Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EK voetbal 2021
#51
#harrouiinoranje
Reply
#52
Dan lijkt het mij dat Van de Beek sowieso een bankzitter of zelfs een tribunezitter rol had op dit EK.
Reply
#53
Jammer voor die jongen. Er waren waarschijnlijk geen (ex)Ajacieden meer op te halen, anders had Frank dat wel gedaan!
Reply
#54
(08-06-2021, 13:38)Indiaantje89 Wrote: Jammer voor die jongen. Er waren waarschijnlijk geen (ex)Ajacieden meer op te halen, anders had Frank dat wel gedaan!
Siem de Jong is eigenlijk mijn eerste associatie als ik aan Ajax onder de Boer denk.
Reply
#55
(08-06-2021, 13:38)Indiaantje89 Wrote: Jammer voor die jongen. Er waren waarschijnlijk geen (ex)Ajacieden meer op te halen, anders had Frank dat wel gedaan!

Jawel hoor, onze 27ste speler die er heel dicht tegen aan zat, Anwar El Ghazi
Reply
#56
Geen vervanger voor Van De Beek vind ik wel een mispeer. Zonder meteen op te kunnen lepelen wie het dan had moeten zijn is het nou niet zo dat het middenveld overloopt toch?
Reply
#57
(08-06-2021, 14:37)Gerblansky Wrote: Geen vervanger voor Van De Beek vind ik wel een mispeer. Zonder meteen op te kunnen lepelen wie het dan had moeten zijn is het nou niet zo dat het middenveld overloopt toch?
Logischerwijze had dat Vilhena kunnen zijn, dat was de enige middenvelder die uit de voorselectie afviel.
Reply
#58
Wie het ook was geworden, het is toch onprofessioneel om niet het maximaal aantal selectiespelers op te nemen in een tijd waarin spelers niet alleen door blessures/schorsingen, maar ook door covid besmettingen kunnen afvallen? 3 positieve tests en je ruime selectie kan er heel anders uitzien.
Reply
#59
(08-06-2021, 14:39)Enzo Wrote:
(08-06-2021, 14:37)Gerblansky Wrote: Geen vervanger voor Van De Beek vind ik wel een mispeer. Zonder meteen op te kunnen lepelen wie het dan had moeten zijn is het nou niet zo dat het middenveld overloopt toch?
Logischerwijze had dat Vilhena kunnen zijn, dat was de enige middenvelder die uit de voorselectie afviel.

Oke, dan begrijp ik wel dat er geen vervanger komt Big Grin
Reply
#60
Overigens schrok ik een beetje van hoe sterk de Duitsers waren. Het is jammer dat ze niet echt een topspits hebben, daar speelde Müller gisteren, maar als je voorin in principe met Sane, Gnabry en Havertz kunt spelen doe je gewoon mee om de knaken natuurlijk.
[+] 1 user says Thank You to Gerblansky for this post
Reply
#61
Uiteraard hebben die achterlijke Zweden ook een besmetting. Kulusevski, meteen hun beste speler.
Reply
#62
Wist niet eens dat dat een Zweed is, maar dat is wel een aderlating. Zo’n jongens wil je toch gewoon in actie zien. Busquets idem.
Reply
#63
Die komen wel aan spelen toe als ze snel genoeg genezen. Groter probleem is dat de kans op besmetting binnen de bubbel reëel is en dan kan je al snel met forfait-toestanden te maken krijgen. Je vraagt je ook af hoe de fuck zoiets kan gebeuren.
Reply
#64
(08-06-2021, 17:45)Uplift Wrote: Die komen wel aan spelen toe als ze snel genoeg genezen. Groter probleem is dat de kans op besmetting binnen de bubbel reëel is en dan kan je al snel met forfait-toestanden te maken krijgen. Je vraagt je ook af hoe de fuck zoiets kan gebeuren.
Half Oranje is toch al besmet geweest. Misschien worden we door Rutte zijn beleid wel kampioen dit jaar!
Reply
#65
Zou echt zonde zijn als Benzema het EK niet haalt. Je moet wel al veel pech hebben bij zo'n onschuldige botsing.

Maar zelfs slecht is dit Frankrijk o zo goed. Nog beter dan in 2018 hoor en vooral mooier om naar te kijken.
Reply
#66
Ook mooi om te zien dat vrijwel iedere speler in dit elftal prima tot zijn recht komt. Pogba en Griezmann zijn echt een klasse beter dan bij hun clubs.
Reply
#67
Ik denk echt dat we straks met forfaits te maken krijgen. Llorente is bij Spanje ook al positief, bij Zweden hebben ze ook al een tweede geval. In het geval van Zweden is het echt wel pijnlijk: de spelers kregen drie dagen vrij na de eerste stageweek. Tja, dan vraag je erom, zeker in een land dat denkt slimmer te zijn dan een virus.
Reply
#68
En dan zul je ook zien dat er tijdens wedstrijden nog wat kruisbestuiving plaatsvindt. Dit toernooi zou wel eens 1 grote covid-gangbang kunnen worden op deze manier.
Reply
#69
(09-06-2021, 10:16)Gerblansky Wrote: En dan zul je ook zien dat er tijdens wedstrijden nog wat kruisbestuiving plaatsvindt. Dit toernooi zou wel eens 1 grote covid-gangbang kunnen worden op deze manier.

Maar dan ook vooral buiten het stadion; in België mag men met 200 man gaan kijken, binnen nota bene. Ik zie Grapperhaus ook snel overstag gaan, zodat ie met vrinden een schermpje in de tuin kan opzetten.
Reply
#70
Ferdje lebbert vrolijk de buurvrouw af bij elk doelpunt van Oranje hoor.
Reply
#71
In België zijn ze echt knetter qua versoepelingen. Heel benieuwd hoe alles er over een maand uitziet. Ik heb werkelijk geen idee.
Reply
#72
(09-06-2021, 10:23)Uplift Wrote: In België zijn ze echt knetter qua versoepelingen. Heel benieuwd hoe alles er over een maand uitziet. Ik heb werkelijk geen idee.

Binnen anderhalve maand voeren De Wever en Berx opnieuw de avondklok in ofzo.
Reply
#73
Rond de tijd dat België de EK-finale moet spelen zal BDW zoiets absoluut overwegen, ja.
Reply
#74
(09-06-2021, 10:29)Uplift Wrote: Rond de tijd dat België de EK-finale moet spelen zal BDW zoiets absoluut overwegen, ja.

Ah, spelen we de finale?
Reply
#75
(09-06-2021, 10:29)Uplift Wrote: Rond de tijd dat België de EK-finale moet spelen zal BDW zoiets absoluut overwegen, ja.

In 2028 zijn we er toch wel vanaf ja?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)