Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bijdrage Graz 2023 / 2024
#26
(14-04-2020, 23:08)Jorrit Wrote:
(14-04-2020, 22:21)kesselman Wrote: kan iemand me vertellen hoe veel mensen er eigenlijk op graz zitten?
hoeveel mensen komen hier nou iedere dag?
 
Google Analytics staat al jaren uit hihi. Heb het even aangezegd en zal over een maandje, zodra hij een tijdje gedraaid heeft, met een update komen!

Zorgt dit voor de advertenties die ik nu op het forum zie?
Reply
#27
(15-04-2020, 13:03)Koen Wrote:
(14-04-2020, 23:08)Jorrit Wrote:
(14-04-2020, 22:21)kesselman Wrote: kan iemand me vertellen hoe veel mensen er eigenlijk op graz zitten?
hoeveel mensen komen hier nou iedere dag?
 
Google Analytics staat al jaren uit hihi. Heb het even aangezegd en zal over een maandje, zodra hij een tijdje gedraaid heeft, met een update komen!

Zorgt dit voor de advertenties die ik nu op het forum zie?

Ben jij de laatste persoon die in het jaar des Heren 2020 geen adblocker heeft?
Reply
#28
Hmm dat zou kunnen dat dat aan elkaar gelinkt is inderdaad. Zal er even induiken, ik zie zelf namelijk niks. Tip: adblockplus of ublock Smile
[+] 1 user says Thank You to Jorrit for this post
Reply
#29
Bedankt voor de service en de tips sowieso dames/heren.
Was natuurlijk te laat.
Wellicht dat bij een volgende gelegenheid Grazzers welke deze keer wat hebben bijgedragen dan even kunnen overslaan? Idea
[+] 1 user says Thank You to Fenderboy for this post
Reply
#30
(15-04-2020, 14:38)Jorrit Wrote: Hmm dat zou kunnen dat dat aan elkaar gelinkt is inderdaad. Zal er even induiken, ik zie zelf namelijk niks. Tip: adblockplus of ublock Smile
Het gaat om mijn telefoon, had ik wel even kunnen melden. Daar gebruik ik de Chrome browser.
Reply
#31
(15-04-2020, 16:07)Koen Wrote:
(15-04-2020, 14:38)Jorrit Wrote: Hmm dat zou kunnen dat dat aan elkaar gelinkt is inderdaad. Zal er even induiken, ik zie zelf namelijk niks. Tip: adblockplus of ublock Smile
Het gaat om mijn telefoon, had ik wel even kunnen melden. Daar gebruik ik de Chrome browser.

Opera browser heeft (ook mobiel) een ingebouwde ad blocker. Werkt prima!
Reply
#32
Heb hetzelfde als Koen. Niet perse storend wat mij betreft
Reply
#33
(15-04-2020, 17:53)rob12nl Wrote: Heb hetzelfde als Koen. Niet perse storend wat mij betreft

Mwah, ik vind het best irritant. Heb al een paar keer zelfs een paginavullende advertentie gehad waar ik eerst rechts bovenin op een kruisje moet drukken om verder te gaan naar het topic.
Reply
#34
Ik zie nu idd ook de advertenties op mijn iPhone, eigenlijk nagenoeg het enige device die ik privé gebruik om te internetten. Is er op de telefoon ook iets aan te doen? Kan daar een extra bijdrage voor gebruikt worden?
Reply
#35
Hier hetzelfde, maar dan op m'n Sony telefoon.
Reply
#36
Morgen kijk ik of ik het er uit kan slopen, moet lukken!
Reply
#37
Reclames ook midden in een post. Mooiste reclame tot nu was binnen 7 dagen ruziemaken als een pro, kutste was van de Feyenoord fanshop.
Reply
#38
Ik kom nooit op deze topics, maar omdat ik ook die advertenties kreeg dacht ik hier die vraag te stellen. Nu zie ik dat ik als veel gebruiker de bijdrage ook gemist heb, daar baal ik wel van, want Graz is een deel van mijn leven op internet.

Bij deze ontzettend bedankt voor je werk Jorrit en als ik ergens kan doneren. Graag!!!!
Reply
#39
ik krijg nu t aanbod om te chatten met rouwen in mn buurt.
ik sla maar ff over!!
Reply
#40
Ja, ook het rouwen zal nu op afstand moeten helaas.
Reply
#41
Ik kreeg Jort Kelder paginavullend Sad . Schrok me het leplazerus, dacht dat ik op een of andere neplink had geklikt.
Reply
#42
Imgur gaat normaal gesproken prima, wel zorgen dat je de goede link (die met .jpg of wat dan ook) pakt.
Reply
#43
(14-04-2020, 22:21)kesselman Wrote: kan iemand me vertellen hoe veel mensen er eigenlijk op graz zitten?
hoeveel mensen komen hier nou iedere dag?
al iets bekend??
Reply
#44
Hi allen,

Ik kreeg weer een factuur in de mail en wat mij betreft gaan we nog een jaartje verder :-). Feel free to donate, vooral geen verplichting. Ik zal hem weer stop zetten zodra hij rond de €80 is.

De jaarlijkse kosten bedragen:
€72,48 voor de hosting.
€9,20 voor de domeinnaam. 

Link: XX

Jorrit
[+] 1 user says Thank You to Jorrit for this post
Reply
#45
Gedaan, bedankt weer!
Reply
#46
Ik ook. Vorig jaar waren jullie me allemaal voor. ;-)
Reply
#47
(17-06-2020, 00:30)kesselman Wrote:
(14-04-2020, 22:21)kesselman Wrote: kan iemand me vertellen hoe veel mensen er eigenlijk op graz zitten?
hoeveel mensen komen hier nou iedere dag?
al iets bekend??

Heb hier nooit meer naar gekeken, sorry hihi. Hier wat stats voor iedereen!

Aantal gebruikers in de database: 1442
Aantal actieve gebruikers per dag: rond de 450 (veel lurkers)

Hier komt volgens Google Analytics iedereen vandaan:

[Image: VL4TnCmmRNOk1HKBkjK26Q.png]


De muziek doet het niet zo goed op dit forum. Top 10 pagina's van de afgelopen maand:
[Image: 5spHlWgjR3at7pdodA7f-A.png]

Gemiddeld zitten jullie 28 minuten per bezoek op het forum (best veel):
[Image: RBkWhCxLTDWY5sHoT3UapA.png]

Tot zover :-)
[+] 4 users say Thank You to Jorrit for this post
Reply
#48
Check! Vorig jaar ook net te laat. Nu gelukkig op tijd.
Reply
#49
Check, bedankt weer!
Reply
#50
Check.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)