Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 1 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Met die dude(tte) ben ik het vandaag eens
#1
Op aanvragen van KoS. Met wie ben jij wel een keer mee eens.
Reply
#2
Thierry Baudet dus. Net als Henk Krol. Beide werden moe van de interviewstijl van Emma Wortelboer. Wat ik me echt verschikkelijk kan indenken. Ze zit daar namelijk niet omdat ze geïnteresseerd is in de antwoorden, maar om zich te profileren door haar onverschillige vraagstelling.
Reply
#3
Het is tegenwoordig ook wel echt een fucking prestatie als je een interview hebt met Baudet en je slaagt er in om hem er sympathieker uit te laten komen.
Reply
#4
Ik kan mij vinden in deze twitterdraad analyse daarover. Fuck Baudet.
[+] 9 users say Thank You to hythloth for this post
Reply
#5
Dat. Hij gaat daar vrijwillig zitten dus weet wat er komt neem ik aan, wordt op een onlogisch moment boos en dat weglopen lijkt mij vantevoren bedacht.
Reply
#6
Ja, god dat die man zichzelf nog te goed vindt is ook wel duidelijk. Het gaat me om de instelling van Wortelboer. Die ziet dit soort interviews als een vehikel om zichzelf te profileren. En doet dat heel irritant. Niet alleen bij Baudet, maar ook bij Henk Krol. Als je dan niet geinteresseerd bent in degene die je interviewt, maak dan zelf gewoon iets.
Reply
#7
Net dat Henk Krol filmpje bekeken: de montagestijl was kut; met de vragen zelf vond ik niets mis mee.

Maar ik vond haar eerdere Spuiten en Slikken filmpjes wel leuker dan wat ze nu doet.
Reply
#8
(22-02-2021, 16:34)Schobbeyak Wrote: Thierry Baudet dus. Net als Henk Krol. Beide werden moe van de interviewstijl van Emma Wortelboer. Wat ik me echt verschikkelijk kan indenken. Ze zit daar namelijk niet omdat ze geïnteresseerd is in de antwoorden, maar om zich te profileren door haar onverschillige vraagstelling.

Uit pure nieuwsgierigheid dat filmpje ook eens bekeken, wat een weelde dat we in een land leven waarin dit blijkbaar het gesprek van de dag is.

Verder snap ik werkelijk niet hoe je naar aanleiding van dit filmpje kritiek op Wortelboer kunt hebben. Ze is amper aan het woord en op een gekke bek richting de camera na kun je het ook niet als hysterisch omschrijven. En mensen als Baudet en Krol mogen nooit zeuren over gebrek aan empathie, groot geworden als ze zijn over de rug van en het leed van anderen.
[+] 2 users say Thank You to Gunnar for this post
Reply
#9
https://www.volkskrant.nl/a-b407f1d9

Ok #wortelgate is blijkbaar groter dan ik dacht, ook Teun van der Keuken weidt er een volledige en nogal gemakzuchtige column aan. Want tja, waarom zou een jonge TV-maakster voor een luchtig rubriekje wel Baudet het vuur aan de schenen kunnen leggen en hem tot diepgravende introspectie kunnen dwingen, als tal van meer ervaren journalisten dat ook nooit is gelukt?
Reply
#10
Ja het was een beetje dommig interview, maar niet dusdanig om daarvan weg te lopen.

Maar Baudet wilde weer even laten zien hoe anti-vpro hij is, en dit had hij natuurlijk al lang in gedachte.
Reply
#11
(22-02-2021, 16:55)hythloth Wrote: Ik kan mij vinden in deze twitterdraad analyse daarover. Fuck Baudet.

Deze man toont volgens mij typisch de trekken van een borderliner.
Reply
#12
(22-02-2021, 18:04)Gunnar Wrote: https://www.volkskrant.nl/a-b407f1d9

Ok #wortelgate is blijkbaar groter dan ik dacht, ook Teun van der Keuken weidt er een volledige en nogal gemakzuchtige column aan. Want tja, waarom zou een jonge TV-maakster voor een luchtig rubriekje wel Baudet het vuur aan de schenen kunnen leggen en hem tot diepgravende introspectie kunnen dwingen, als tal van meer ervaren journalisten dat ook nooit is gelukt?

Of waarom zou je politici interviewen als je daar geen talent/kwaliteiten voor hebt?
Reply
#13
(22-02-2021, 18:36)Fenderboy Wrote:
(22-02-2021, 16:55)hythloth Wrote: Ik kan mij vinden in deze twitterdraad analyse daarover. Fuck Baudet.

Deze man toont volgens mij typisch de trekken van een borderliner.
Ik heb het de klinisch psycholoog waarmee ik samenwoon wel eens gevraagd. Volgens haar simpelweg een doorgesnoven narcist.
Reply
#14
(22-02-2021, 19:26)Schobbeyak Wrote:
(22-02-2021, 18:04)Gunnar Wrote: https://www.volkskrant.nl/a-b407f1d9

Ok #wortelgate is blijkbaar groter dan ik dacht, ook Teun van der Keuken weidt er een volledige en nogal gemakzuchtige column aan. Want tja, waarom zou een jonge TV-maakster voor een luchtig rubriekje wel Baudet het vuur aan de schenen kunnen leggen en hem tot diepgravende introspectie kunnen dwingen, als tal van meer ervaren journalisten dat ook nooit is gelukt?

Of waarom zou je politici interviewen als je daar geen talent/kwaliteiten voor hebt?

Dat lijkt voor wel meer journalisten en TV presentatoren geen beletsel om zich daar toch regelmatig schuldig aan te maken. Maar je vraag maakt me nieuwsgierig; wanneer ben je volgens jou geschikt om een politicus te mogen interviewen? 

Wat mij betreft mag iedereen dat, politiek in de tijd van televisie en social media is entertainment geworden en politici zijn daar in de eerste plaats zelf medeschuldig aan. Politici nemen maar al te hijgerig graag plaats in allerlei formats om zo in beeld te komen en blijven. Niet zelden mag dat volkomen inhoudsloos en gaat het vooral om beeldvorming en persoonlijkheidscultus. Als je daar nou tegen zou ageren, ja dan ging ik wel met je mee.
[+] 1 user says Thank You to Gunnar for this post
Reply
#15
Nou, het gaat me er niet eens om dat het een politicus is. Al zou je daar misschien wat zorgvuldiger mee om moeten gaan, als je het vanuit een publiekelijk belang bekijkt. Waar het me om gaat is dat als je iemand gaat interviewen je dat doet vanuit een bepaalde interesse in de persoon/denkbeelden van een ander. Je wil de persoon in het licht zetten. Maar dit gaat om niemand anders dan de interviewer zelf. Dit is een soort zelfpijperij in de vorm van een vraaggesprek. En er is niks mis met zelfpijperij, maar dat doe je dan gewoon alleen. Zet wat foto’s op instagram ofzo.
Reply
#16
Verwacht je dan niet iets te veel van een rubriekje dat dient als intermezzo van een toch al matige talkshow?

Volgens mij ben jij er gewoon nog niet uit of je bang bent voor Wortelboer, haar wil neuken of allebei. Ik kan me voorstellen dat dat je verwart.
[+] 2 users say Thank You to Gunnar for this post
Reply
#17
[Image: 0122-Emma-Wortelboer-1024x576.jpg]
Reply
#18
Haar IG foto's mogen er gerust wezen.
Reply
#19
(22-02-2021, 23:12)Gunnar Wrote: Verwacht je dan niet iets te veel van een rubriekje dat dient als intermezzo van een toch al matige talkshow?

Volgens mij ben jij er gewoon nog niet uit of je bang bent voor Wortelboer, haar wil neuken of allebei. Ik kan me voorstellen dat dat je verwart.

Nou daar was ik al vrij snel uit hoor. Liever stop ik hem nog in een oude bankschroef. 

En waarom zou ik bang zijn? Ik kan me niet een situatie voorstellen waarin ze mij zou willen interviewen.
Reply
#20
Nou, volgens mij is zij best geïnteresseerd in schaken en pareltjes als Usquert in Groningen.
Reply
#21
Marcel van Roosmalen:
[+] 2 users say Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
#22
Ik maak me wel een beetje zorgen om Marcel, dat derde kind wordt zijn dood.
Reply
#23
Hij ziet er idd 'enigszins' afgepeigerd uit, maar verwoordt zo ongeveer wat ik ook denk.
Reply
#24
(23-02-2021, 17:02)Timothy's Monster Wrote: Marcel van Roosmalen:

Moest wel lachen om z'n eigen verbazing dat hij niet nog meer had geschreven.
Reply
#25
Hugo de Jonge
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)