Thread Rating:
  • 5 Vote(s) - 3.6 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
3 goeie dingen
#76
(28-03-2020, 19:38)Uplift Wrote: 2) Ik heb nu een zeer bescheiden wijnkelder (misschien eerder al vermeld)

Ook echt in een kelder, of kan je dat "simuleren" (voor gebrek aan een beter woord) en dezelfde kwaliteit behalen?
Reply
#77
1. Saamhorigheid
2. Mensen kiezen weer massaal voor eigen dorp en laten de stad en het internet veel meer links liggen
3. Kortere openingstijden dus iedere ochtend tijd voor mijn gezin
Reply
#78
(28-03-2020, 19:57)hythloth Wrote:
(28-03-2020, 19:38)Uplift Wrote: 2) Ik heb nu een zeer bescheiden wijnkelder (misschien eerder al vermeld)

Ook echt in een kelder, of kan je dat "simuleren" (voor gebrek aan een beter woord) en dezelfde kwaliteit behalen?

Echte kelder. Snackbar achterna.
Reply
#79
1) Als het goed is, krijg ik straks een link van Nuclear Blast met daarin de nieuwe Oranssi Pazuzu i.f.v. een recensie

2) Fles champagne ontkurkt en beginnen drinken *voor de kiddag*

3) Straks weer een Zoom party i.c.m. Scribbl.io
Reply
#80
(29-03-2020, 13:12)Uplift Wrote: 1) Als het goed is, krijg ik straks een link van Nuclear Blast met daarin de nieuwe Oranssi Pazuzu i.f.v. een recensie

2) Fles champagne ontkurkt en beginnen drinken *voor de kiddag*

3) Straks weer een Zoom party i.c.m. Scribbl.io


Tip: importeer het NL scheldwoordenboek als custom words list voor skribbl.io
[+] 1 user says Thank You to ijskolibrietje for this post
Reply
#81
1) Huisgenoot die pesto pasta maakte.
2) Random buurtbewoners die langs onze achtertuin veranda liepen en ons groette.
3) Deze mashup.
Reply
#82
Een goed ding: ben ik de enige die het oprecht prettig vind dat het na zoveel dagen zonnig weer eindelijk eens bewolkt en regenachtig is (in Leiden althans)?
Reply
#83
1) Precies, Joris. Geen buitenweer meer. Het zal ook veel aso's die anderen besmetten binnen houden
2) Vandaag én morgen hoeven we niet naar buiten, want volle koelkast
3) Ik zit al even op een heel prettige manier met die juweeltje in mijn hoofd: https://www.youtube.com/watch?v=E3lKOt33dTg
Reply
#84
Kut weer is heerlijk wanneer je een volle dag moet werken.
[+] 1 user says Thank You to Melliw Naj for this post
Reply
#85
In Zuid-Limburg weer een strak blauwe lucht met zon. Gisteren bewolkt met natte sneeuw. Dat was inderdaad even een verademing.
Reply
#86
(27-03-2020, 09:21)Uplift Wrote: 2) Zoom-parties met dingen als skribbl.io zijn best leuk

Wanneer Jackbox?
Reply
#87
nou, doe maar een voorstel
Reply
#88
morgenavond rond 2030 in de graz discord. iedereen is uitgenodigd, PM maar voor een invite als je er nog niet in zit
Reply
#89
Morgenavond komt slecht uit, maar aan mijn agenda te zien, begint de echte leegte vanaf dit weekend. Dus het zal zeker nog eens passen.
Reply
#90
Ik zal toch eens dat discord moeten denk ik zo.
Reply
#91
Wat is een Zoom-party?
Reply
#92
Millennials die met 10 tegelijk op een scherm met elkaar praten, zuipen en grappige achtergronden instellen. Beter wordt het niet in deze tijden. Maar online spelletjes of een quiz die je dan tegelijk kan doen, maken het wel leuk.
Reply
#93
Ah, wat Microsoft Teams is voor dertigers zeg maar.
Reply
#94
(30-03-2020, 12:58)Gerblansky Wrote: Ah, wat Microsoft Teams is voor dertigers zeg maar.

Maar alle dertigers zijn millenials.
Reply
#95
(30-03-2020, 14:53)Willie Wrote:
(30-03-2020, 12:58)Gerblansky Wrote: Ah, wat Microsoft Teams is voor dertigers zeg maar.

Maar alle dertigers zijn millenials.

Ow? Weer wat geleerd.
Reply
#96
1) Het idee gekregen om te gaan touwspringen in de achtertuin als work-out.
2) Mondmaskers die we nu in huis hebben voor als we naar buiten gaan.
3) Onze kamerplant die ondanks een jaar van relatieve verwaarlozing nog steeds staande is.
Reply
#97
Is er trouwens een manier om Zoom te gebruiken zonder ervoor te betalen en dan niet vast te zitten aan het limiet van 40 minuten?
Reply
#98
Nee. Maar je hebt maar één betalende gebruiker (de host) nodig om het te fixen.
[+] 1 user says Thank You to greenlander for this post
Reply
#99
1. De Mol bingen
2. Een contente promoter over de vooruitgang m.b.t. mijn bachelorproef
3. Het nieuws te horen gekregen dat de mama van m'n tante het ziekenhuis zou mogen verlaten na een opname o.w.v. covid-19. Na enkele dagen beademing zou ze binnenkort naar huis mogen. Haar demente man zou ook enkele lichte symptomen hebben ondervonden en is ook aan de betere hand.
Reply
De Mol is weer top! Vooral de aflevering van gisteren zat weer echt goed in elkaar.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)