Thread Rating:
  • 7 Vote(s) - 4.14 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Overige zaalshow announcements
(27-02-2024, 14:50)Gerblansky Wrote: Explosions In The Sky, maandag 05 augustus 2024 - Muziekgieterij

Was al een paar weken bekend maar bedankt voor de reminder.
[+] 1 user says Thank You to Maynard-J for this post
Reply
(27-02-2024, 17:47)Maynard-J Wrote:
(27-02-2024, 14:50)Gerblansky Wrote: Explosions In The Sky, maandag 05 augustus 2024 - Muziekgieterij

Was al een paar weken bekend maar bedankt voor de reminder.

VVK start morgen.
Reply
(27-02-2024, 17:17)Roel87 Wrote:
(27-02-2024, 13:40)Locor Wrote: 2 juli in London ga ik proberen, past perfect binnen m'n al geplande Glasto trip!

Holland Festival zouden we dan vandaag ook te weten moeten komen. Programma wordt vandaag aangekondigd.

Zo te zien geen Nederlandse datum voor ANOHNI.

Hun passage op Gent Jazz op 6 juli is meteen hun enige concert in de Benelux.

Dan maar een weekend Gent ofzo.
Reply
Ligt het aan mij of laat de pre-sale code op zich wachten?
Reply
(28-02-2024, 11:02)Locor Wrote: Ligt het aan mij of laat de pre-sale code op zich wachten?
 Per instagram; afwijkende startdatum

https://www.instagram.com/anohni/p/C32GL4huW24/

Lekker duidelijk..
[+] 1 user says Thank You to nam-tso for this post
Reply
(28-02-2024, 11:15)nam-tso Wrote:
(28-02-2024, 11:02)Locor Wrote: Ligt het aan mij of laat de pre-sale code op zich wachten?
 Per instagram; afwijkende startdatum

https://www.instagram.com/anohni/p/C32GL4huW24/

Lekker duidelijk..

Ugh
Reply
De rest van het voorjaarsprogramma van de Onderstuur-reeks in Extrapool is bekend:

30/3: Piet Leegwater + Left Bank + Jorg
12/4: Lisel + Adriaan de Roover + Dudal
9/5: Radio Hito + Mary Ocher
18/5: RuinsZu

Overzicht met info en alle ticketlinks hier.
[+] 1 user says Thank You to Lil'Lurky for this post
Reply
Cigarettes After Sex:

Oct 28, 2024 – Amsterdam, Netherlands – Ziggo Dome
Oct 29, 2024 – Brussels, Belgium – Forest National
Nov 10, 2024 – Cologne, Germany – Lanxess Arena

WTF, gewoon een arena band geworden.
Reply

Presale via Anohni website is morgenochtend, via promoters zijn er vandaag al wel presales. Ik ben er in Kopenhagen bij, is een paar dagen na Roskilde.

Presale links voor Kopenhagen zijn:
12 juli https://billet.drkoncerthuset.dk/webshop...ns+presale
13 juli https://billet.drkoncerthuset.dk/webshop...ns+presale
Reply
(28-02-2024, 18:11)hythloth Wrote: Cigarettes After Sex:

Best fijn op plaat, maar een aantal jaar terug op BKS moet een van de allersaaiste optredens zijn geweest waar ik ooit was.
Reply

Hmpf, vandaag lijkt ook niet heel vloeiend te gaan. Nog niks ontvangen.
Reply
(29-02-2024, 11:06)Locor Wrote:

Hmpf, vandaag lijkt ook niet heel vloeiend te gaan. Nog niks ontvangen.

Niemand nog zo te zien.
Reply
Volgens de website: Rebis Music ticket Pre-sale Thursday, February 29th at 10am UK | 10am DE, ES, IT, FR, BE, DK | 11am GR

Dus die 9am UK is veranderd naar 10am. Zou me niks verbazen als ze vergeten zijn de andere tijden aan te passen gezien hoe dit gaat tot nu toe. Ik houd ondertussen rekening met 11 uur.
Reply
(29-02-2024, 11:12)Locor Wrote: Volgens de website: Rebis Music ticket Pre-sale Thursday, February 29th at 10am UK | 10am DE, ES, IT, FR, BE, DK | 11am GR

Dus die 9am UK is veranderd naar 10am. Zou me niks verbazen als ze vergeten zijn de andere tijden aan te passen gezien hoe dit gaat tot nu toe. Ik houd ondertussen rekening met 11 uur.

Ik krijg de mail nu net binnen.
[+] 1 user says Thank You to Stefan for this post
Reply
Ah, codes zijn binnen! En dan toch alleen specifiek UK nog een uurtje naar achter geschoven.
Reply
Stalls rij Q in de Barbican op 2 juli, mooie plaatsen, en eerst een dag tijd om uit te slapen na Glasto. Tevreden!
[+] 2 users say Thank You to Locor for this post
Reply
(29-02-2024, 12:11)Locor Wrote: Stalls rij Q in de Barbican op 2 juli, mooie plaatsen, en eerst een dag tijd om uit te slapen na Glasto. Tevreden!

Rijtje P voor mij, op dezelfde dag/lokatie
[+] 2 users say Thank You to nam-tso for this post
Reply
Robert Henke presents CBM 8032 AV 12 april in Tivoli
[+] 1 user says Thank You to greenlander for this post
Reply
(29-02-2024, 08:38)matthijs603 Wrote:
(28-02-2024, 18:11)hythloth Wrote: Cigarettes After Sex:

Best fijn op plaat, maar een aantal jaar terug op BKS moet een van de allersaaiste optredens zijn geweest waar ik ooit was.

Ja, het is de sterielste live act sinds Air waarvan de muziek op plaat te pruimen is. Ik vermoed dat het wel goed gaat verkopen gezien het aantal Spotify streams dat ze hebben, maar ik kan niet voorstellen hoe dat zich gaat vertalen.
Reply
Kacey Musgraves:

Wednesday, May 1, 2024 - Amsterdam, NL @ Paradiso
Friday, May 3, 2024 - Brussels, BE@ Ancienne Belgique
Sunday, May 5, 2024 - Cologne, DE @ Carlswerk Victoria

Nieuwe nummer was kut, maar voor wie interesse heeft.
Reply
Tip voor wie naar de Barbican gaat, zorg dat je ook wat tijd hebt om naar de architectuur van het hele Barbican complex te kijken, want dat is heel bijzonder.

Mijn jongste zus woont in een van de lagere gebouwen bij de metro ingang, dus ik kom er vaker.
Reply
Staanplaats voor Gent ging bijzonder soepel, maar volgens mij had ik gewoon mazzel dat ik op verversen drukte op het exacte moment dat de verkoop begon.

De zitplaatsen zijn al uitverkocht.
Reply
Gisteren ook al een ticket gescoord in de presale, staanplaatsen nog steeds beschikbaar zie ik.

Kijk er nu al enorm naar uit! Toch altijd fijn wanneer dit soort namen naar de thuisstad komen, blijft een zeldzaamheid wegens gebrek aan grotere concertzalen hier.
Reply
John Cooper Clarke in Rotown, 20 juli
Reply
Killer Mike 19 augustus in Paradiso
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)