Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bijdrage Graz 2023 / 2024
(16-02-2023, 19:44)Jorrit Wrote: Ik heb nog geen factuur gehad. Hold your horses Smile.

Het is meer dat ik hetzelfde heb als pud, ik mis dit en dan is het al geregeld, ik ben gewoon aan de beurt. Maar ik ga het deze keer onthouden, ik beloof het.
Reply
(16-02-2023, 22:19)Willie Wrote:
(16-02-2023, 19:44)Jorrit Wrote: Ik heb nog geen factuur gehad. Hold your horses Smile.

Het is meer dat ik hetzelfde heb als pud, ik mis dit en dan is het al geregeld, ik ben gewoon aan de beurt. Maar ik ga het deze keer onthouden, ik beloof het.
idem, vorig jaar was ik er eindelijk eens bij! probeer er dit jaar ook weer bij te zijn
Reply
Ik zie dit topic voor het eerst. Ik zie dat april het betaal moment is. Kan iemand in m'n DM's sliden als het zover is? Draag graag m'n steentje bij.
Reply
YOYO,

Bij deze weer de jaarlijkse Tikkie. Om iedereen de kans te geven, iets eerder dan gebruikelijk.

Feel free to donate, vooral geen verplichting. Ik zal hem weer stop zetten zodra de ~€140 bereikt is.

De jaarlijkse kosten bedragen, wederom een prijsstijging.
€144,91

Link: https://tikkie.me/pay/t2nlr2c31csl3n4810mq

Thanks alvast! Jorrit
[+] 4 users say Thank You to Jorrit for this post
Reply
Weer bedankt voor het hosten!
Reply
Bijdrage is weer geleverd, dank voor het hosten!
Reply
Ook weer meegegdaan. Thx voor de zorgen.
Reply
Cheers !
Reply
Super, bedankt!
Reply
Ook voor het eerst kunnen bijdragen.
Wel via overschrijving, Tikkie werkt niet vanuit België.
Bedankt voor het hosten, op naar weer een mooi jaar Graz!
Reply
Check
Reply
Dankjewel weer Jorrit!
Reply
Check
Reply
Merci
Reply
Had er ook weer een bijdrage bij gedragen. Heb je al wel genoeg Jorrit?
Reply
Check.
Reply
Yes! Eindelijk gelukt!
Reply
Ik heb een ouderwetse overschrijving gemaakt, Jorrit.
Reply
Check ook hier, thanx Jorrit
Reply
Check! Heb even gewacht omdat er nog best veel mensen niet eerder hadden bijgedragen.

Bijna klaar nu?
Reply
Heb ook weer een aflaat betaald.
Reply
Jorrit, stuur me even een PB voor betaling vanuit belgie als je nog wat te kort komt
Laat maar weten voor hoeveel dan doe ik vanavond het nodige!
Reply
ik krijg de melding dat die verlopen is, volgend jaar nog beter in de gaten houden
Reply
Hoi allen, excuus voor een wat vertraagd bericht (op vakantie). We zijn er op een paar euro na, maar dat komt goed. Ik maak dus geen nieuwe link aan, volgend jaar weer een kans hihi.

Dank allemaal!
[+] 6 users say Thank You to Jorrit for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)