Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 4.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nick Cave
#1
Deel 1: https://wattes.nl/forum/showthread.php?tid=114
Reply
#2
Tour uitgesteld.
Reply
#3
Die zagen we ook wel aankomen.
Reply
#4
Er komen dus nieuwe data, benieuwd of er optie is om geld terug te krijgen. In najaar Amerikaanse tour, Europa pad in 2021?
Reply
#5
Normaal kun je je geld pas terug krijgen na het prikken van nieuwe data als je dan niet kan, toch?
Reply
#6
Balen. Wachten op de nieuwe datum dan maar.
Reply
#7
Ik heb liever een nieuwe datum, dan afgelasting en vervolgens geld terug.
Dat betreft voor al mijn tickets hoor.
Liever dan op een ander tijdstip en daar dan maar op verheugen.
Reply
#8
De vraag is: mogen we ons dit jaar uberhaupt nog verheugen op concerten?
Reply
#9
Ik doe dat persoonlijk niet en dan is alles wat er wel komt mooi mee genomen. 

Ik baal er wel van omdat ik juist deze zomer had besloten om weer een keer een ouderwetse festival zomer te doen. Maar goed ik had op dit moment ook niet graag ergens op reis in het buitenland geweest te zijn.
Reply
#10
Concerten denk ik wel. Misschien kunnen straks weer beperkt events met minder dan 100 mensen doorgaan of zo. Persoonlijk zie ik Meakusma Festival en Wrekmeister Harmonies in Merleyn (beide in september) als de eerste dingen uit mijn planning die realistisch kunnend doorgaan. Ook al omdat een eventuele tweede golf pas voor oktober wordt verwacht.

Maar we mogen niet vergeten dat dit een wereldcrisis is. Als het straks in het zuidelijk halfrond en in Amerika gruwelijk mis gaat (als in: wat we in Europa meemaken kan klein bier zijn in vergelijking), dan zullen festivals en concerten alleen al om de reisrestricties en economische consequenties in het gedrang komen.
Reply
#11
ik ben ook bang dat we alles met meer dan 100 man wel kunnen vergeten voor 2020
misschien vanaf okt weer wat kleine dingetjes. maar ik reken nergens meer op!!
Reply
#12
https://www.theguardian.com/music/2020/m...es-archive
Reply
#13
Nieuwe datum voor Ziggo Dome gepland op 11 april 2021.
Reply
#14
Goed nieuws in deze barre tijden! Een zondag deze keer, overigens.
Reply
#15
En als je niet kan op die datum kun je lekker de pot op want je krijgt je geld niet terug en je kan ze ook niet verkopen op Ticketswap.
Reply
#16
Geen idee of ik dan nog in Nederland ben of niet, maar goed dat er in iig een nieuwe datum is.
Reply
#17
En Sportpaleis dus op zaterdag 10 april, fijne datum.

In Engeland trouwens Courtney Barnett als special guest. Vraag me af hoe dat moet werken, vind ik nou niet echt passen bij de breekbare laatste plaat van Cave.
Reply
#18
(08-04-2020, 11:08)Loov Wrote: En als je niet kan op die datum kun je lekker de pot op want je krijgt je geld niet terug en je kan ze ook niet verkopen op Ticketswap.

Waar staat dat je geen geld terug krijgt? Lijkt me toch erg stug
Reply
#19
Tijdens Rewire, hm.
Reply
#20
Fucking kut dit. En het is nog steeds zeer twijfelachtig of het zal kunnen.
Reply
#21
https://www.theredhandfiles.com/corona-fill-the-time/

Waar Nick zich mee bezighoudt tijdens de crisis

Quote:That night, as I contemplated these ideas, I began to think about what I had done in the last three months ........... developing the show for the Ghosteen world tour (which, by the way, will be fucking mind-blowing if we ever get to do it!)
Reply
#22
Ik verwacht ook een decor zoals op de albumhoes, eenhoorns overal, en bloemen en planten in de zaal. Organische setting
Reply
#23
Mooi dat Cave het zekere voor het onzeker neemt en het een heel jaar uitstelt. Nog heel ver weg ja, maar we kunnen in ieder geval ergens naar uitkijken.
Reply
#24
Nou ja, het zekere.. Ik ben het met de mensen eens die zeggen dat zelfs april 2021 alles wat over landgrenzen gaat en mensenmassa's aantrekt nog echt niet zeker is. Maar wel waarschijnlijker dan later dit jaar, ja.
Reply
#25
Fucking irritant dat het tergelijkertijd met Rewire is.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)