Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rock Werchter 2022
Tourt die dan?
Dat langverwachte album komt er nu echt aan; nog steeds enorme kanshebber voor Glasto ook.
Gezien de Superbowl show dit weekend, is het een ideaal moment voor Kendrick om iets nieuws te droppen.
Ik ben de time table aan het kijken, en het valt me nog best mee.

Ik moet de kleinere bandjes nog luisteren, maar ik zie nog geen grote gaten waar niets staat waar ik zou gaan kijken. https://clashfinder.com/m/werchter2022/

Ik weet nog een Werchter waar op een dag er bijna niets was en we eigenlijk een beetje aan het rondhangen waren, en de andere dag we de hele tijd aan het van podium naar podium aan het rennen waren.
Zondag wordt alsnog wel van podium naar podium rennen voor mij.
TWOD maar 75 minuten als headliner? Lame.
Iemand ervaringen met Kiwanuka live? Op plaat is het heerlijk maar live nooit gezien.
(12-02-2022, 13:04)eloelo Wrote: Iemand ervaringen met Kiwanuka live? Op plaat is het heerlijk maar live nooit gezien.

Heb ze gezien als sub headliner op Ejekt in Athene in 2019. Het is niet mijn ding, maar ik kan niet ontkennen dat ze er wel een dikke show van maken en in Athene stond het podium goed vol met muzikanten. Met andere woorden, als je het op plaat goed vindt, dan is het live nog veel beter.
(09-02-2022, 23:42)VDB Wrote:
(09-02-2022, 22:16)VDB Wrote:
(09-02-2022, 22:06)hythloth Wrote:
(09-02-2022, 21:53)VDB Wrote: Er zou een 2de Boutique komen, maar dan met Barn en Klub C erbij

Klinkt alsof ze dus geen stadionformaat headliner konden scoren, en meer acts moeten boeken voor de kaartverkoop.

ik verwacht The Weeknd, maar ze mogen verrassen

Kendrick Lamar bijvoorbeeld

Kendrick op 23 juni in Milaan ...
Gaat hem wss worden dus voor Boutique 2, alleen vrees ik in hetzelfde weekend van de eerste Boutique en dan zit ik in Frankrijk.
Fingers crossed de dag na Cave, dat zou een mooi weekend zijn, maar daar zit de 2de classic volgens de geruchten al ...
Hmm, zit ik met een RW22 ticket te kijken terwijl ze goede namen van RW20 (Kendrick en Placebo) naar een hun andere festivals verplaatsen..
Ja, dat gevoel heb ik ook.
[Image: LINE-UP-PER-STAGE-DAY-SQUARE-2.png]

Voor de volledigheid, line up van Core Festival
https://www.demorgen.be/tv-cultuur/alex-...~b607bfff/
(24-03-2022, 11:46)Uplift Wrote: https://www.demorgen.be/tv-cultuur/alex-...~b607bfff/

oh well, 70 euro terugkrijgen
de vriendengroep had hiervoor kaarten gekocht dusja

was te verwachten dat dit zo hard ging tegenvallen
70 euro is dan ook best veel! Is dat normaal voor een komiek dezer dagen?
(24-03-2022, 13:06)meisbaer2 Wrote: 70 euro is dan ook best veel! Is dat normaal voor een komiek dezer dagen?
nee, zeker niet
maar men zou er met extra komieken en wat bands een hele festivaldag/feel aan geven en dan leek mij de prijs iets beter te behappen
[+] 1 user says Thank You to reaper for this post
https://www.robtv.be/nieuws/twee-dagen-t...mer-136250
Ik denk dat de NVA daar stilaan hun familiedag kan gaan organiseren.
(24-03-2022, 13:10)reaper Wrote:
(24-03-2022, 13:06)meisbaer2 Wrote: 70 euro is dan ook best veel! Is dat normaal voor een komiek dezer dagen?
nee, zeker niet
maar men zou er met extra komieken en wat bands een hele festivaldag/feel aan geven en dan leek mij de prijs iets beter te behappen

Ik zie zelf de prijzen voor grote komieken alleen maar stijgen, net als bij muziekacts. Heb in het verleden al een paar van die grote namen gezien, maar ik lach thuis op de bank bij hun gefilmde specials net zo hard.
(24-03-2022, 13:56)Uplift Wrote: Ik denk dat de NVA daar stilaan hun familiedag kan gaan organiseren.

Familieweek gezien de hoeveelheid dagevents, wtf.
Plus onder meer Stormzy, Nas, Peggy Gou en Lous & The Yakuza erbij voor CORE.

Waarmee ze toch wel een aantrekkelijke lineup hebben. Ik ben er dan toch maar bij op de vrijdag. Action Bronson, Ezra Collective, Nas, Lou & The Yakuza en Little Dragon op 1 stage is erg tof.
naS wAs TOCh CanCEllED?
Nas had idd gecanceld moeten worden voor het toevoegen van een verschrikkelijke Michael Jackson singalong op PS 2019...
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Florence headliner Werchter ‘Encore’, 26 juni als ‘eenmalige bisronde Werchter’, maar dan dus voor het main event? Niet mijn vak, marcom
Dat wordt zeker die all-female day? Dan zijn er toch zeker een paar Grazzers/Festileakers die aan hun trekken komen.

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)