Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rock Werchter 2022
#51
Dat was langs mij heen gegaan, maar alsnog, het is GifFriday!
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
#52
+ The War on Drugs, Royal Blood, Lewis Capaldi, Greta Van Fleet en Yungblud.

Mooi, dat gehele programma tot nu toe!
#53
[Image: dumbrim-001.gif]
#54
Nou, ik vond Greta Van Fleet toch wel slechter dan slecht in 2019.
[+] 1 user says Thank You to Rael for this post
#55
Giffriday jongens. Even zoeke naar een goeie
#56
[Image: jDv7T11.gif]
#57
[Image: giphy.gif?cid=ecf05e47xj07fkldz3hyv4jfcm...y.gif&ct=g]
(maar hey Werchter)
#58
gif friday ready?
#59
Voor donderdag 30 juni zijn dat Rag’n’Bone Man, Lianne La Havas, Fontaines D.C., First Aid Kit, Carly Rae Jepsen, Black Pumas, RY X, Cigarettes After Sex, Altın Gün, Gang Of Youths, Airbourne, The Dead South, White Reaper, Reignwolf, Yumi Zouma en Owenn.

Nieuw voor vrijdag 1 juli zijn Bazart, IDLES, Lous and The Yakuza, Miles Kane, Inhaler, Turnstile, girl in red, Parcels, STIKSTOF, RHEA, JC Stewart, The Chats, The Last Internationale, The Regrettes, Waterparks en MOLYBARON.

Het programma van zaterdag 2 juli wordt aangevuld met Anne-Marie, LP, Leon Bridges, Clairo, Goldband, Sabrina Claudio, Marcus King, Alec Benjamin, Pitou, KennyHoopla, POORSTACY, The Faim en Dea Matrona.

Balthazar, Disclosure, Michael Kiwanuka, MEUTE, Lost Frequencies Live, Kacey Musgraves, Jimmy Eat World, Big Thief, Modest Mouse, Joost, Fever 333, Moses Sumney, Emma Bale, Jehnny Beth, Snail Mail, The Record Company, Dry Cleaning, Bartees Strange en Peach Tree Rascals komen op zondag 3 juli naar Werchter.
#60
Queens of the stone age valt af
#61
Mocht weer nix kosten die laatste namen.
#62
[Image: giphy.gif]
#63
alles wat er bij gekomen is +10
qotsa valt af -30
#64
Alle spannende namen bewaard voor CORE festival natuurlijk, heel benieuwd naar die line-up!!!
#65
Ja, ik ben bang dat er veel leuke namen naar de andere Werchter festivals (zijn) gegaan. Niet super onder de indruk, helaas.
#66
Nieuwe poster:

[Image: rw22-lineup-280122-61f3fcc4ac91d.png]

Betreft relevante en kwalitatieve namen tel ik momenteel 3 op de donderdag, 2 op de vrijdag, 4-5 op de zaterdag, en 6 ofzo op de zondag. Tja.

Wel cool dat ze alvast een podiumindeling hebben, zodat je kan raden hoe dingen gaan clashen.
#67
Donderdag en/of vrijdag in overweging. Zaterdag en zondag staat er werkelijk niks interessants voor mij.
#68
Bagger line-up
[+] 1 user says Thank You to Indiaantje89 for this post
#69
Ben er de zondag bij, vind die Barn line up namelijk best te doen. Daarnaast heb ik The Killers nog nooit gezien dus die poppenkast ga ik me eens aanschouwen.
#70
Tering wat is die zaterdag slecht. Heb mijn weekendkaartje nog steeds van 2 jaar geleden. Dan is dit toch wel een pak slechter.
De namen die er staan en die ik leuk vind heb ik bijna allemaal nog nooit gezien, dus dat is wel een positieve noot.
#71
Ik hoop ook dat er nog wat krenten in de pap komen.

Vind ook de hoeveelheid dames nog erg mager, zeker als je naar de headliners kijkt. Ik hoop ook wel Agèle of Stromae verwacht, maar die staan denk ik dan op het nadere festival?
#72
Angèle heeft al een hoop losse Belgische shows staan, en Stromae doet al Werchter Boutique.

Welke grote vrouwelijke headliners hebben eigenlijk al Europese datums? Behalve Dua Lipa kan ik mij niets voor de geest halen.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
#73
(29-01-2022, 17:36)eloelo Wrote: Ben er de zondag bij, vind die Barn line up namelijk best te doen. Daarnaast heb ik The Killers nog nooit gezien dus die poppenkast ga ik me eens aanschouwen.

The Killers stellen nooit teleur, nou ja, die ene keer dat ze perse vóór Bruce wilde staan op Pinkpop en diarree hadden van de zenuwen. Zag ze hetzelfde jaar, met dezelfde show nogmaals en dat was uitmuntend.
#74
Ha, ik vond die show van Killers op Pinkpop nog wel te doen, dat het minder overkwam lag volgens mij aan alle Bruce fans die stokstijf in het voorvak stonden.
#75
Ik heb The Killers op Werchter gezien een paar jaar terug en het was legendarisch slecht.
[+] 1 user says Thank You to Piet Knaak for this post


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)