Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rock Werchter 2020
Ik drink helemaal geen alcohol, dus ik heb allen last van dat je het 's avonds eerder koud krijgt en je moeheid goed voelt. Voor mij is een cola al genoeg pepmiddel Big Grin
Ontbijten met bier, over naar de wodka en nacht uppers/wiet/wodka.
(17-04-2020, 14:53)Gerblansky Wrote:
(17-04-2020, 12:50)thomas9790 Wrote: Veel alcohol drinken op festivals is zwaar overrated. In het slechtste geval vergeet je alle optredens die je hebt gezien - en dan ga je er vanuit dat je optredens ziet als je lam bent. Nee, doe mij maar wat ander spul.

Overdag genoeg bier drinken en uppers zodra het donker wordt. Prima.

Fuck wat ga ik die dagen missen dit jaar.

vervang bier door (zelf meegesmokkelde ) malibu cola, en ik ben t volledig met je eens
Zojuist de infomail van Ticketmaster.be ontvangen. Geld zal als een krediet worden teruggestort in je account. Je kan dit besteden in 2021 en 2022. Wel toegang tot exclusieve presale volgend jaar.
Kunnen ze toch stiekem de prijzen verhogen. Of is er al een toezegging gedaan dat ze dit niet doen?
Staat niet indeze email van ticketmaster.be vermeld
Er wordt nog wel verwezen naar: FAQ
Prima regeling.
Je kunt dus kiezen.
Ik had een dagkaart voor Pearl Jam op donderdag, als die volgend jaar op bv de zaterdag staan, kan ik ruilen.
Je kan zelfs een jaar overslaan.
(23-04-2020, 11:25)Roel87 Wrote: Kunnen ze toch stiekem de prijzen verhogen. Of is er al een toezegging gedaan dat ze dit niet doen?

Zou kunnen, maar er wordt gespeculeerd over 5 dagen RW. (Waarom ook niet)

Prima regeling ja.
(23-04-2020, 12:27)Flair Wrote: Prima regeling.
Je kunt dus kiezen.
Ik had een dagkaart voor Pearl Jam op donderdag, als die volgend jaar op bv de zaterdag staan, kan ik ruilen.
Je kan zelfs een jaar overslaan.
Precies. Zelfde situatie voor mij. Ik was al bang dat kaarten gewoon geldig zouden blijven, maar dat PJ dan bijv. op zondag zou spelen.
Thread 2021 is open


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)