Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 4.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nick Cave
#26
Wordt een onmenselijk lang jaar.
Reply
#27
Misschien volgend jaar er alsnog bij dan (ik zou op de oorspronkelijke datum weg zijn), als er nog geretourneerde kaarten in de verkoop komen tenminste.

Eerlijk zeggen: wie heeft Ghosteen in de afgelopen maanden nog wel eens van begin tot eind gedraaid? (ik niet dus, nu ik er net over nadenk)
Reply
#28
Nope, deze plaat is bij eigenlijk nooit gevallen. Rationeel gezien echt wel goed, maar haalt bij lange na niet de impact die Skeleton Tree wel had.
Reply
#29
De impact was korter dan die van Skeleton Tree en vooral Push the Sky Away, maar dat komt ook omdat we al zoveel Nick Cave mochten ervaren de afgelopen jaren.

Nu zit ik er überhaupt niet op te wachten, maar waarop dan wel? Keiharde techno wellicht.
Reply
#30
Ik heb hem toevallig vorige week een keertje opgezet. maar eens met wat TheUncleG hierboven schrijft. Nu ben ik wel benieuwd hoe ze live zouden belanden.
Reply
#31
(08-04-2020, 13:54)JorisR Wrote: Misschien volgend jaar er alsnog bij dan (ik zou op de oorspronkelijke datum weg zijn), als er nog geretourneerde kaarten in de verkoop komen tenminste.

Eerlijk zeggen: wie heeft Ghosteen in de afgelopen maanden nog wel eens van begin tot eind gedraaid? (ik niet dus, nu ik er net over nadenk)

Ik ben voorlopig van plan om voor Rewire te gaan kiezen. Mocht er tzt toch een mogelijkheid komen om namen op tickets aan te passen kunnen we misschien iets regelen.
Reply
#32
(08-04-2020, 13:54)JorisR Wrote: Misschien volgend jaar er alsnog bij dan (ik zou op de oorspronkelijke datum weg zijn), als er nog geretourneerde kaarten in de verkoop komen tenminste.

Eerlijk zeggen: wie heeft Ghosteen in de afgelopen maanden nog wel eens van begin tot eind gedraaid? (ik niet dus, nu ik er net over nadenk)

Geen plaat die ik de laatste maanden meer heb beluisterd dan Ghosteen. Enorm verslavende plaat vind ik. Vind 'm zelf ook gewoon iets sterker dan Skeleton Tree, maar da's een kwestie van smaak.
Reply
#33
Ik zet Ghosteen zelden op, omdat het een plaat is die zijn tijd en plaats vraagt. Desondanks ben ik nog steeds van plan te gaan, mocht het volgend jaar wel door kunnen gaan. Ik zou het wel netjes vinden als er een oplossing komt voor mensen die nu of straks niet blijken te kunnen gaan.
Reply
#34
Ik denk dat ik afgelopen maanden Ghosteen toch ook wel tweewekelijks integraal heb geluisterd.
Voor mij nog steeds meer grijpend dan Skeleton Tree.
Reply
#35
Idem, Ghosteen draai ik nog steeds regelmatig.
Reply
#36
(08-04-2020, 13:54)JorisR Wrote: Misschien volgend jaar er alsnog bij dan (ik zou op de oorspronkelijke datum weg zijn), als er nog geretourneerde kaarten in de verkoop komen tenminste.

Eerlijk zeggen: wie heeft Ghosteen in de afgelopen maanden nog wel eens van begin tot eind gedraaid? (ik niet dus, nu ik er net over nadenk)

Ik vond Skeleton Tree al tegenvallen, met Ghosteen heb ik helemaal niks.
Reply
#37
(08-04-2020, 11:16)BigBird Wrote: In Engeland trouwens Courtney Barnett als special guest. Vraag me af hoe dat moet werken, vind ik nou niet echt passen bij de breekbare laatste plaat van Cave.

Gaat vooral om extra kaarten proberen te verkopen. Volgens mij waren die UK datums niet allemaal uitverkocht.

(08-04-2020, 13:54)JorisR Wrote: Misschien volgend jaar er alsnog bij dan (ik zou op de oorspronkelijke datum weg zijn), als er nog geretourneerde kaarten in de verkoop komen tenminste.

Eerlijk zeggen: wie heeft Ghosteen in de afgelopen maanden nog wel eens van begin tot eind gedraaid? (ik niet dus, nu ik er net over nadenk)

Om de paar weken hier (nu ook weer). Gezien de rouw waar we allemaal in zitten qua verlies van levensstijl e.d., lijkt het mij ideaal om hem nog meer te draaien.
Reply
#38
Ghosteen is voor mij een 8.9, Skeleton Tree een 9.3 en Push The Sky Away een 9.5.

De laatste tijd draai ik vooral Ghosteen, vooral Bright Horses is een klassieker.
Reply
#39
(10-04-2020, 01:09)eloelo Wrote: Ghosteen is voor mij een 8.9, Skeleton Tree een 9.3 en Push The Sky Away een 9.5.

De laatste tijd draai ik vooral Ghosteen, vooral Bright Horses is een klassieker.

Oeh cijfertjes.

PTSA 9.2. Skeleton Tree 9.0. Ghosteen 9.4
Reply
#40
Punten is voor mij niet te doen. Ik geef 1-5 sterren zoals de movie-rating van Empire magazine, al moeilijk genoeg. 5 sterren = meesterwerk.

Ghosteen: ***
Skeleton Key: ****
Push the sky Away: *****
Dig Lazarus Dig: ****
Abbatoir Blues/Lyre of Orpheus: *****
Nocturama: ***
No More Shall We Part: *****
The Boatmans Call: *****
Murder Ballads: ****
Let Love In: ****
Henry's Dream: *****
The Good Son: *****
Tender Prey: ***
Your Funeral, My Trial: ****
Kicking Against the Pricks: ***
The Firstborn is Dead: *****
From Her to Eternity: ****
Reply
#41
Nick Cave is zijn eigen kanaal op Youtube begonnen.

Reply
#42
Enig idee of we de mogelijkheid krijgen geld terug te vragen? Ik overweeg kaartje te halen voor Barcelona nu, maar met Amsterdam al op zak loop ik dan wel het risico twee keer €75 te betalen voor één keer Nick Cave (als het überhaupt doorgaat). Als dickmove beide doen is met mijn studentenbudget geen optie.
Reply
#43
Geld terug zal pas een optie zijn als het definitief wordt gecancelled. Wat niet voor begin 2021 zal zijn.
[+] 1 user says Thank You to Gunnar for this post
Reply
#44
(28-05-2020, 09:42)halfvollemelk Wrote: Enig idee of we de mogelijkheid krijgen geld terug te vragen? Ik overweeg kaartje te halen voor Barcelona nu, maar met Amsterdam al op zak loop ik dan wel het risico twee keer €75 te betalen voor één keer Nick Cave (als het überhaupt doorgaat). Als dickmove beide doen is met mijn studentenbudget geen optie.

(28-05-2020, 09:53)Gunnar Wrote: Geld terug zal pas een optie zijn als het definitief wordt gecancelled. Wat niet voor begin 2021 zal zijn.

Ik ben ook van plan om niet te gaan, want ik ga die dag liever naar Rewire. Geld terug wordt sowieso een optie, ook als het verplaatst is, maar dan wordt het geld pas een maand na de verplaatste datum teruggestort. Vergoedingen aanvragen wordt pas mogelijk als Ticketmaster hun voucher systeem online op orde heeft.
[+] 1 user says Thank You to Locor for this post
Reply
#45
Dan wacht ik het denk ik maar even af, aan die zaal-plattegrond te zien zijn er voor Barcelona toch nog genoeg plaatsen beschikbaar. En met het Primavera-kaartje dat ik ga halen verzoek ik de goden al voldoende lijkt me.
Reply
#46
Niet een slecht idee om een kaart voor de show in Barcelona te kopen en dan te blijven hangen voor PS2021.
[+] 1 user says Thank You to thomas9790 for this post
Reply
#47
Dat zou ook mijn oplossing kunnen zijn om alsnog het einde van Rewire mee te maken, want de regeling nu is echt wel sneu.

De 240 pleuro voor Björk in Parijs kreeg ik binnen de 24 uur teruggestort. Zo kan het dus ook.
Reply
#48
Ja ik verwacht d.v. vanaf september in Barcelona te wonen voor studie dus dat blijven hangen is dan geen probleem.
edit: oh ik zie nu pas hoe dicht Nick Cave op Primavera zit, dat zou me een heerlijke terugkeer tot het live-bestaan zijn met achtereenvolgend Nick Cave, Primavera en Glastonbury. Toch maar mijn spaarrekening plunderen en verder hopen op het beste
Reply
#49
Mensen ervaring met Palau Sant Jordi als locatie voor concerten? Er is nog één plek beschikbaar op de eerste rij van vak 123 en overweeg zeer deze te halen gezien ik Amsterdam hoogstwaarschijnlijk ga missen. Staanplekken zijn altijd beter natuurlijk maar heb geen zin om in mijn eentje en met mijn lengte te gaan staan terwijl ik de taal niet spreek, want dat gaat ongetwijfeld leiden tot ongemakkelijke situaties waar ik geen trek in heb.

edit: het kwaad is al geschied. nu bidden dat nick cave - primavera - glastonbury daadwerkelijk kan plaatsvinden
Reply
#50
(05-06-2020, 10:17)halfvollemelk Wrote: Mensen ervaring met Palau Sant Jordi als locatie voor concerten? Er is nog één plek beschikbaar op de eerste rij van vak 123 en overweeg zeer deze te halen gezien ik Amsterdam hoogstwaarschijnlijk ga missen. Staanplekken zijn altijd beter natuurlijk maar heb geen zin om in mijn eentje en met mijn lengte te gaan staan terwijl ik de taal niet spreek, want dat gaat ongetwijfeld leiden tot ongemakkelijke situaties waar ik geen trek in heb.

edit: het kwaad is al geschied. nu bidden dat nick cave - primavera - glastonbury daadwerkelijk kan plaatsvinden

Ja ik was daar vorig jaar voor BLACKPINK met een staplaats. Nogal standaard evenementenhal. Maar het deed geen afbreuk aan de ervaring, en vak 123 ziet er vanaf de plattegrond goed uit.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)