Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Porcupine Tree - Steven Wilson
#26
(03-11-2021, 12:05)Locor Wrote: Ticket is binnen via de presale! Staplaats was 61.60€
Is dat een open presale? Linkje toevallig?
Reply
#27
Presale?
Reply
#28
Geen idee of het een persoonlijke link is, maar bij deze:

https://porcupinetree.lnk.to/p2wekfn

Edit: Lijkt nog te werken
Reply
#29
Heb beiden PB gestuurd. Er zijn nog plaatsen genoeg te kiezen.

Presale krijg je toegang toe door je aan te melden voor nieuwsbrief. Ze doen alleen net alsof je alleen presaletoegang krijgt door de nieuwe cd te kopen. Dat is niet nodig, alleen aanmelden voor nieuwsbrief is voldoende.
Reply
#30
Ticket voor de Ziggo Dome in de pocket. Dan maar de maandag en dinsdag vrij pakken. Net als bij Rammstein in juli.

Dank voor de presale link allebei. Het zou vrijdag nog wel 'ns snel kunnen gaan.
Reply
#31
Kaartverkoop lijkt niet hard te gaan. Zitplaatsen zijn nog ruim beschikbaar (ook goede plekken) en tweede ring is niet in de verkoop. Ik had verwacht dat dit direct uitverkocht zou raken. Of komt dit door Corona?
Reply
#32
In mijn vrienden- en kennissenkring haken ze allemaal af, omdat het concert op een maandag is. Vooral veel papa's en mama's, die alleen op woensdag en/of vrijdag vrij hebben in de week en dan geen maandag vrij kunnen krijgen. Zelf gelukkig geen last van.
Reply
#33
In Duitsland zie ik wel dat het hard gaat (wel net wat kleinere zalen). Maandagavond zou inderdaad best wel eens mee kunnen spelen. Wat ik ook hoor is dat sommige het nog niet eens weten dat PT weer bij elkaar is.
Reply
#34
(05-11-2021, 12:58)Timothy's Monster Wrote: In mijn vrienden- en kennissenkring haken ze allemaal af, omdat het concert op een maandag is. Vooral veel papa's en mama's, die alleen op woensdag en/of vrijdag vrij hebben in de week en dan geen maandag vrij kunnen krijgen. Zelf gelukkig geen last van.

Porcupine tree fans zijn ook niet meer wat het geweest is. Vroeger was het op 5 december gewoon volle bak met papa's.
Reply
#35
(05-11-2021, 12:58)Timothy\s Monster Wrote: In mijn vrienden- en kennissenkring haken ze allemaal af, omdat het concert op een maandag is. Vooral veel papa's en mama's, die alleen op woensdag en/of vrijdag vrij hebben in de week en dan geen maandag vrij kunnen krijgen. Zelf gelukkig geen last van.
Mijn vriendenkring = wie? 

Steven Wilson... wie?

Fuck it, ik ga wel alleen.
Reply
#36
(05-11-2021, 14:06)Indiaantje89 Wrote:
(05-11-2021, 12:58)Timothy\s Monster Wrote: In mijn vrienden- en kennissenkring haken ze allemaal af, omdat het concert op een maandag is. Vooral veel papa's en mama's, die alleen op woensdag en/of vrijdag vrij hebben in de week en dan geen maandag vrij kunnen krijgen. Zelf gelukkig geen last van.
Mijn vriendenkring = wie? 

Eind dertigers, begin veertigers.
Reply
#37
(05-11-2021, 15:07)Timothy\s Monster Wrote:
(05-11-2021, 14:06)Indiaantje89 Wrote:
(05-11-2021, 12:58)Timothy\s Monster Wrote: In mijn vrienden- en kennissenkring haken ze allemaal af, omdat het concert op een maandag is. Vooral veel papa's en mama's, die alleen op woensdag en/of vrijdag vrij hebben in de week en dan geen maandag vrij kunnen krijgen. Zelf gelukkig geen last van.
Mijn vriendenkring = wie? 

Eind dertigers, begin veertigers.
Begin dertigers, dus in mijn vriendenkring niemand die ze kent helaas.  Confused
Reply
#38
Erbij in Berlijn.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
#39
Nieuwe nummer Of the new day is uit.
Reply
#40
Nieuwe album vandaag uit. Heb hem zelf nog niet gehoord maar ben wel erg benieuwd.
Reply
#41
(24-06-2022, 08:36)metal bouwie Wrote: Nieuwe album vandaag uit. Heb hem zelf nog niet gehoord maar ben wel erg benieuwd.

Vanmorgen om half 7 de eerste luisterbeurt. Zo op het eerste gehoor zeer onder de indruk. Bekende PT sound, maar zeker met flarden van de laatste SW albums.
Reply
#42
Eerste shows van de tour zijn achter de rug. Setlist is fantastisch. Collapse The Light Into Earth en Last Chance to Evacuate Planet Earth Before It Is Recycled komen o.a. voorbij. Als jullie in de Ziggodome iemand zien janken tijdens Collapse dan ben ik het waarschijnlijk. Zo'n zin in.
Reply
#43
Zat toevallig ook net de setlist te bekijken. Inderdaad erg mooie setlist. Is in ieder geval niet een goedkope best off setlist.
Reply
#44
Kan niet wachten tot ik die eerste noten van Blackest Eyes hoor.
Reply
#45
Wat een opener van de set.
Reply
#46
Heb twee veldkaarten voor Berlijn (vrijdag 21 oktober) in de verkoop. Mogen voor de originele prijs à € 80,20 weg.
Reply
#47
Jezus wat goed.
[+] 2 users say Thank You to Uplift for this post
Reply
#48
Ik ben uiteindelijk wel naar Berlijn gegaan maar vind het tegenvallen. Nieuwe nummers zijn ook live niet heel sterk waardoor vooral voor de pauze der set uit balans was. De vaart werd er sowieso telkens uitgehaald door het te vele geouwehoer van Wilson. Hierdoor was de effectieve speeltijd om minder dan twee uur. Waar PT je echt opzoog in de muziek is dat nu nooit het geval.

Dit was veruit de slechtste PT show die ik gezien heb. Heb je ze eerder gezien en twijfel je om naar Ziggo te gaan dan zou ik thuis blijven.
Reply
#49
Ja gvdm wat is het nou.
Reply
#50
Damn. Zo hard mee oneens. De effectieve speeltijd was zeker langer dan 2 uur, de nieuwe nummers vond ik perfect passen in de setlist (die plaat is gewoon erg goed) en het geluid was van Tool-niveau. Ik zag ze 1 keer eerder -Werchter 2010 - dus mijn referentiekader is beperkt en ik ben zeker geen fan van het eerste uur. Maar als puur prog concert, qua sfeer (publiek weer subliem in Duitsland) en ja ook een beetje het geouwehoer van übernerd Steven Wilson.. de combinatie klopte voor mij. We gingen vooral op initiatief van mevr. Uplift, die wél megafan is en zowel de band als Wilson meermaals aan het werk zag, waaronder tijdens de opname van hun live-album in de 013. Volgens haar is dit de sterkste versie van PT die ze al zag. De strakheid en - nogmaals - het geluid waren echt wel ongehoord. Voor mij een van de top optredens in een toch al belachelijk goed jaar.

Ga vooraan staan in de Ziggo.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)