Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 4.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
3 minder goede dingen
#1
Ik zie in het '3 positieve dingen' draadje terugkomen dat ik niet de enige ben die ermee worstelt dat alles momenteel niet kan of in ontzettend afgeslankte vorm. Ik dacht dus, laat ik ook een topic aanmaken met 3 minder goede dingen, misschien zijn er mensen die tips hebben om er allemaal wat beter mee te dealen. Want, om eerlijk te zijn, we komen langzaam uit de lockdown maar mij zie je voorlopig nog niet op een terras of in de bus, dus, voor mij persoonlijk zal de lockdown nog wel wat langer duren, vervelende realisatie als je erachter komt dat je er nu toch wel echt goed klaar mee bent.

Om te beginnen, ik ben een maand voor de lockdown begonnen bij mijn nieuwe baan, hierna kwam ik thuis te zitten. Begrijp me niet verkeerd, ik ben hartstikke blij dat ik gewoon kàn werken en een inkomen heb etc. maar het valt allemaal niet mee. Logischerwijs ben ik nog niet helemaal thuis in het bedrijf, heb ik nog niet echt door hoe lijntjes en interne processen lopen en ik ken ook nog lang niet iedereen. Ik mis collegiaal contact en mensen die me snel het een en ander kunnen laten zien. Als ik iemand (ook al is het kort) wil spreken moet dit altijd via de telefoon of zelfs een teams sessie. Het document voor nieuwe medewerkers waar je normaal eigenlijk niet aan toe komt is mijn ervaring (alles wijst zichzelf al snel en je hebt het al snel druk) heb ik inmiddels al 4 keer uit maar hier staat lang niet alles in. Ik moet keer op keer vragen om werk. Kortom, niet ideaal, ik heb er moeite mee 40 uur te vullen (lees dit red ik gewoon niet) terwijl ik heel graag wil, ik keek namelijk ontzettend uit om hier te starten.