Thread Rating:
  • 7 Vote(s) - 4.14 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Overige zaalshow announcements
Jessica Pratt & Joanna Sternberg
4 juni Zonnehuis (Amsterdam)
Reply
Reply
(13-02-2024, 13:50)atthedrive-in Wrote: 15-7 War on drugs - oosterpoort/spot

Voor mij eigenlijk te ver weg maar ik wil er wel heen. Kan ik met iemand mee terug rijden of ergens crashen?
Reply
(13-02-2024, 23:29)Maynard-J Wrote:

Voor mij eigenlijk te ver weg maar ik wil er wel heen. Kan ik met iemand mee terug rijden of ergens crashen?

Groningen heeft een hostel voor goeie prijzen, voor wat het waard is.
Reply
(13-02-2024, 23:35)hythloth Wrote:

Ben al aan het rondkijken, er lijkt inderdaad genoeg beschikbaar voor < 100 euro. Eerst maar eens een ticket zien te krijgen, vvk is ook nog tegelijk met Beth Gibbons.
Reply
Er lijkt een voor-voorverkoop voor War on Drugs te zijn, heeft iemand die code?
Reply
(14-02-2024, 11:58)Max Wrote: Er lijkt een voor-voorverkoop voor War on Drugs te zijn, heeft iemand die code?
https://forum.festileaks.com/threads/het...ost-408249
[+] 1 user says Thank You to Roel87 for this post
Reply
(13-02-2024, 17:32)Roel87 Wrote: Jessica Pratt & Joanna Sternberg
4 juni Zonnehuis (Amsterdam)

Op dezelfde dag als Julie Byrne in de Tolhuistuin, nota bene beide georganiseerd door Paradiso. Zuur.
Reply
(14-02-2024, 12:06)Roel87 Wrote:
(14-02-2024, 11:58)Max Wrote: Er lijkt een voor-voorverkoop voor War on Drugs te zijn, heeft iemand die code?
https://forum.festileaks.com/threads/het...#post-4082
Thanks, ik kwam te laat omdat ik er te laat achter kwam maar niet minder bedankt Smile
[+] 1 user says Thank You to Max for this post
Reply
(13-02-2024, 23:42)Maynard-J Wrote:
(13-02-2024, 23:35)hythloth Wrote:

Ben al aan het rondkijken, er lijkt inderdaad genoeg beschikbaar voor < 100 euro. Eerst maar eens een ticket zien te krijgen, vvk is ook nog tegelijk met Beth Gibbons.

Heb dat hostel maar vast geboekt voor 56 euro op 10 minuten lopen van de zaal, gouden tip was dat. Kan gratis annuleren als ik toch naast een ticket grijp.
[+] 1 user says Thank You to Maynard-J for this post
Reply
Massive Attack 27 juni in Spoorpark Tilburg. Niet eens i.c.m. 013. Wtf? Het is voor mij 2 minuten lopen vanuit thuis. Publiek zal zaad worden. We gaan het mee maken.
[+] 1 user says Thank You to Loov for this post
Reply
(15-02-2024, 11:47)Loov Wrote: Massive Attack 27 juni in Spoorpark Tilburg. Niet eens i.c.m. 013. Wtf? Het is voor mij 2 minuten lopen vanuit thuis. Publiek zal zaad worden. We gaan het mee maken.

Massive Attack is één van de weinige bands waar ik, als het even kan, beslist altijd naar toe wil. De ticketprijs van € 69,95 vind ik, hoewel niet bepaald goedkoop, niet al te buitensporig, dit is nog te doen. Dus ik denk dat ik daar wel een ticket voor ga kopen.
Reply
Reply
Gezien de nieuwe data weer wat eerder in augustus vallen zou je zeggen dat Lowlands nog tot de mogelijkheden behoort. Op de website eindigt de US tour eind mei. De eerste datum daarna is die 23 augustus in Glasgow.
Reply
Op LL zou de opkomst dramatisch zijn. Pukkelpop zie ik nog wel als een optie, vooral omdat die in het verleden al integrale albumshows hebben gehad.
Reply
Dat dit soort bands op het huidige Lowlands minder publiek trekken heeft ze er ook niet van weerhouden om The Smile en Big Thief te boeken. Ik durf er zeker geen geld op in te zetten, maar ik zou het ook nog niet durven uitsluiten.
Reply
Big Thief en The Smile zijn actuele namen en waren bij de eerste aankondiging al bekend, waardoor het "luistermuziekpubliek" ook de kans kreeg om tijdig tickets voor LL te kopen. Tuurlijk kunnen diezelfde lui ook aanwezig zijn bij deze The Postal Service/DCFC opzet, maar het draait daar wel om platen van twintig jaar geleden en hun productie zou minimaal in de Bravo moeten. Liefst in het donker gezien de lichtshow van Postal Service. En als je kijkt naar een boygenius die overdag met een uitgebreide productie en veel hype maar de Bravo halfvol kreeg, zie ik het somber in. Maar uiteraard heb ik het graag verkeerd.
Reply
Fat White Family:
MAY
28
Amsterdam, Tolhuistuin

MAY
29
Nijmegen, Doornroosje

JUN
01
Antwerp, Trix
Reply
(16-02-2024, 20:58)hythloth Wrote: Big Thief en The Smile zijn actuele namen en waren bij de eerste aankondiging al bekend, waardoor het "luistermuziekpubliek" ook de kans kreeg om tijdig tickets voor LL te kopen. Tuurlijk kunnen diezelfde lui ook aanwezig zijn bij deze The Postal Service/DCFC opzet, maar het draait daar wel om platen van twintig jaar geleden en hun productie zou minimaal in de Bravo moeten. Liefst in het donker gezien de lichtshow van Postal Service. En als je kijkt naar een boygenius die overdag met een uitgebreide productie en veel hype maar de Bravo halfvol kreeg, zie ik het somber in. Maar uiteraard heb ik het graag verkeerd.
Zullen zij op festivals ook beide albums volledig integraal doen, is dat al bekend?
Reply
Ja, deden ze ook op Riot Fest vorig jaar.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
Kelly Moran
Jun 18 - Paard, Den Haag, Netherlands
Jun 20 - Palmarium, Ghent, Belgium

Ryan Adams
1 oktober - Amare
2 oktober - De Vereeniging
Reply
https://www.anohni.com

Holland Festival?
Reply
2 juli in London ga ik proberen, past perfect binnen m'n al geplande Glasto trip!

Holland Festival zouden we dan vandaag ook te weten moeten komen. Programma wordt vandaag aangekondigd.
Reply
Explosions In The Sky, maandag 05 augustus 2024 - Muziekgieterij
Reply
(27-02-2024, 13:40)Locor Wrote: 2 juli in London ga ik proberen, past perfect binnen m'n al geplande Glasto trip!

Holland Festival zouden we dan vandaag ook te weten moeten komen. Programma wordt vandaag aangekondigd.

Zo te zien geen Nederlandse datum voor ANOHNI.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)