Thread Rating:
  • 5 Vote(s) - 3.6 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
3 goeie dingen
1) Gisteren dus streaming concert van The Divine Comedy. Ik thuis achter de buis, mijn zus in Londen met haar man in het echt in de Barbican. Songs of Love Heart
2) Vanmiddag had ik met een vriendin van werk afgesproken een eindje na het werk te gaan fietsen in de polder. Oftewel 17 kilometer later... Was gezellig, lekker fris en best nog aardig weer.
3) Morgen vrij, dus lekker uitslapen (is wel nodig) en dan eindelijk een nieuwe bril uitzoeken.
Reply
1) Een nog grotere waardering gekregen voor Sufjan's The Age of Adz (met name voor het titelnummer en de track Now That I'm Older).
2) Onze kelder schoongemaakt en op een goeie manier afscheid genomen van oude kleding waar een hoop nostalgie aan hing.
3) Nichtje als nieuwe huisgenoot, wat helpt qua gezelligheid en huurkosten.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
1. Afgelopen dinsdag mijn zoon geboren, eerste kind.
2. Hij heeft rood haar, wist niet dat ik dat in mijn genen had, supervet!
3. Het Tiny desk optreden van death cab  https://youtu.be/mi6uRT7PxTQ , luisteren in het ziekenhuis dag na de geboorte
[+] 15 users say Thank You to atthedrive-in for this post
Reply
(18-10-2020, 06:49)atthedrive-in Wrote: 1. Afgelopen dinsdag mijn zoon geboren, eerste kind.
3. Het Tiny desk optreden van death cab  https://youtu.be/mi6uRT7PxTQ , luisteren in het ziekenhuis dag na de geboorte

Gefeliciteerd man met je zoon! Wil je ook delen hoe hij heet? Heel cool! Went het al een beetje? 

Rood haar dat is cool hadden die van mij ook bij geboorte . Eerste wat ze in ziekenhuis zeide : het zijn. 2 rooien. Nu is dochterlief meer richting blond, met rode gloed. En Kon nog steeds wel rood. Echt cool!

Geniet ervan, rustig aan en de mama goed verwennen!
Reply
1) al 18 dagen niet gerookt
2) al 270 sigaretten niet gerookt (houdt zo'n app allemaal bij)
3) dus toch al 98 euro bespaard... En dat zien is wel even slikken.

Dus volhouden en in het voorjaar maar en mooie keramische BBQ kopen.

Tenzij ik het geld in de tussentijd allemaal aan andere dingen uitgeef..
[+] 2 users say Thank You to Wailer for this post
Reply
(18-10-2020, 06:49)atthedrive-in Wrote: 1. Afgelopen dinsdag mijn zoon geboren, eerste kind.

Gefeliciteerd en geniet ervan.
Reply
(18-10-2020, 08:03)Wailer Wrote: 1) al 18 dagen niet gerookt

Gaat lekker! Dat scheelt een hoop geld. Voel je ook al gezondheidseffecten?
Reply
gefeliciteerd met je kleine
wailer ook gefeliciteerd met je 98 euro! P)
[+] 1 user says Thank You to kesselman for this post
Reply
(18-10-2020, 14:46)meisbaer2 Wrote:
(18-10-2020, 08:03)Wailer Wrote: 1) al 18 dagen niet gerookt

Gaat lekker! Dat scheelt een hoop geld. Voel je ook al gezondheidseffecten?

Voel me wel lekkerder in m'n vel zitten ja. Maar dat kan ook zijn omdat ik het 'maar mooi flik'. Dus trots..
Maar vorige week met sporten wel minder snel kapot.. hoe bizar ook, maar aan dat soort kleine dingen merk je het best snel. Minder snel.buiten adem, herstel gaat sneller.

En vanmorgen besefte ik ook dat m'n kleren niet meer stinken, m'n haren (en dus ook m'n kussen ) en niet meer...
[+] 1 user says Thank You to Wailer for this post
Reply
(18-10-2020, 08:00)Wailer Wrote:

Gefeliciteerd man met je zoon! Wil je ook delen hoe hij heet? Heel cool! Went het al een beetje? 

Rood haar dat is cool hadden die van mij ook bij geboorte . Eerste wat ze in ziekenhuis zeide : het zijn. 2 rooien. Nu is dochterlief meer richting blond, met rode gloed. En Kon nog steeds wel rood. Echt cool!

Dankjewel!
Mijn vrouw heeft herfstig rood haar, met Friese roots, ik niet. Dus had het gehoopt en niet verwacht. Zitten wel wat rode dingen aan beide kanten van mijn familie. Opa met een rode baard, rossig nichtje, paar rode lokken bij zus etc. Naam delen doe ik niet maar een korte Hollandse naam.
Reply
Gefeliciteerd!
[+] 1 user says Thank You to TheUncleG for this post
Reply
Gefeliciteerd met Bas!
[+] 1 user says Thank You to Indiaantje89 for this post
Reply
Gefeliciteerd met Joop!
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
Veel plezier met Pluk!
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
(19-10-2020, 13:27)atthedrive-in Wrote:
(18-10-2020, 08:00)Wailer Wrote:

Dankjewel!
Mijn vrouw heeft herfstig rood haar, met Friese roots, ik niet. Dus had het gehoopt en niet verwacht. Zitten wel wat rode dingen aan beide kanten van mijn familie. Opa met een rode baard, rossig nichtje, paar rode lokken bij zus etc. Naam delen doe ik niet maar een korte Hollandse naam.

Gefeliciteerd met Jan! Goede keus met de naam.
[+] 1 user says Thank You to Melliw Naj for this post
Reply
Gefeliciteerd met Luuk! Dat ie maar een goede kopper mag worden!
[+] 1 user says Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
Thomas is wel een kutnaam maar alsnog gefeliciteerd
[+] 2 users say Thank You to ijskolibrietje for this post
Reply
Gefeliciteerd met Omar!
[+] 1 user says Thank You to kurtje for this post
Reply
Van harte met Ricardo!
[+] 1 user says Thank You to thomas9790 for this post
Reply
Scharen jullie Fender onder typisch Hollands?
[+] 1 user says Thank You to TheUncleG for this post
Reply
(19-10-2020, 15:45)TheUncleG Wrote: Scharen jullie Fender onder typisch Hollands?

In elk geval een stuk Hollandser dan Gibson
[+] 1 user says Thank You to thomas9790 for this post
Reply
(19-10-2020, 15:45)TheUncleG Wrote: Scharen jullie Fender onder typisch Hollands?
Zeker, lekker Brabants. Doet me denken aan Fijnaart, hier in de regio wel "De Fendert" genoemd. Frans Bauer woont daar, hoe Hollands wil je het krijgen!
Reply
Haha mensen, het kan maar één Hollandse korte naam zijn.

Bram.
[+] 1 user says Thank You to Wailer for this post
Reply
Ik kwam laatst langs een huis waar de gelukkige ouders hun baby daadwerkelijk Fender hadden genoemd.
[+] 5 users say Thank You to Maynard-J for this post
Reply
Ik ga stuk hier.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)