Thread Rating:
  • 5 Vote(s) - 3.6 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
3 goeie dingen
Die journalistenlijstjes zijn leuk om inspiratie uit te halen. Boeiend wat daar verder wel/niet hoog scoort.
Reply
(01-12-2020, 17:41)Enzo Wrote:
(01-12-2020, 17:36)Gunnar Wrote: In betere tijden dropte BigBird rond deze tijd ook gewoon al zijn jaarlijst hier.

Die OOR lijst is het voorspelbare ratjetoe dat je van dat blad mag verwachten.
De leukste lijst vind ik altijd de top 100 van The Quietus, ben altijd blij als ik er drie albums van ken.
Die is er ook al:
https://thequietus.com/articles/29302-th...an-records

Ook al zo'n vroege lijst. Ik heb er maar liefst 11 van de 100 al geluisterd, valt weer mee. Wat ze daar beweegt om Charli XCX, Dua Lipa en Kylie at random in de lijst op te nemen is me een raadsel.
Reply
(02-12-2020, 11:52)Gunnar Wrote:
(01-12-2020, 17:41)Enzo Wrote:
(01-12-2020, 17:36)Gunnar Wrote: In betere tijden dropte BigBird rond deze tijd ook gewoon al zijn jaarlijst hier.

Die OOR lijst is het voorspelbare ratjetoe dat je van dat blad mag verwachten.
De leukste lijst vind ik altijd de top 100 van The Quietus, ben altijd blij als ik er drie albums van ken.
Die is er ook al:
https://thequietus.com/articles/29302-th...an-records

Ook al zo'n vroege lijst. Ik heb er maar liefst 11 van de 100 al geluisterd, valt weer mee. Wat ze daar beweegt om Charli XCX, Dua Lipa en Kylie at random in de lijst op te nemen is me een raadsel.

Charli XCX en Dua Lipa zijn gewoon sterke albums, vooral Charli. Kylie moet ik nog naar luisteren, maar zal waarschijnlijk 3x niks zijn.
Reply
(02-12-2020, 11:52)Gunnar Wrote:
(01-12-2020, 17:41)Enzo Wrote:
(01-12-2020, 17:36)Gunnar Wrote: In betere tijden dropte BigBird rond deze tijd ook gewoon al zijn jaarlijst hier.

Die OOR lijst is het voorspelbare ratjetoe dat je van dat blad mag verwachten.
De leukste lijst vind ik altijd de top 100 van The Quietus, ben altijd blij als ik er drie albums van ken.
Die is er ook al:
https://thequietus.com/articles/29302-th...an-records

Ook al zo'n vroege lijst. Ik heb er maar liefst 11 van de 100 al geluisterd, valt weer mee. Wat ze daar beweegt om Charli XCX, Dua Lipa en Kylie at random in de lijst op te nemen is me een raadsel.
The Quietus ontkomt er blijkbaar ook niet aan om crappy pop te promoten, wellicht om een bredere doelgroep aan te boren. Ze zijn sowieso dit jaar wat minder obscuur in hun artikelen en reviews dan voorheen, gezien hun voortdurende popups voor donaties lopen ze ook financieel op hun tandvlees.
Reply
*Bump*

1. Ik kreeg maandag te horen bij mijn voortgangsgesprek dat m'n tijdelijke aanstelling in februari wordt omgezet naar een vast contract.
2. Gisteren voor ruim een maand boodschappen in huis gehaald, inclusief een grote voorraad Club Mate <3
3. Ook nog even een kort maar krachtig weerzien gehad met m’n beste vriendin. Samen gegeten en bijgepraat Smile
[+] 5 users say Thank You to Gretz for this post
Reply
(16-12-2020, 19:29)Gretz Wrote: *Bump*

1. Ik kreeg maandag te horen bij mijn voortgangsgesprek dat m'n tijdelijke aanstelling in februari wordt omgezet naar een vast contract.
2. Gisteren voor ruim een maand boodschappen in huis gehaald, inclusief een grote voorraad Club Mate <3
3. Ook nog even een kort maar krachtig weerzien gehad met m’n beste vriendin. Samen gegeten en bijgepraat Smile
Nice, gefeliciteerd!!
Reply
Proficiat Gretz!
[+] 1 user says Thank You to Fenderboy for this post
Reply
It's a dirty job, but someone gotta do it

ConGretz
[+] 3 users say Thank You to Indiaantje89 for this post
Reply
Gefeliciteerd Gretz
[+] 1 user says Thank You to pudpong3 for this post
Reply
Gefeliciteerd, dude!
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
1) Bijna weekje vrij
2) Op mijn werk hebben we een adventkalender met elke dag opdrachten. Variërend van met je groepje Among us spelen tot werkgrelateerde uitdagingen. Ik heb vorige avond twee avonden aan een kleurplaat gezeten Wink
3) Mijn vriend vindt kerst maar niets en is in een goed humeur dat we nergens naartoe hoeven en geen famile op bezoek krijgen.
[+] 1 user says Thank You to meisbaer2 for this post
Reply
1) Alsnog (gedwongen) vakantie van 24 december tot 3 januari. (Bijna) de langste aaneengesloten periode in meer dan anderhalf jaar

2) Ondanks de kolossale hoeveelheid kutzooi in de sector, een nieuw jaarcontract (moet ik wel nog tekenen)

3) Volgend jaar hoe dan ook meer vakantie/vrije tijd dankzij de overurendam
[+] 7 users say Thank You to Uplift for this post
Reply
1. Bijna verhuizen

2. Ondanks de kolossale hoeveelheid kutzooi in de sector, een nieuw vast contract (moet ik nog wel tekenen)

3. Donyell Malen
[+] 6 users say Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
1. Gisteren met frisse tegenzin maar zonder incidenten de magische leeftijd van 40 jaar bereikt.

2. Mooie wandeling over de Sint Pietersberg gemaakt met lekker weer.

3. Mijn vriendin bakt lekkere cakes.
[+] 4 users say Thank You to Maynard-J for this post
Reply
Van harte man, ik vond het even een lastige mijlpaal vorig jaar, maar ‘t went snel. :-)
Reply
Groot voordeel; je blijft in enquêtes deel uitmaken van de groep 35-50
Reply
(17-12-2020, 13:10)Willie Wrote: Groot voordeel; je blijft in enquêtes deel uitmaken van de groep 35-50

En dat is een groep waar jij je wel in thuis voelt?

Welkom bij de club Maynard-J! Zo erg is het allemaal niet, heb je al een motor en jongere vriendin op het oog?
Reply
(17-12-2020, 14:00)Gunnar Wrote:
(17-12-2020, 13:10)Willie Wrote: Groot voordeel; je blijft in enquêtes deel uitmaken van de groep 35-50

En dat is een groep waar jij je wel in thuis voelt?

Welkom bij de club Maynard-J! Zo erg is het allemaal niet, heb je al een motor en jongere vriendin op het oog?

Mijn vriendin is 34 dus dat valt wel mee, haha.
Reply
Perfisia!
Reply
1) Ha! Ruim 4 weken geen vrijwilligerswerk voor handen en in m 'n joggingpak tot 03 uur naar The American Horror Story gekeken.
2) Half 12 opgestaan en bezig aan een soort van bottemless koffie brunch.
3) Het zonnetje komt na regenbuien eindelijk door en we gaan derhalve fietsend vergezichten spotten.
[+] 1 user says Thank You to Fenderboy for this post
Reply
1. Helaas geen eindejaarsfeest, maar morgen wel een online kerstborrel (met drank, spijs en een quiz) met een select groepje favoriete collega's.
2. Mijn puppy begint al een flinke kerel te worden en breekt niet meer de tent af tijdens het thuiswerken.
3. Na de kerstdagen een midweekje (inclusief oud & nieuw) in een klein Center Parcs park in de Peel. Flink wandelen en fietsen/mountainbiken in de omgeving.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
1. nog 34 verlofdag over
1a. 54 jaar en nog steeds een oud wijf (53) als vrouw
2. volgend jaar 26 erbij
2a. nog steeds geen sportwagen voor de deur
3. waar kan ik in 2021 60 verlofdagen aan opmaken
3a. ik wil in 2021 gewoon naar concerten/festivals/restaurants/vakantie
[+] 1 user says Thank You to pudpong3 for this post
Reply
1 Reaper senior still alive and kicking, experimentele bestraling heeft uitzaaing 1 volledig doen verdwijnen en krijgt deze nu opnieuw voor uitzaaing 2
2 kerst in beperkte kring vieren met ouders en vriendin
3 eerder deze maand 33 geworden (maakt het leeftijdsverschil wel net wat groter tijdelijk tussen mij en vriendin maar ach, who cares)
4 promotie gekregen op het werk
5 dochter vorige week weer met glans controle hart doorstaan (kunnen er weer tegen voor een jaar)
[+] 14 users say Thank You to reaper for this post
Reply
1. Tinder weer opgestart
2. Fijne (skype)gesprekken met matties, was even nodig na gisterenavond (raarste dag ven het jaar)
3. Gisteren langs de teststraat, maar gelukkig zelf geen corona (ondanks twee positieven in m'n omgeving)
Reply
1. Gisteren kerstactiviteit gehad van werk. We zijn naar een drive-in bioscoop gegaan en hebben Home Alone gekeken. Ik denk het leukste kerstuitje wat ik heb meegemaakt.
2. Eigenlijk was dat het wel maar het was zo'n fijne afwisseling dat ik het even moest delen.
3. Klanten die je spreekt die je allemaal vrolijk fijne feestdagen wensen.
[+] 1 user says Thank You to Sphinx for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)