Poll: Voorkeur zoom concept
You do not have permission to vote in this poll.
Fenderboy Webinar
55.17%
16 55.17%
Graz Quiz
44.83%
13 44.83%
Dronegestapo breakoutrooms
0%
0 0%
Total 29 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Graz Zoom meet
#1
Ik offer mezelf op om lame te zijn en gelijk -5 rep punten te krijgen. Geheel terecht. Maar het is ook omdat alles weer geannuleerd wordt en ik straks toch weinig om handen heb, terwijl het tegelijk niet echt vakantie is. En het lijkt me bovendien wel lachen, eerlijk gezegd.

Alvast enkele mogelijkheden:

-Dronegestapo-breakoutrooms
-Een quiz met Graz trivia vragen
-Fenderboy een webinar laten houden

Liefst op een dag/tijdstip waar hythloth ook kan, natuurlijk.
[+] 3 users say Thank You to Uplift for this post
Reply
#2
Een webinar met NostraFender waarin alvast vooruit wordt geblikt op 3021, zin in!
Reply
#3
Ik ben bang dat dit een stalinistische score wordt, bij nader inzien.

Fender, heb je een Zoom-account?
Reply
#4
(16-12-2020, 21:12)Uplift Wrote: Liefst op een dag/tijdstip waar hythloth ook kan, natuurlijk.

Ik ben zowel game als compleet flexibel!
Reply
#5
Lijkt me ook grappig naast de paar live meetings van vroegah.
Reply
#6
Is discord of jitsi niet handiger? Anders zitten we met die tijdslimieten
Reply
#7
(16-12-2020, 21:18)Uplift Wrote: Ik ben bang dat dit een stalinistische score wordt, bij nader inzien.

Fender, heb je een Zoom-account?

Nope.
Twitter, TickTock, Tinder of Zoom:
Daar hoef ik gelukkig niet paraat te zijn. Big Grin
Reply
#8
Fenderboy Webinar and no fucks giving.
Reply
#9
(17-12-2020, 00:42)ijskolibrietje Wrote: Is discord of jitsi niet handiger? Anders zitten we met die tijdslimieten

Ik en wellicht tig anderen hebben een zakelijk Zoom account. Jitsi is wel een prima alternatief verder.
Discord is verschrikkelijk, vind ik. Kwaliteit lijkt nergens op. Of misschien komt dat door de verbinding vanuit de zolderkamers.
Reply
#10
Wij gebruiken Discord binnen het bedrijf en dat werkt als een trein.
Reply
#11
(17-12-2020, 11:57)Loov Wrote: Wij gebruiken Discord binnen het bedrijf en dat werkt als een trein.

Ik denk dat Uplift ook op die vertraging doelde.
[+] 5 users say Thank You to kurtje for this post
Reply
#12
Jammer van de weinig interesse.. heeft misschien met de poll te maken Wink

Maar indien we serieus eens zoomen of wat dan ook . Doe ik mee.
Reply
#13
Ik doe natuurlijk ook mee.
Reply
#14
Ik wil ook wel aanschuiven! Misschien is het goed om gewoon een datum te prikken? Dan is het concreet en weet iedereen ook of die kan of niet.
Reply
#15
(17-12-2020, 22:49)Locor Wrote: Misschien is het goed om gewoon een datum te prikken? Dan is het concreet en weet iedereen ook of die kan of niet.

Goed idee. Uplift?
Reply
#16
Datumprikker? Kan ik nu ff niet doen vanop mn foon
Reply
#17
Heb je geen kalender?
Reply
#18
(22-12-2020, 19:48)Uplift Wrote: Datumprikker? Kan ik nu ff niet doen vanop mn foon

Bij deze:
https://datumprikker.nl/pixugb9m22s7q4d3

Tijden hoeven niet zo vast te liggen denk ik, maar ik heb er voor elke dag even een middag en een avond optie ingezet.
[+] 3 users say Thank You to Locor for this post
Reply
#19
Bump.

Als er nog meer willen aansluiten zou het handig zijn om vandaag nog even datumprikker in te vullen, dan kunnen we er rekening mee houden en vanavond een moment kiezen.
Reply
#20
done!
Reply
#21
ingevuld
Reply
#22
Hatsa!
Reply
#23
Ik heb hem geprikt op aanstaande maandagavond, 28 december. Wat mij betreft kan Uplift de organisatie weer overnemen en een Zoom meeting inplannen! (of een van de alternatieven)
Reply
#24
Hmmm komt voor mij alweer wat minder goed uit wegens een verwachte deadline :/ .Beetje dom dat ik mijn agenda zo laat dichtslibben. Was er nog een andere favo datum?
Reply
#25
Het beste alternatief zou dan zijn woensdagmiddag, maar dan zijn er wel 3 "misschiennetjes". Voor mezelf zou eind van de middag wel moeten kunnen opzich. @thomas @hythloth?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)