Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EK voetbal 2021
Ik vind 't wel terecht dat er dikwijls over diverse sportpresentators zoals Frank Snoeks wordt geklaagd. Allerlei verhalen door blijven vertellen, terwijl er ondertussen essentiële acties of overtredingen plaats vinden. Wat deze wedstrijd betreft vond ik 't verder apart dat de beheerste dropkick/wreef - trap goal van Shaw eigenlijk door (bijna) niemand van de presentatoren expliciet werd genoemd. Ik hoorde later in de studio van BBC een mede presentator er heel even aandacht aan schenken, waar overigens direct weer overheen werd gekletst. Een mooie start voor de Britten met die bekeken voorzet van Trippier overigens. De wilskracht van de Italianen waardoor ze toch weer gelijk wisten te komen was zeer opvallend te noemen. Strafschoppen nemen voor bijna iedere speler weleens een (bijna) traumamoment gebleken. Veel verrassingen tijdens deze E.K. gezien. Ik heb me best vermaakt.
[+] 1 user says Thank You to Fenderboy for this post
Reply
(12-07-2021, 09:49)Schobbeyak Wrote: Pogba beste speler van het toernooi kan ik me wel in vinden hoor.

Op basis van individuele klasse misschien, maar over 10 jaar herinnert zich toch niemand Pogba als speler van het toernooi? Hooguit zijn potsierlijke pose na die, achteraf, nutteloze 3-1 tegen Zwitserland.

Beste speler van het toernooi kan alleen maar Chiellini zijn; uitblinkend en bepalend op zijn positie, maar belangrijker nog een leider in het veld en een boegbeeld van het nationaal elftal. In die zin veel completer dan Pogba ooit zal zijn.
Reply
Donnarumma terecht speler van het toernooi.

Edit: voorts vind ik het Karl Vannieuwkerke altijd wel goed doen, al kent ie idd meer van de koers. Misschien iets voor Aster Nzeyimana bij een volgend toernooi. Vond z'n commentaar altijd heel verfrissend tov bv. Joos of Wauters.
Reply
Ik heb zowaar nog mijn Scorito subpoule gewonnen. Blijkbaar krijg ik nu een boek dat ik nooit ga lezen.
Reply
Proficiat Gerblansky!
Reply
(12-07-2021, 15:22)Fenderboy Wrote: Proficiat Gerblansky!

Thanks man. Mijn persoonlijke hoogtepunt van dit jaar.
Reply
(07-07-2021, 15:23)Wailer Wrote: ik doe mee aan de pool van mn vriendin, ik heb die van haar ingevuld.

Italie als kampioen, rest heeft allemaal landen die er al uit liggen... eentje heeft Engeland... we staan nu bovenaan Smile

duimen voor Denemarken vanavond

3x raden wie er met de hoofdprijs vandoor gaat Big Grin
[+] 1 user says Thank You to Wailer for this post
Reply
(13-07-2021, 12:44)Wailer Wrote:
(07-07-2021, 15:23)Wailer Wrote: ik doe mee aan de pool van mn vriendin, ik heb die van haar ingevuld.

Italie als kampioen, rest heeft allemaal landen die er al uit liggen... eentje heeft Engeland... we staan nu bovenaan Smile

duimen voor Denemarken vanavond

3x raden wie er met de hoofdprijs vandoor gaat Big Grin

Toe maar, wat heb je gewonnen?
Reply
(13-07-2021, 12:46)Maynard-J Wrote:
(13-07-2021, 12:44)Wailer Wrote:
(07-07-2021, 15:23)Wailer Wrote: ik doe mee aan de pool van mn vriendin, ik heb die van haar ingevuld.

Italie als kampioen, rest heeft allemaal landen die er al uit liggen... eentje heeft Engeland... we staan nu bovenaan Smile

duimen voor Denemarken vanavond

3x raden wie er met de hoofdprijs vandoor gaat Big Grin

Toe maar, wat heb je gewonnen?

We schakelen nu over naar het bef-topic.
Reply
(13-07-2021, 12:46)Maynard-J Wrote:
(13-07-2021, 12:44)Wailer Wrote:
(07-07-2021, 15:23)Wailer Wrote: ik doe mee aan de pool van mn vriendin, ik heb die van haar ingevuld.

Italie als kampioen, rest heeft allemaal landen die er al uit liggen... eentje heeft Engeland... we staan nu bovenaan Smile

duimen voor Denemarken vanavond

3x raden wie er met de hoofdprijs vandoor gaat Big Grin

Toe maar, wat heb je gewonnen?

Hahaha, gekleurde lampjes voor aan m'n tent Smile
Reply
(13-07-2021, 12:53)pudpong3 Wrote:
(13-07-2021, 12:46)Maynard-J Wrote:
(13-07-2021, 12:44)Wailer Wrote:
(07-07-2021, 15:23)Wailer Wrote: ik doe mee aan de pool van mn vriendin, ik heb die van haar ingevuld.

Italie als kampioen, rest heeft allemaal landen die er al uit liggen... eentje heeft Engeland... we staan nu bovenaan Smile

duimen voor Denemarken vanavond

3x raden wie er met de hoofdprijs vandoor gaat Big Grin

Toe maar, wat heb je gewonnen?

We schakelen nu over naar het bef-topic.

Wat een zure reactie weer zeg Wink Big Grin
[+] 2 users say Thank You to Wailer for this post
Reply
(13-07-2021, 13:41)Wailer Wrote:
(13-07-2021, 12:53)pudpong3 Wrote:
(13-07-2021, 12:46)Maynard-J Wrote:
(13-07-2021, 12:44)Wailer Wrote:
(07-07-2021, 15:23)Wailer Wrote: ik doe mee aan de pool van mn vriendin, ik heb die van haar ingevuld.

Italie als kampioen, rest heeft allemaal landen die er al uit liggen... eentje heeft Engeland... we staan nu bovenaan Smile

duimen voor Denemarken vanavond

3x raden wie er met de hoofdprijs vandoor gaat Big Grin

Toe maar, wat heb je gewonnen?

We schakelen nu over naar het bef-topic.

Wat een zure reactie weer zeg Wink Big Grin
Big Grin
Reply
aub de woorden "zuur" en "beffen" niet in 1 zin gebruiken!
Reply
Nog een vriendelijke herinnering dat Engeland van Italië heeft verloren in de finale.
[+] 1 user says Thank You to Melliw Naj for this post
Reply
Maar liefst vijfduizend mensen zijn vorige week zondag tijdens de EK-finale tussen Italië en Engeland binnengedrongen zonder wedstrijdkaartje, zo meldt de Daily Mail op basis van een UEFA-official.
Er werd gevreesd dat de chaos rond de EK-finale invloed zou hebben op de kansen voor Engeland om in 2030 samen met Ierland het WK te organiseren. Dit heeft volgens de Daily Mail echter geen gevolgen voor die plannen. Premier Boris Johnson zou veel krediet bij de FIFA en de UEFA hebben, vanwege zijn rol in het stoppen van de Super League. Om die reden hoeft Engeland niet te vrezen voor de gevolgen op lange termijn. De UEFA wees Wembley afgelopen week aan als de speelplek van de Champions League-finale van 2024.

UEFA maffia.
Reply
Always has been.

Leuk misschien om te doen achteraf, maar wat is jullie elftal van het toernooi?
Reply
Denk dat mijn elftal van het toernooi er als volgt uitziet:

[Image: kkPtJ23.png]
Reply
Kjaer zou ik vervangen voor de Vrij. En Lukaku voor Sterling denk ik.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)