Thread Rating:
  • 5 Vote(s) - 3.6 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
3 goeie dingen
Dat is inderdaad hard gegaan in ruim 2 maanden!
[+] 1 user says Thank You to Koen for this post
Reply
1 winterweer opkomst
2 en ook nog sneeuw
3 mijn schaatsten staan al klaar
Reply
Ik moet dan wel bezorgen op de dagen dat het zo hard gaat sneeuwen, ik heb er zeker niet minder zin in!
Reply
In Zuid-Limburg hoogstwaarschijnlijk helemaal geen sneeuw. Ach ja, we hebben onze portie een paar weken geleden gehad.
Reply
God gunt zo'n wonder alleen aan mensen die "Patat" zeggen.
Reply
Dat is toch Vlaams voor aardappel?
Reply
1. Mijn werkgever heeft gelezen dat er code rood is
2. Ze zien toch in dat het niet handig is om dan te bezorgen
3. Ik ben vrij vandaag!
Reply
1. Echt na 4 jaar zeggen dat ik het ging doen, daadwerkelijk overgestapt naar een duurzame bank.
2. De factuur van een bevriende ZZP’er betaald met in de beschrijving het factuur nummer en de toevoeging ‘pik in kont’, speciaal voor een ongemakkelijk moment bij de boekhouder.
3. Me gerealiseerd dat ik dat nog steeds heel erg grappig vind.
[+] 7 users say Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
1) Mevr. Uplift heeft een zieke baan geland

2) Deadlines gehaald. Nu die van mijn echte werk nog

3) Fuck it gezegd en een nachtje geboekt op een natuurkampeerterrein niet ver van Urk, laatste weekend van februari
[+] 5 users say Thank You to Uplift for this post
Reply
(09-02-2021, 00:09)Uplift Wrote: 1) Mevr. Uplift heeft een zieke baan geland

2) Deadlines gehaald. Nu die van mijn echte werk nog

3) Fuck it gezegd en een nachtje geboekt op een natuurkampeerterrein niet ver van Urk, laatste weekend van februari
Je slaat wel heel snel om van binnen zitten bij 25 graden naar rellen in Urk, slim ook om die camping te boeken, ze verwachten natuurlijk nooit dat het reltuig kampeert.
Reply
Ik ben mij al aan het voorbereiden. 'De ontdekking van Urk' (geschreven door een Belg, nota bene) hoort tot mijn huidig leesvoer.
Reply
Zit je in de buurt van Nagele? Dat is qua architectuur wel interessant. Wat dan weer niet te verwarren is met mooi.

Sowieso de Noordoostpolder: meer interessant dan mooi.
[+] 1 user says Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
Nee, ik zit vlakbij het ''drielandenpunt'' van Flevoland, Drenthe en Overrijsel.
Reply
Dat zal wel Friesland ipv Drenthe zijn? De Weerribben? Ga ff langs Blokzijl, heel vet. Ben vorige week nog door Kuinre gereden, was ik nog nooit geweest, maar leek me ook wel grappig dorp...
Reply
Nee, bij Bant. Nog net Flevoland. En ik ga maar 24 uur, gewoon om te kunnen chillen in de kou en daar in de buurt te wandelen. En later de tent te hotboxen. Grote kans dat ik het alleen doe.
Reply
In de buurt van dat dorp wandelen: lopende bant.....

Pang!
[+] 1 user says Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
(09-02-2021, 12:22)Uplift Wrote: Nee, ik zit vlakbij het ''drielandenpunt'' van Flevoland, Drenthe en Overrijsel.

Ik zat een tijdje achter mijn oor te krabben omdat ik er al niets van snapte, maar ik vrees dat je drielandenpunt Friesland, Overijssel en Flevoland bedoelt. Ik woon gelukkig iets verder van dat poldertuig en cocksen af.

Desondanks is het 't zeker waard om de Weerribben te checken, en misschien zelfs de heide in Havelte als je tijd over hebt.
Reply
Klopt, sorry. Weet niet waarom ik dat schreef, want Drenthe is de enige Nederlandse provincie die ik nog nooit bezocht heb en dus hoog op de verlanglijst.
Reply
1) Nog meer sneeuw.
2) Heb snowboots en daarnaast maat 46.
3) Vrolijk wandelen met m 'n zevenmijlslaarzen aan derhalve en vooral goed op de reacties letten, want dit ziet er volgens lady Fender nogal potsierlijk uit. Cool
Reply
Foto's Fender, foto's.
[+] 2 users say Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
(10-02-2021, 12:08)Timothy\s Monster Wrote: Foto's Fender, foto's.

Beetje geënsceneerd natuurlijk Wink
[Image: a54fdc8655feec35e4962845296c34f6.jpg]
[+] 12 users say Thank You to Fenderboy for this post
Reply
Helemaal winterklaar zo te zien.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
(10-02-2021, 14:29)Fenderboy Wrote:
(10-02-2021, 12:08)Timothy\s Monster Wrote: Foto's Fender, foto's.

Beetje geënsceneerd natuurlijk Wink
[Image: a54fdc8655feec35e4962845296c34f6.jpg]

Mooie bescheiden modellenvoetjes hoor. Kan prima!
[+] 1 user says Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
(10-02-2021, 14:32)Timothy\s Monster Wrote: Helemaal winterklaar zo te zien.

Opzich wel. Alleen voor de oudjes had ik gisteren dat pad nog schoon geschoven. Helaas was er nog iets meer op komst en kan ik zo wederom opnieuw beginnen.
Reply
(10-02-2021, 14:36)Schobbeyak Wrote:
(10-02-2021, 14:29)Fenderboy Wrote:
(10-02-2021, 12:08)Timothy\s Monster Wrote: Foto's Fender, foto's.

Beetje geënsceneerd natuurlijk Wink
[Image: a54fdc8655feec35e4962845296c34f6.jpg]

Mooie bescheiden modellenvoetjes hoor. Kan prima!
Inderdaad niet verkeerd, stevige enkeltjes, mooie ruimte tussen de teentjes zo te zien. En die atletische festival kuiten... ik snap niet dat het sneeuw nu niet wegsmelt hoor. (of begint het nu een beetje awkward te worden)?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)