Down The Rabbit FuckHole?
Moet zoiets nu?

Nu, i.t.t. een andere periode waar ik al eerder daarmee kwam?
#45
(24-11-2021, 20:46)Indiaantje89 Wrote:
(24-11-2021, 19:24)Timothy\s Monster Wrote: Down The Rabbit FuckHole?
Moet zoiets nu?

Nieuwsgierig naar de F in hythloth zijn afkorting. 
Down The Rabbit FurryHole had ook gekund.
#46
"De lijst nieuwelingen voor de komende editie is boeiend en gevarieerd"

Als je dat al in je perstekst moet schrijven.. Beetje pijnlijk om toch maar de indruk te scheppen.
#47
(25-11-2021, 00:30)Kreuz Wrote: "De lijst nieuwelingen voor de komende editie is boeiend en gevarieerd"

Als je dat al in je perstekst moet schrijven.. Beetje pijnlijk om toch maar de indruk te scheppen.

Tja, het is zeker gevarieerd.
#48
Ik las gevaccineerd.
#49
+ Maneskin
#50
(26-11-2021, 23:01)hythloth Wrote: + Maneskin

Die was vrij snel debunked later, maar oké.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)