Thread Rating:
  • 9 Vote(s) - 2.89 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
COVID-19 (Corona) topic
Weet trouwens ook niet wat er in mij gespoten wordt...
(20-06-2021, 20:07)Wailer Wrote: Weet trouwens ook niet wat er in mij gespoten wordt...

Dat staat toch op de uitnodiging? Een MRNA vaccin is Pfizer of Moderna, en ze kunnen het je daar ook vertellen. Gezonde mensen van onze leeftijd krijgen volgens mij allemaal Pfizer.
Ligt toch puur aan wat ze op dat moment op voorraad hebben? Geen idee waarop bepaald wordt als op locatie beide hebben liggen.
(20-06-2021, 20:23)Maynard-J Wrote:
(20-06-2021, 20:07)Wailer Wrote: Weet trouwens ook niet wat er in mij gespoten wordt...

Dat staat toch op de uitnodiging? Een MRNA vaccin is Pfizer of Moderna, en ze kunnen het je daar ook vertellen. Gezonde mensen van onze leeftijd krijgen volgens mij allemaal Pfizer.
Bij staat letterlijk Moderna of Pfizer op de uitnodiging.
Dan blijft de vraag: moderna of pfizer toch?

We gaan het meemaken .
Iemand die ik ken en werkt bij de GGD. Bij die prik locatie hebben ze alleen pfizer
Gisteren laat de NOS doodleuk Imke Courtois naar hier rijden, terwijl zij dus sowieso een test + quarantaine zou moeten ondergaan. Ik heb mijn moeder ondertussen al tien maanden niet gezien, want als ik straks bij terugkomst uit België de quarantaine skip (en gezien de hoeveelheid IRL afspraken kan dat bijna niet anders) maar toch besmet blijk (maakt niet uit hoe of waar), dan ben ik natuurlijk de klos. Daarnaast is het reisadvies gewoon duidelijk genoeg; gelukkig gaat alles goed met mijn moeder en is er van een noodzakelijke reis dus geen sprake geweest.

Je kunt er niet omheen: als de publieke omroep of het kabinet het niet serieus nemen, waarom zou de bevolking dat wel doen?
Ondertussen in en rond Rotjeknor:
Quote:https://www.ad.nl/rotterdam/viroloog-koo...~ac414e51/
Ik heb mij rot gezocht, maar ik heb het dan toch gevonden: mijn gele boekje (voor het eerst en het laatst gebruikt in 1994). Kan ik morgen meenemen, als ik mijn tweede Astra Zeneca-prik ga halen. Als de berichten die ik op het internet hierover heb gelezen kloppen, zijn bij AZ de bijwerkingen na de tweede prik doorgaans juist minder hevig dan na de eerste. Ik hoop het (van de eerste heb ik al slechts minimale last gehad), want ik wil morgenavond naar een verjaardag in Vlaardingen. Ik zal moeten fietsen, want ik mag van de oogarts zo kort na de staaroperatie nog niet auto rijden, dus dan is het wel te hopen dat ik mij fit genoeg voel.
Zo, heb me deze ochtend ook lekker laten volspuiten. Door een aantrekkelijke jongedame notabene.
Onder de indruk van de organisatie in Geleen. Na 16 minuten stond ik weer buiten.
AZ-prik nr. 2 zit erin. Bij mij niet gedaan door een aantrekkelijke jongedame, maar door een kettingrokende (en dat voor een doktersassistente) oma, die beweert  dat ze bronchitis heeft gekregen van de mondkapjes (niet van het roken?). Thuis gekomen werd mij nog even moed ingesproken door een buurman die zei dat hij van de tweede AZ-prik een paar dagen goed ziek was geweest.
[+] 3 users say Thank You to Rael for this post
In Noordwijkerhout ook prima geregeld. De eerste spuit is gezet.
Ik mag morgenochtend.

Zin in hoor!
(23-06-2021, 15:19)Rael Wrote: AZ-prik nr. 2 zit erin. Bij mij niet gedaan door een aantrekkelijke jongedame, maar door een kettingrokende (en dat voor een doktersassistente) oma, die beweert  dat ze bronchitis heeft gekregen van de mondkapjes (niet van het roken?). Thuis gekomen werd mij nog even moed ingesproken door een buurman die zei dat hij van de tweede AZ-prik een paar dagen goed ziek was geweest.

Toch weer mooi om te lezen hoe ongelooflijk lauwwarm het leven ook kan zijn.
Deel 2: https://wattes.nl/forum/showthread.php?tid=2427


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)