Thread Rating:
  • 5 Vote(s) - 3.6 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
3 goeie dingen
Jullie herinneren zich vast wel nog m'n rants met betrekking tot de zoektocht voor een mooie eindstage-plaats begin dit jaar, of niet dat kan ook natuurlijk. Deze draaide uit op niets en werd verschoven naar volgend jaar, was heel wat rommel mee te doen van school uit (ook mbt het terugbetalen van zowel studiepunten als geld voor die opgenomen stage) maar bon. Fast forward naar vandaag, vanmorgen. Op eigen houtje mei-juli zelf voorstellen gedaan naar school voor stageplaatsen, zelf contact opgenomen met eventuele plaatsen, niet gewacht op voorstellen van stage-aanvragers en na enkele maanden wachten eind september groen licht gekregen om op gesprek te gaan bij een CGG (centrum voor geestelijke gezondheidszorg) op een kwartiertje van me in de buurt. Vanmorgen een zeer positief gesprek gehad en ik mag eind februari beginnen om daar stage te lopen. Het is qua interesses, kansen en afstand de meest perfecte stageplaats die ik me kan inbeelden. Big Grin
[+] 12 users say Thank You to Kreuz for this post
Reply
(26-10-2020, 12:51)metal bouwie Wrote:
(25-10-2020, 12:59)pudpong3 Wrote: 1. Jungle puzzel van 33.600 stukjes verkocht.
2. Disney puzzel van 40.320 stukjes verkocht.
3. Sommige bieders op Marktplaats zijn echt grappig. "Ik bied €20 want we hebben het niet zo breed". Nieuwprijs €350 en dan hoefde ik niet eens de topprijs, getuige dat binnen 3 dagen 2 van de 3 puzzels verkocht zijn. Heb zelfs de platen van €10 per stuk er gratis bij gedaan.

Hoe groot zijn die puzzels en zijn ze ook in delen te maken? Als huis straks af is kan ik op zolder een puzzel van ongeveer 10 bij 3 kwijt maar denk dat dat niet groot genoeg gaat zijn.

1. Jungle Puzzel 33.600 stukjes (educa) 5,70x1,52 in 10 delen
2. Disney Puzzel 40.320 stukjes (ravenburger) 6,80x1,92 in 10 delen
3. Around the world 42.000 stukjes (educa) 7,49x1,57 in 7 delen

Deze heb ik gemaakt, maar Kodak is pas met een puzzel gekomen van 51.300 stukjes gekomen en die is 8,50x1,90 in 27 delen.
[+] 1 user says Thank You to pudpong3 for this post
Reply
1. Onder andere Bliksem Grom, Gouden Carolus Whisky Infused en Gulden Draak Imperial Stout gehaald bij de slijterij op het winkelcentrum hier. Gemiddeld 12%!
2. Eindelijk van hamstringproblemen af in mijn rechterbeen. Meer dan een week al last van en dat is voor mijn doen lang. Morgen weer eens pijnvrij hardlopen.
3. Op werk orde kunnen scheppen in door financiële adviseurs aangeleverde "functionele specificaties". Nu ik eindelijk snap wat ze willen is het niet zo lastig meer.
[+] 1 user says Thank You to Cel for this post
Reply
1) Gisteren voor het eerst spacepannenkoeken gebakken met de huisgenoten.
2) High AF door de buurt gelopen, vol met trick-or-treaters vanwege Halloween. Een vibe die altijd leuk is om mee te maken.
3) Vandaag anderhalf uur lang gevideochat met één van m'n studievriendinnen en haar gezin.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
1) Een mooie dag om te fietsen in Friesland vandaag en ik heb samen met lady Fender weer 26 km afgelegd.
2) Boeren adressen waar we (scharrelkip) eieren, aardappelen, uien, prei en boerenkool voor de helft van de supermarktprijs konden aanschaffen.
3) Een fles Sonnema voor 9,95 bij de slijter en prachtige vergezichten met duizenden ganzen die weer invliegen.
[+] 1 user says Thank You to Fenderboy for this post
Reply
Maar wat vinden we op Graz nu eigenlijk het mooiste vooruitzicht van wat er deze week zou kunnen gebeuren?

A) Na 4 jaar presidentschap is het einde van Trump in zicht
B) Na 5 jaar wordt België weer ingehaald door Nederland op de UEFA Coëfficiënten Ranglijst
C) Na 15 jaar Graz wordt er door een scheidsrechter een beslissing genomen of het nu friet en/of patat is
D) Anders, namelijk...
Reply
D) dit weekend kamperen
Reply
1) Uplift heeft een nieuwe profielfoto
2) Hij is erg goed
3) Ik eis dat je deze blijft houden
[+] 4 users say Thank You to Melliw Naj for this post
Reply
(05-11-2020, 03:23)Melliw Naj Wrote: 1) Uplift heeft een nieuwe profielfoto
2) Hij is erg goed
3) Ik eis dat je deze blijft houden
Ik heb nu eigenlijk alleen nog maar vragen.
Reply
(05-11-2020, 03:23)Melliw Naj Wrote: 1) Uplift heeft een nieuwe profielfoto
2) Hij is erg goed
3) Ik eis dat je deze blijft houden

Ik mis de oude boze foto :'(
Reply
Het was borderline digital blackface, dus een verandering zat eraan te komen. Maar ik ben ongeveer een jaar of twee te lui geweest, tot ik gisteren stoned besefte dat ik eender welke afbeelding kon verkleinen met paint.
Reply
Hmm tot ik je ooit had ontmoet bij Sufjan Stevens had ik inderdaad altijd het beeld in mijn hoofd dat je een boze zwarte man was haha.
Reply
(05-11-2020, 14:58)Uplift Wrote: digital blackface

Is dat nu een probleem.
Reply
In sommige gevallen kan ik me inbeelden van wel, ja.
Reply
Zeker mogelijk, in jouw geval alsmede de gemiddelde reactie gifjes vind ik dat echter totaal niet.
Reply
Wat was de oude profielfoto? Ik m me nu al niet meer voor de geest halen.
[+] 1 user says Thank You to halfempty/full for this post
Reply
1) veel covid rules approved mijn Vader gezien 
2) veel mooie wandelingen gedaan 
3) en het weer de voorbije dagen
[+] 2 users say Thank You to reaper for this post
Reply
1) Een 2 meter brede print van deze Nick Cave foto (https://tinyurl.com/yxwjefau) ingekaderd aan mijn muur gehangen en het ziet er geweldig uit.
2) Dankzij het bruine gebladerte en het mooie weer blijft het uitzicht in mijn appartement op het citadelpark in Gent fucking mooi.
3) Eindelijk die laatste Paper Mario uitgespeeld.
[+] 3 users say Thank You to mattman for this post
Reply
1) Komende zondag ga ik mijn kleine lieve pup ophalen en is er weer leven in de brouwerij hier thuis.
2) Afgelopen zaterdag de Route des Vins gelopen tussen Eys en Wahlwiller langs 5 wijngaarden. Eén van de mooiste wandelingen in Zuid-Limburg. Na de wandeling bij wijndomein Salamander in Eyserheide wat dozen meegenomen.
3) Vuurwerkverbod.
[+] 2 users say Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
(09-11-2020, 16:37)Timothy\s Monster Wrote: 1) Komende zondag ga ik mijn kleine lieve pup ophalen en is er weer leven in de brouwerij hier thuis.

Sweet. Wat voor hond?
Reply
Een zwarte labrador  Smile.
Reply
(09-11-2020, 16:37)Timothy\s Monster Wrote: 2) Afgelopen zaterdag de Route des Vins gelopen tussen Eys en Wahlwiller langs 5 wijngaarden. Eén van de mooiste wandelingen in Zuid-Limburg. Na de wandeling bij wijndomein Salamander in Eyserheide wat dozen meegenomen.

Dat moet ik ook eens gaan doen. Heb je toevallig een route of is het logisch?
Reply
Hij is bewegwijzerd, hier ook terug te vinden https://www.visitzuidlimburg.nl/eten-dri...iller-eys/
[+] 1 user says Thank You to ahha for this post
Reply
(09-11-2020, 17:52)ahha Wrote: Hij is bewegwijzerd, hier ook terug te vinden https://www.visitzuidlimburg.nl/eten-dri...iller-eys/

Bedankt!
Reply
Die route kun je inderdaad het beste volgen. Ik heb de route uitgebreid met Fromberg erbij.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)