Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Met die dude(tte) ben ik het vandaag niet eens
Nee, maar je gelooft. Je leest niet, je gelooft.
Reply
Er waren oorspronkelijk toch maar liefst 15 geboden?
Reply
(11-03-2024, 22:18)Schobbeyak Wrote: Nee, maar je gelooft. Je leest niet, je gelooft.

Ik geloof je.
Reply
Het gaat al langer niet zo goed met Hans Teeuwen, maar het wordt nu toch wel tijd dat iemand hem tegen zichzelf in bescherming gaat nemen.
[+] 1 user says Thank You to Gunnar for this post
Reply
Of hij was altijd al zo, maar omdat hij ruim 20 jaar geleden wel grappig was dachten we dat het een rol was.
[+] 1 user says Thank You to Willie for this post
Reply
Zijn eerste shows waren zover ik me kan herinneren behoorlijk apolitiek, dan valt het ook minder op. Al zullen paarden, badmeesters en Fons altijd al wel een hekel aan hem hebben gehad.
Reply
Ik hoorde Jan van Zanen op de radio verzachtend praten over het fysiek aanvallen van zijn wethouder, want er waren emoties in het spel bij ondernemers.

Dezelfde man die niet zo verzachtend spreekt over geweldloze demonstraties vind geweld tegen een wethouder iets wat wel eens kan voorkomen uit emotie. Krijg de tering, Jan.
[+] 1 user says Thank You to Willie for this post
Reply
Als wethouder van de PvdD moet je toch ook gewoon tegen een stootje kunnen? Het is niet alsof we het hier over Tjeerd de Groot hebben die Van der Plas en plein public molesteerde.
Reply
Frank Futselaar, wat zijn marathonlopers toch enorme jankerds.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)