Thread Rating:
  • 7 Vote(s) - 4.14 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Overige zaalshow announcements
Eefje de Visser in de Elphi in Hamburg, dat is interessant.
Reply
Reply
Spiritualized op 4 mei erbij op Fuzz Club in de Effenaar in Eindhoven.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
Einstürzende Neubauten

12 september De Roma
14 september E-Werk
24 september Tivoli
Reply
En ook in de Elbphilharmonie in Hamburg. Denk dat ik er daar (of in Keulen) bij ben.
Reply
Reply
claire rousay
23 mei - Dokzaal, Amsterdam (Subbacultcha)
26 mei - Botanique (Rotonde), Brusssl
Reply
Beth Gibbons:

5 juni: Tivoli Vredenburg (Main Hall) – Utrecht
6 juni: Cirque Royal – Brussels
Reply
Eartheater 3 juni in de Melkweg. In de Max! Hoe is die zo groot geworden opeens?
Tevens Erika de Casier 4 mei in de Melkweg (Oude Zaal)
Reply
Therapy? Doet in november een toer om 30(!) jaar Troublegum te vieren:
22 november: AB Brussel
23 november: Burgerweeshuis Deventer
24 november: TivoliVredenburg Utrecht

Ik kan mij nog herinneren dat ik met mijn jongste zus in Paradiso naar ik gok het 20e jubileum geweest ben. Was een erg leuke avond.
Reply
(08-02-2024, 10:00)meisbaer2 Wrote: Therapy? Doet in november een toer om 30(!) jaar Troublegum te vieren:
22 november: AB Brussel
23 november: Burgerweeshuis Deventer
24 november: TivoliVredenburg Utrecht

Ik kan mij nog herinneren dat ik met mijn jongste zus in Paradiso naar ik gok het 20e jubileum geweest ben. Was een erg leuke avond.

Zondagavond in Utrecht, misschien...
Reply
Amen Dunes 7 juli in Paradiso
Reply
(07-02-2024, 00:01)Locor Wrote: claire rousay
23 mei - Dokzaal, Amsterdam (Subbacultcha)
26 mei - Botanique (Rotonde), Brusssl

Ik zit te overwegen om de Subbacultcha show te ontwijken en naar Praag te gaan. Helemaal omdat er in mei een nachttrein rijdt naar Praag, en omdat ik dit jaar nog gratis verblijf in Praag zou kunnen regelen. 't is ook meer dan 10 jaar geleden dat ik in Praag ben geweest, dus ik ben naïef genoeg om te denken dat ik het Disneyland gevoel met alle toeristen eventueel wel overleef.

@Enzo: Hoe is Vila Štvanice als zaal?
Reply
Vila Štvanice is zeker een mooie locatie, onderdeel van een soort vrijplaats op een eiland in de rivier vlak bij het centrum met 3 concert/clubzaaltjes. Vila Štvanice wordt vooral gebruikt als theater, het is een klein ruimte (max 300 mensen schat ik) met geimproviseerd podium. Sowieso zouden we tegen die tijd wat kunnen afspeken om de wat minder Disney-achtige toeristendelen van Praag te zien. Smile
[+] 1 user says Thank You to Enzo for this post
Reply
(07-02-2024, 17:07)hythloth Wrote: Beth Gibbons:

Fraai nieuw nummer, hoewel ook weer niet omvergeblazen. Er moet wel een verdraaid goede reden zijn dat tickets in TiVre 60 tot 80 euro kosten. Een orkestje mee bijvoorbeeld. Nog een weekje om erover na te denken, vvk vanaf 16 februari pas.
Reply
RuinsZu (leden van Ruins en Zu)
15/05/2024 BE Brussels Magasin4
16/05/2024 BE Eeklo N9
17/05/2024 NL Utrecht Db’s
18/05/2024 NL Nijmegen Extrapool

Acid Mother's Temple
31/05 db's
Reply
(09-02-2024, 12:39)JorisR Wrote:

Fraai nieuw nummer, hoewel ook weer niet omvergeblazen. Er moet wel een verdraaid goede reden zijn dat tickets in TiVre 60 tot 80 euro kosten. Een orkestje mee bijvoorbeeld. Nog een weekje om erover na te denken, vvk vanaf 16 februari pas.

Gebaseerd op de omschrijving van haar nieuwe album op de Barbican site, verwacht ik zelf geen orkest.
Reply
Explosions In The Sky op 5 augustus in de Muziekgieterij Maastricht.
Reply
(10-02-2024, 00:58)Timothy\s Monster Wrote: Explosions In The Sky op 5 augustus in de Muziekgieterij Maastricht.

Mooie boeking, was goed in Utrecht.
Reply
" Come as you are" 5 okt Effenaar Eindhoven: 12 bands voor 48,- , waaronder Mudhoney, Buffalo Tom etc.
Nostalgie voor de oudere jongeren. Ik ben er bij!
Reply
Eerste aankondiging November Music 2024 is reeds gepubliceerd met oa Alva Noto. Zou sub-festival FAQ aan het opschalen zijn? Ook Ensemble Modern (zonder te specificeren wat die gaan spelen).

https://www.novembermusic.net/magazine/e...en-nm-2024
[+] 2 users say Thank You to nam-tso for this post
Reply
(09-02-2024, 18:41)hythloth Wrote:
(09-02-2024, 12:39)JorisR Wrote:

Gebaseerd op de omschrijving van haar nieuwe album op de Barbican site, verwacht ik zelf geen orkest.

Is er voor Tivoli/Vredenburg toevallig een voor-voorverkoop? Zal vrijdag weer ouderwets stressen worden voor een fatsoenlijke plek in die zaal.
Reply
15-7 War on drugs - oosterpoort/spot
Reply
Zieke boeking.
Reply
Na Ziggo hoefde ik ze niet nog een keer te zien maar zo'n kleine zaal verandert mijn mening. Hier wil ik wel heel graag bij zijn. vvk helaas wel tegelijkertijd met ACDC.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: metal bouwie, 3 Guest(s)