Thread Rating:
  • 5 Vote(s) - 3.6 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
3 goeie dingen
#26
Ik vind het typisch dat veel mensen (niet alleen hier) aangeven het wel fijn vinden niets te hoeven en minder sociale druk te voelen. Hopelijk leert iedereen nu dat je in je vrije tijd echt niet van hot naar her hoeft te rennen. Heb je geen zin, dan heb je geen zin Wink Maak tijd voor jezelf en de dingen die je belangrijk vindt.
Reply
#27
(24-03-2020, 15:52)Schobbeyak Wrote: Zat je bij omroep LEO?
Yep
Reply
#28
(24-03-2020, 15:38)Fenderboy Wrote: Uiteindelijk (na 't nodige gezeik over m 'n matige Friese uitspraak) toch maar gestopt als mede programmamaker bij de lokale omroep hier in de omgeving van Leeuwarden.
Heb nu veel meer tijd voor fietsen, vogels kijken en m 'n vrijwilligerswerk bij de voetbalclub hier in 'ons dorpje'.
De drie - teen strandlopers plus de hoog piepende scholeksters hier in 't Waddengebied zijn er weer, zodat de lente (ondanks al 't gedoe) toch weer stralend en helder blauw op gang geraakt.

Wel zonde dat je daarom moet stoppen. Had je een programma gericht op actualiteit of meer op muziek?
Reply
#29
(24-03-2020, 16:16)TheUncleG Wrote:
(24-03-2020, 15:38)Fenderboy Wrote: Uiteindelijk (na 't nodige gezeik over m 'n matige Friese uitspraak) toch maar gestopt als mede programmamaker bij de lokale omroep hier in de omgeving van Leeuwarden.
Heb nu veel meer tijd voor fietsen, vogels kijken en m 'n vrijwilligerswerk bij de voetbalclub hier in 'ons dorpje'.
De drie - teen strandlopers plus de hoog piepende scholeksters hier in 't Waddengebied zijn er weer, zodat de lente (ondanks al 't gedoe) toch weer stralend en helder blauw op gang geraakt.

Wel zonde dat je daarom moet stoppen. Had je een programma gericht op actualiteit of meer op muziek?

Het was meer een radio magazine van beiden.
Reply
#30
Doordeweeks of in het weekend?
Reply
#31
Zaterdags van 10 tot 1
Reply
#32
1. Heb bizar veel terreinbeheer kunnen doen
2. Mijn todo list is lekker afgewerkt
3. Genoeg tijd om wiskunde en programmeren te studeren


bonus: Ik ben zowaar bezig met een klein kunstprojectje m.b.t. kunstmatige intelligentie, als het af is maak ik wel even een post oid.
Reply
#33
1) Voor het eerst in de Grazgeschiedenis zijn een meerderheid van #teamcalvinisme en ik het ergens over eens

2) De tankie in jezelf loslaten was nog nooit zo makkelijk

3) Gran Turismo Sport. Want IRL autorijden zit er al meer dan twee weken niet in
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
#34
Van gister nog:

1. Voor het eerst met mijn hele gezin gevideobeld. Mooie ervaring en fijn, heb je het minieme idee nog iets voor elkaar te kunnen doen
2. Ik heb sinds lange tijd niet zo positief en veel naar muziek geluisterd
3. Positieve sociale interactie met de buren gister. Na even in de achtertuin gezeten te hebben waren we ineens buitengesloten omdat de knip uit zichzelf erop gegaan was. Met wat buurvrouwen die bij andere buren weer een ladder gingen regelen (en over schuttingen kwamen aangeven) uiteindelijk via een slaapkamerraam weer binnen weten te komen.
Reply
#35
Ik ben wel jaloers op hoe iedereen van aanpakken weet thuis met een hoop dingen die ook nog op mijn lijstje staan. Zit zelf al een paar maanden thuis en heb nog steeds het idee aan enorm veel niet toe te komen.
Reply
#36
1) De dagelijkse Live From Home streams/opnames van Ben Gibbard.
2) Mijn wandelbare burgelijke en nette woonwijk die ik soms als saai omschrijf, maar desondanks een hele hoop mooie en diverse huizen bevat en zelfs nog een fort uit de burgeroorlog heeft staan.
3) Letterboxd die het aantrekkelijker maakt om meer tijd aan films te besteden.
Reply
#37
1) Ik heb nog steeds (veel) werk
2) Nieuwe plaat van R.A.P. Ferreira op repeat met de zon door het raam
3) Een eerste stap gezet richting bescheiden wijnkelder
Reply
#38
Je hebt nu al 9 goeie dingen gepost  Confused
Reply
#39
Idee is om het dagelijks te doen. Anders zullen die drie goeie dingen van enige tijd geleden lachwekkend zijn in de nabije toekomst Wink
Reply
#40
1. Opstaan met de Instagram-live opname van James Blake
2. Mijn mama die nu al een week (twee weken intussen, denk ik?) dag in dag uit mondkapjes (stoffen weliswaar) aan het maken is
3. Dit ongelooflijk fijn weer. Ik kan me al jaren niet meer herinneren dat er in België een lente was van nu bijna veertien dagen lang waarbij de zon onafgebroken straalde en er amper wolken te zien zijn aan de hemel. Regen en grijs grauw weer, who?
[+] 2 users say Thank You to Kreuz for this post
Reply
#41
1) mijn werk betaalt door ondanks nul-uren contract
2) quarantaine bij m'n ouders op de boerderij waardoor ik alle ruimte heb (met name buiten)
3) tijd en focus om scriptie te schrijven
Reply
#42
okee, vooruit Wink

1. Ik loop iedere dag met de hond van mijn ouders door het Drentse landschap. Dat is top in de lente, hoor.
2. Genoeg tijd om een essay te tikken over ingewikkelde filosofen
3. Meer mogelijkheden om te shitposten op Graz
Reply
#43
Mijn leven gaat eigenlijk gewoon door. Work, Eat, Sleep, Repeat. Maar dan zonder alle leuke shit buiten de deur.
Dus goede dingen zie ik vooral maatschappelijk:

1. Meer waardering voor cruciale beroepen in de publieke sector zoals zorgverleners en docenten.
2. Minder uitstoot van auto’s en vliegtuigen.
3. Minder omgevingsgeluid, heerlijk om even buiten te lopen en alleen vogels te horen.
Reply
#44
1. Ik begin erg goed te wennen aan de rust buiten, stilte op straat, en zie weer op tegen de dagelijkse drukte en lawaai/ruis
2. Thuis werken gaat prima, ik mis de hectische kantoortuin en drukte van de werkvloer eigenlijk niet. Soit, het sociale mis ik af en toe wel
3. Stiekem is deze tijd ideaal om je leven van afstand en in rust te evalueren, iets wat normaliter minder goed lukt in de dagelijkse gang van zaken.
Reply
#45
1) Depressie kickt harder in dan ooit maar er is niemand die het ziet
2) Probleemdrinken hoeft niet te wachten tot 17u
3) Geen idee welke dag het is maar dat had ik toch al niet
Reply
#46
(26-03-2020, 12:17)Gerblansky Wrote: 1) Depressie kickt harder in dan ooit maar er is niemand die het ziet
2) Probleemdrinken hoeft niet te wachten tot 17u
3) Geen idee welke dag het is maar dat had ik toch al niet

Hierbij aanvullen. 

1) Niemand merkt dat je continue aan het snuiven bent.
2) Crematie kan door corona niet uitgebreid zijn. 
3) Uit het leven stappen valt een stuk minder op, omdat je toch geïsoleerd zit. 

Lang leve corona.
Reply
#47
(26-03-2020, 12:17)Gerblansky Wrote: 1) Depressie kickt harder in dan ooit maar er is niemand die het ziet
2) Probleemdrinken hoeft niet te wachten tot 17u
3) Geen idee welke dag het is maar dat had ik toch al niet

Sterkte man. Probeer wat te sporten ofzo...
Reply
#48
(26-03-2020, 12:17)Gerblansky Wrote: 1) Depressie kickt harder in dan ooit maar er is niemand die het ziet
2) Probleemdrinken hoeft niet te wachten tot 17u
3) Geen idee welke dag het is maar dat had ik toch al niet

Hé man, als je iemand nodig hebt om even te ventileren (of eender wat) dan kun je altijd wel bij mij terecht.
Reply
#49
(26-03-2020, 12:17)Gerblansky Wrote: 1) Depressie kickt harder in dan ooit maar er is niemand die het ziet
2) Probleemdrinken hoeft niet te wachten tot 17u
3) Geen idee welke dag het is maar dat had ik toch al niet

Weet niet goed hoe ik hier op moet reageren anders dan een oprecht sterkte en het advies om open te staan voor hulp en deze in te schakelen. 

(26-03-2020, 12:24)Melliw Naj Wrote:
(26-03-2020, 12:17)Gerblansky Wrote: 1) Depressie kickt harder in dan ooit maar er is niemand die het ziet
2) Probleemdrinken hoeft niet te wachten tot 17u
3) Geen idee welke dag het is maar dat had ik toch al niet

Hierbij aanvullen. 

1) Niemand merkt dat je continue aan het snuiven bent.
2) Crematie kan door corona niet uitgebreid zijn. 
3) Uit het leven stappen valt een stuk minder op, omdat je toch geïsoleerd zit. 

Lang leve corona.

Kan niet goed inschatten of dit een roep vanuit dezelfde situatie is of een misplaatste grap. 

In het eerste geval, zie mijn reactie hierboven. In het tweede geval: hier ga je ver, maar dan ook ver een grens over.
Reply
#50
Geen grap hoor, maar zit al met meerdere psychologen.

Dan nog een goede:

1) Sessies gaan digitaal door ipv niks in deze tijd.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)