Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bijdrage Graz 2023 / 2024
#51
Vink, bedankt!
Reply
#52
Check!
Reply
#53
Nu een keertje op tijd Wink bedankt !
Reply
#54
Check!
Reply
#55
vink!!
Reply
#56
Hop! Er mag wel weer een jaartje bij.
Reply
#57
Ook hier check! Ik ben vooral benieuwd wie die vele lukers zijn en waarom ze niet posten.
Reply
#58
(05-04-2021, 00:37)Melliw Naj Wrote: Ik ben vooral benieuwd wie die vele lukers zijn en waarom ze niet posten.
 
Uplift fanclub of de BB sekte.
Reply
#59
Bijdrage geleverd, morgen wel weer weer wat uit te leggen aan mevrouw Indiaan. Dat word een sombere tweede paasdag op de bank slapen jongens.

En Jorrit, wederom bedankt weer voor de moeite.
Reply
#60
Ik heb geld gedoneerd aan een muziekforum omdat ik mij superior wil voelen tegenover de Limbo's die Fortuna supporten, lange leve Dikkie!?
Reply
#61
(05-04-2021, 00:42)Timothy\s Monster Wrote:
(05-04-2021, 00:37)Melliw Naj Wrote: Ik ben vooral benieuwd wie die vele lukers zijn en waarom ze niet posten.
 
Uplift fanclub of de BB sekte.

En spammers, vergeet die niet. Dat zal het aantal bezoekers uit sommige verre landen verklaren.
Reply
#62
We zijn er! Bedankt allen. Zal er weer met liefde een jaar voor zorgen.

Wat ik mij nog af vroeg, er zijn geen reclame banners meer toch? Ik zie ze zelf niet, maar heb ook van alles lopen in de browser die dat zou moeten blokken.
[+] 2 users say Thank You to Jorrit for this post
Reply
#63
Ik zie ze zelf nog wel onderin, maar heb er geen last van.
Reply
#64
Hmm dacht dat dat uit stond in MyBB. Zal er nog eens in duiken. Weg met die troep, we hebben immers met elkaar gewoon betaald voor de hosting.
Reply
#65
Ik lees dit board nooit dus zag dit topic ook nooit eerder. Kan ik met terugwerkende kracht nog wat doneren of eventueel al voor de volgende?
Reply
#66
De posts van Uplift komen achter een paywall, daar kunnen we het forum nog jaren draaiende mee houden.
Leden van het eerste uur krijgen een korting, en een jaarlijkse meet & greet met Uplift.
[+] 2 users say Thank You to BigBird for this post
Reply
#67
(18-11-2021, 12:50)Gerblansky Wrote: Ik lees dit board nooit dus zag dit topic ook nooit eerder. Kan ik met terugwerkende kracht nog wat doneren of eventueel al voor de volgende?

Kan bij de volgende ronde weer. Komt vanzelf voorbij :-).
Reply
#68
(18-11-2021, 13:27)Jorrit Wrote:
(18-11-2021, 12:50)Gerblansky Wrote: Ik lees dit board nooit dus zag dit topic ook nooit eerder. Kan ik met terugwerkende kracht nog wat doneren of eventueel al voor de volgende?

Kan bij de volgende ronde weer. Komt vanzelf voorbij :-).

Ik lees verre weg alles, dus dit ook niet. Je mag mij best een PM sturen als het weer zo ver is, want de topics die ik wel lees zijn voor mij ongeveer de helft van het totale internet wat ik gebruik  Shy
Reply
#69
(22-11-2021, 17:33)pudpong3 Wrote:
(18-11-2021, 13:27)Jorrit Wrote:
(18-11-2021, 12:50)Gerblansky Wrote: Ik lees dit board nooit dus zag dit topic ook nooit eerder. Kan ik met terugwerkende kracht nog wat doneren of eventueel al voor de volgende?

Kan bij de volgende ronde weer. Komt vanzelf voorbij :-).

Ik lees verre weg alles, dus dit ook niet. Je mag mij best een PM sturen als het weer zo ver is, want de topics die ik wel lees zijn voor mij ongeveer de helft van het totale internet wat ik gebruik  Shy
En nu moeten we zeker de grap maken dat we weten waar de andere helft naartoe gaat?
Reply
#70
(22-11-2021, 17:49)Indiaantje89 Wrote:
(22-11-2021, 17:33)pudpong3 Wrote:
(18-11-2021, 13:27)Jorrit Wrote:
(18-11-2021, 12:50)Gerblansky Wrote: Ik lees dit board nooit dus zag dit topic ook nooit eerder. Kan ik met terugwerkende kracht nog wat doneren of eventueel al voor de volgende?

Kan bij de volgende ronde weer. Komt vanzelf voorbij :-).

Ik lees verre weg alles, dus dit ook niet. Je mag mij best een PM sturen als het weer zo ver is, want de topics die ik wel lees zijn voor mij ongeveer de helft van het totale internet wat ik gebruik  Shy
En nu moeten we zeker de grap maken dat we weten waar de andere helft naartoe gaat?

Festileaks?
[+] 4 users say Thank You to thomas9790 for this post
Reply
#71
(22-11-2021, 17:49)Indiaantje89 Wrote:
(22-11-2021, 17:33)pudpong3 Wrote:
(18-11-2021, 13:27)Jorrit Wrote:
(18-11-2021, 12:50)Gerblansky Wrote: Ik lees dit board nooit dus zag dit topic ook nooit eerder. Kan ik met terugwerkende kracht nog wat doneren of eventueel al voor de volgende?

Kan bij de volgende ronde weer. Komt vanzelf voorbij :-).

Ik lees verre weg alles, dus dit ook niet. Je mag mij best een PM sturen als het weer zo ver is, want de topics die ik wel lees zijn voor mij ongeveer de helft van het totale internet wat ik gebruik  Shy
En nu moeten we zeker de grap maken dat we weten waar de andere helft naartoe gaat?
Dan zit ik op Cure gerelateerde websites Wink
Reply
#72
Is dit nog een gevaar voor het forum @Jorrit?

https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2409121...ligingslek
Reply
#73
Hi allen,

Ik kreeg weer een factuur in de mail en wat mij betreft gaan we weer een jaartje door :-). Feel free to donate, vooral geen verplichting. Ik zal hem weer stop zetten zodra de ~€115 bereikt is.

De jaarlijkse kosten bedragen:
€107,88 voor de hosting. (ja, dikke stijging, rip)
€9,20 voor de domeinnaam.

Link: https://tikkie.me/pay/s6herj82n78jnlajfae9

Thanks alvast! Jorrit
[+] 1 user says Thank You to Jorrit for this post
Reply
#74
Is er voor Belgen ook een niet-tikkievariant? Mijn persoonlijke bank is nog steeds Belgisch. Ergo: PM gerust je rekeningnummer.
Reply
#75
(07-04-2022, 12:08)Uplift Wrote: Is er voor Belgen ook een niet-tikkievariant? Mijn persoonlijke bank is nog steeds Belgisch. Ergo: PM gerust je rekeningnummer.

idem hier
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)