Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 4.67 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nick Cave
(17-08-2024, 12:56)BigBird Wrote: Ik vind Wild god en Frogs een bepaalde hoopgevende intensiteit hebben. Verheffende songs.

En wat een plaat weer, glorieus. Strijkers, koortjes, synths, ingetogen dan weer uit de bocht vliegend. Alsof de poorten van de hemel open gaan en je als luisteraar wordt omarmd om mee te gaan. Blij dat ik erbij ben in Antwerpen.
Reply
Ben benieuwd hoe hij de meeste nieuwe nummers live gaat doen. Met veel "koortjes, backing vocals". Zoals Conversion...
Reply
De geannuleerde 2020 tour voor Ghosteen zou een koor bevatten, dus ik vermoed dat Cave dit nu wel gaat toevoegen, zoals er ook al backup vocalisten waren in 2022.
Reply
Quote:Radiohead’s Colin Greenwood to Play Bass For Nick Cave and the Bad Seeds on Upcoming Tour
Martyn Casey is missing the trek due to an illness
Reply
Mocht er iemand twee tickets voor donderdag de 26ste over hebben, hoor ik het graag!
Reply
Ik ga denk ik toch maar een kaartje te halen voor de vrijdag, heb alle voorgaande keren moeten overslaan wegens financiele krapte en dat is nu even niet aan de orde. Ik meen mij the herinneren dat Uplift Lil'Lurky zijn beste Cave-ervaring had helemaal achteraan de Ziggo Dome, en laten dat nou de enige nog beschikbare plekken zijn - veelbelovend dus.
Reply
Het was de 2e ring, maar wel bovenop het podium zeg maar. Volgens mensen die ik ken was het achterin ook prachtig. Ziggo Dome heeft natuurlijk de kwaliteit dat alles overal goed klinkt en de zaal komt best compact over. Anderzijds: Nederlanders en dynamic pricing, dus uiteraard heb ik in dit geval voor Hamburg gekozen. Was geloof ik 'gewoon' 80 pleuro voor een staanplaats.

De plaat bevalt me steeds beter. Niet per sé eindejaarslijstmateriaal, maar wel een paar nummers die het live ongetwijfeld geweldig zullen doen #zininin
[+] 2 users say Thank You to Lil'Leaky for this post
Reply
Heb ik goed onthouden dat tickets op naam staan en dat last minute Ticketswappen dus helemaal geen optie is voor de ZiggoDome-shows? Lastig te vinden bij Ticketmaster.
Reply
https://www.greenhousetalent.com/nl/agen...erdam-8064

Quote:Kaartverkoop op naam
Alle tickets voor de shows van Nick Cave & The Bad Seeds in Ziggo Dome worden op naam verkocht. De doorverkoop van tickets is op dit moment nog niet mogelijk maar zal op een later moment beschikbaar worden gemaakt via Ticketmaster.nl.

Op TM zie ik idd wat resale kaarten, weet alleen niet of die voor de oorspronkelijke prijs zijn.
Reply
(11-09-2024, 10:44)halfvollemelk Wrote: Ik ga denk ik toch maar een kaartje te halen voor de vrijdag, heb alle voorgaande keren moeten overslaan wegens financiele krapte en dat is nu even niet aan de orde. Ik meen mij the herinneren dat Uplift Lil'Lurky zijn beste Cave-ervaring had helemaal achteraan de Ziggo Dome, en laten dat nou de enige nog beschikbare plekken zijn - veelbelovend dus.

Ik zou dan voor de achterste rij gaan, kan je tenminste staand het optreden beleven zonder anderen eventueel te storen.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
Ticketmaster evenement pagina zegt het volgende:

Quote:Doorverkoop en doorsturen voor dit evenement zijn op dit moment niet beschikbaar op verzoek van de organisator van het evenement.

Tijd om met z'n allen achter Greenhouse Talent aan te gaan zodat ze dit activeren.
Reply
Volgens mij zijn voor de extra show in Antwerpen nog kaarten, krijg je The Murder Capital er nog bij.
Reply
Heb antwoord terug van Greenhouse Talent, TM heeft nu resale aan voor avond één. Zag net een beschikbare staplaats voor 89 euro.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
Booyah twee staplaatsen in da pocket voor donderdag de 26ste. Wordt de eerste keer Cave voor mijn +1 (middelbare school mattie).

#zinin
[+] 2 users say Thank You to hythloth for this post
Reply
Iemand toevallig enige ervaring (en tips) met parkeren bij Ziggo Dome als er ook een event in de Arena op dezelfde avond is? (Ajax - Besiktas in dit geval.)
Via normale manier kan ik op het moment geen parkeerkaart kopen. Weet niet of ze al uitverkocht zijn, of nog niet in de verkoop..
Reply
P5 Villa Arena is ons tot dusver altijd gelukt zonder reservering. Zelfs tijdens PULP (tegelijk met de Toppers in de Arena en Olivia Rodrigo in de Ziggo Dome); dat terwijl we niet vroeg aankwamen. Geen idee of dat vooral geluk was.
[+] 1 user says Thank You to Roel87 for this post
Reply
Via ParkBee kun je een parkeerplek reserveren bij verschillende bedrijven in de buurt. Op dit moment is daar nog genoeg beschikbaar.
[+] 2 users say Thank You to Patje for this post
Reply
Deze keer gekozen voor zitplaatsen.
Met vrienden op de onderste rij in het beste vak onderste ring. Superplekken.
Premium zitplaatsen (met dank aan de presale) heet dat dus, ok duur maar wordt fucking geweldig.
Reply
Ik heb ook fijne zitplaatsen voor de 26e. Kies ik toch ook wel steeds vaker voor. Zeker ook omdat mijn vriendin niet heel groot is en dan zie je gewoon meer als je op de tribune zit. En ik word natuurlijk ook een dagje ouder.
Reply
Is er trouwens een voorprogramma?
Reply
Dry Cleaning in Ziggo.
Reply
Oh, dat is een leuk voorprogramma!
Reply
Een praatzangeres als voorprogramma en een predikant/praatzanger als hoofdact is wel een geschikte combi.
Reply
Deuren om 18:30, Dry Cleaning on 19:15, NC&TBS om 20:30, verwachte eindtijd 23:00.

Set van 2.5 uur zou hard zijn, a.u.b. geen setlist spoilers posten.
Reply
Hopelijk een koor/strijkers mee op tour, mits dat betaalbaar zou zijn.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)