Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 3.67 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Elektronische Shizzles
Morgen de line-up van Draaimolen; ben benieuwd.
Reply
https://www.draaimolen.nu/events/draaimo...3/#line-up 

:0 :0 :0

Ik had wel iets verwacht. Maar dit?
Reply
Blawan b2b Skrillex?!
Reply
Jup. Maar ook gewoon Giant Swan en Blackhaine live. Torus & Evian Christ live.

Dit valt alleen echt midden in mijn vakantie. Eigenlijk echt fucked up dat dit gewoon in Tilburg is.
Reply
Die live shit van Huxtable, boreal massif, waclaw en shackleton etc etc.

Heerlijk
Reply
Hoe langer ik kijk hoe meer pareltjes ik kan vinden: Chuckie b2b De Schuurman bijvoorbeeld. In een tijd waarbij elektronische festivals met hun line-up eigenlijk allemaal wel op elkaar lijken is dit wel heel verfrissend.
Reply
Dit is insane, wtf.

Edit: en veel potentiële Atonal namen, denk ik. 8)
Reply
September is ook post-corona dé maand voor clusterfucks. Mocht ik niet in IJsland zitten, dan had ik dit, Gaudeamus, Sunn O))) + Atonal, etc. Nouja, het zou nog steeds Berlijn worden. Ik blijf best wel skeptisch over het Draaimolen-publiek. Om die reden ga ik ook nooit naar Dekmantel in Amsterdamse Bos.
Reply
Ik heb kaartje gekocht. Met 10 minuten fietsen van mijn huis is het crimineel om niet te gaan.
Reply
(03-05-2023, 11:35)Uplift Wrote: September is ook post-corona dé maand voor clusterfucks. Mocht ik niet in IJsland zitten, dan had ik dit, Gaudeamus, Sunn O))) + Atonal, etc. Nouja, het zou nog steeds Berlijn worden. Ik blijf best wel skeptisch over het Draaimolen-publiek. Om die reden ga ik ook nooit naar Dekmantel in Amsterdamse Bos.

Vooral de zaterdag is het heel de Tilburgse posse idd.
Als je echter The Pit en Mainstage vermijdt scheelt dat een hele hoop.
Reply
Ik moet werken en gaan daarna toch naar Berlijn, ik veronderstel dat er wel wat overlap gaat zijn met dit en Atonal, dus deze worp geeft al wat vertrouwen naar de eerste namen daarvan met oa Blawan, Evian Christ, Blackhaine, Tongue In The Mind, LSDXOXO, sherelle, Shackleton, Azu Tiwaline, dBridge, DJ Lag, Evigt Mörker, Slikback, DJ Python etc.
Reply
Dat wordt weer een rondje meedraaien dit jaar schat ik zo.
Reply
misschien ben ik er ook bij, alhoewel een midweekje Berlijn ook verleidelijk is
Reply
Ligt het aan mij of is er nog geen dagindeling? Een aantal van de vettere dingen heb ik al gezien of staan ook op Primavera, maar als er rond James Holden een mooie dag te maken is, zak ik wel even af.
Reply
Had m'n weekend ticket al gekocht voor de line-up announce. Kan deze fuif ten zeerste aanraden, fijne line-up ook. Een keer wat anders. Zin in.
Reply
Op 16 juli weer een dag Nyege Nyege in Garage Noord. De line-up moet nog aangekondigd worden, maar na het succes van vorig jaar ben ik wel van plan daar weer bij te zijn.
[+] 1 user says Thank You to Locor for this post
Reply
1 juli Jensen Interceptor (en anderen) in Parallel
[+] 1 user says Thank You to Locor for this post
Reply
https://soundcloud.com/etsun2k/a-study-of-elevation-1

Gratuite reclametopic is dood, dus ik post hem wel gewoon hier Cool
[+] 2 users say Thank You to Kalters for this post
Reply
Stuur vanaf 1.01 maar eens naar Lopatin, hehe. Toevallig op geklikt en het was meteen raak.
Reply
(23-05-2023, 17:45)Uplift Wrote: Stuur vanaf 1.01 maar eens naar Lopatin, hehe. Toevallig op geklikt en het was meteen raak.
Hahaha, echt een mooie remix is dat, één van de weinige nummers die het constant snoeien in mijn DJ-folder heeft overleefd sinds 2019!
Reply
(13-05-2023, 13:48)Locor Wrote: Op 16 juli weer een dag Nyege Nyege in Garage Noord. De line-up moet nog aangekondigd worden, maar na het succes van vorig jaar ben ik wel van plan daar weer bij te zijn.

Dit is onderdeel van Garage Fest geworden. Een weekender met op 15 juli Laser Club en op 16 juli dus Nyege Nyege. Nog steeds moet de line-up aangekondigd worden, maar mijn ticket voor de hele weekender is alvast binnen.
Reply
Dagindeling Draaimolen: https://www.draaimolen.nu/events/draaimo...ival-2023/
[+] 1 user says Thank You to Indiaantje89 for this post
Reply
... en ook Marina Herlop toegevoegd. Dat kan wel eens iets mooi worden tussen de bossen van Chapel. Holden met zijn gathering in dit bosperceel lijkt me ook heel vet. Net als Shackleton trouwens.
Reply
Beetje jammer dat veel goede dingen toch op zaterdag zijn. Ik overweeg anderhalve dag te gaan, en dan s avonds naar Gaudeamus
Reply
Weekend ticket gekocht voor Draaimolen. Al wat mooie tips gezien hier, maar moet zeker nog wat inluisteren.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)