Thread Rating:
  • 6 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Overige zaalshow announcements
Toch maar voor de Bourla gegaan. En nu hopen/bidden dat het volume illegaal hard mag.
Reply
Weet jij het verschil tussen rang A en B?
Jammer dat ik zelf geen zitplaatsen kan selecteren. Ik wil het liefste altijd een plek aan de buitenkant, dus maar 1 iemand naast me.
Reply
Bij Bourla kan je ook zelf stoelen selecteren. Gewoon even doorklikken na het selecteren van de rang.
Reply
Merci!
Reply
Het wordt toch Hertz in Utrecht. Datum komt beter uit.
Reply
Ook aanwezig in Hertz.
Reply
My Morning Jacket:

5 juni: De Roma, Antwerpen.
6 juni: TiVre Grote Zaal, Utrecht
Reply
The Waeve (Graham Coxon) 28 juni in Bitterzoet. Blur in de Afas de dag erna?
Reply
Dat zou fijn zijn
Reply
Reply
Jerusalem in my Heart 30 maart in de Dokzaal (wat mij niets zegt, maar blijkbaar in Amsterdam is)
Reply
Is de zaal van Plantage Dok, een voormalig kraakpand waar afgelopen jaren vooral voku's georganiseerd werden. Fijne locatie, en leuk dat er nu ook concerten zijn. Zelfs al is het via subbacultcha.
Reply
Er hing nog even in de lucht of m'n broertje misschien eind april zou afstuderen waardoor ik niet naar de Elbphilharmonie voor Xerrox zou kunnen, maar nu lijkt die z'n diploma uitreiking al een maand eerder te hebben! Net op tijd om dat te weten ook, het is bijna uitverkocht. Dus snel tickets gehaald. Zin in m'n eerste keer Elbphilharmonie en trots op m'n broertje!
[+] 1 user says Thank You to Locor for this post
Reply
(22-02-2023, 10:10)Locor Wrote: Is de zaal van Plantage Dok, een voormalig kraakpand waar afgelopen jaren vooral voku's georganiseerd werden.

Wat is een voku? Of is het een typo?
Reply
(22-02-2023, 19:35)halfempty/full Wrote:
(22-02-2023, 10:10)Locor Wrote: Is de zaal van Plantage Dok, een voormalig kraakpand waar afgelopen jaren vooral voku's georganiseerd werden.

Wat is een voku? Of is het een typo?

Volkskeuken! Plekken gerund door vrijwilligers waar je erg goedkoop of tegen vrijwillige donatie kan eten. Wat de pot schaft en vaak was je na afloop zelf je gebruikte bord af.
Reply
Arooj Aftab, Vijay Iyer & Shahzad Ismaily 30 mei in de Hertz.

Ik vond haar op LGW? goed, maar ze wist me niet het hele uur te boeien. Dit project zou echter best nog wel eens interessant kunnen zijn.
Reply
(22-02-2023, 19:35)halfempty/full Wrote:
(22-02-2023, 10:10)Locor Wrote: Is de zaal van Plantage Dok, een voormalig kraakpand waar afgelopen jaren vooral voku's georganiseerd werden.

Wat is een voku? Of is het een typo?

Wat is een typo?
Reply
Typfout.
Reply
Aha, voor mensen die de fut niet hebben om het voluit te schrijven.
Reply
(23-02-2023, 13:28)jodocus Wrote: Aha, voor mensen die de fut niet hebben om het voluit te schrijven.
Gewoon de Engelse vertaling.
Reply
(23-02-2023, 11:48)Locor Wrote: Arooj Aftab, Vijay Iyer & Shahzad Ismaily 30 mei in de Hertz.

Ik vond haar op LGW? goed, maar ze wist me niet het hele uur te boeien. Dit project zou echter best nog wel eens interessant kunnen zijn.

Je kan al een nummer daarvan beluisteren. Spelen ook in Brussel op 9 mei.
Reply
(23-02-2023, 11:48)Locor Wrote: Arooj Aftab, Vijay Iyer & Shahzad Ismaily 30 mei in de Hertz.

Ik vond haar op LGW? goed, maar ze wist me niet het hele uur te boeien. Dit project zou echter best nog wel eens interessant kunnen zijn.

Op LGW? moeten missen en in combinatie met Vijay Iyer een no brainer, tickets inmiddels in de pocket.
Reply
Reply
Wu-Tang Clan & Nas

Tues June 6 – Amsterdam, NL – Ziggo Dome
Reply
Benieuwd of dat verkoopt. Wel tof dat ze in Ziggo staan.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)