Thread Rating:
  • 6 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Overige zaalshow announcements
(03-11-2022, 15:35)Sphinx Wrote:
(03-11-2022, 11:11)reaper Wrote: slipknot naar ziggodome
Lijkt mij ook wel vet om een keer te zien. Zal wel weer een vermogen kosten...

78 voor een veldkaart gok ik. Iemand enig idee wat een dagticket Graspop moet kosten?
Reply
(03-11-2022, 16:21)Loov Wrote:
(03-11-2022, 15:35)Sphinx Wrote:
(03-11-2022, 11:11)reaper Wrote: slipknot naar ziggodome
Lijkt mij ook wel vet om een keer te zien. Zal wel weer een vermogen kosten...

78 voor een veldkaart gok ik. Iemand enig idee wat een dagticket Graspop moet kosten?
dagticket dit jaar was 105€
Reply
Slipknot in 2000 op Pukkelpop gezien. Dat was meer dan genoeg voor mij. Wat een muziek...
Reply
"Weird Al" Yankovic!

18-2 Koninklijk Circus Brussel
19-2 013
20-2 TiVre
Reply
(07-11-2022, 15:13)Maynard-J Wrote: "Weird Al" Yankovic!

18-2 Koninklijk Circus Brussel
19-2 013
20-2 TiVre

Was een vette live act op GovBall jaren terug, al speelt hij nu geen parodie tracks meer van wat ik las.
Reply
Uitzonderlijk dat hij in Europa speelt. Voor mij was ATP vele jaren terug een gemiste kans; zou nu niet meteen naar een losse show gaan eerlijk gezegd.
Reply
Peter Gabriel
maandag 5 juni Ziggo Dome
dinsdag 6 juni Sportpaleis
[+] 1 user says Thank You to Po91 for this post
Reply
(08-11-2022, 12:55)Po91 Wrote: Peter Gabriel
maandag 5 juni Ziggo Dome
dinsdag 6 juni Sportpaleis

Zou ik op een festival zeker meepikken.
Reply
Voor de fijnproevers: 


Quote:Steve Rothery Band weekend - 8 en 9 september 2023

Een zeldzame kans om Marillion's oude muziek uitgevoerd te zien door oprichter en gitarist Steve Rothery, verdeeld over maar liefst twee avonden! Samen met de talentvolle zanger Martin Jakubski en een uitstekende band, zal Rothery nummers van zijn veelgeprezen soloalbum The Ghosts of Pripyat spelen, gevolgd door vroeg Marillion-werk, waaronder nummers van de albums Script en Fugazi. De ene avond aangevuld met de volledige uitvoering van Misplaced Childhood en de andere met Clutching at Straws.


Speelt bijna nooit solo dus een unieke kans. Zijn soloalbum The ghosts of pripyat is ook een aanrader voor fans van Marillion, Porcupine Tree of Riverside.
Reply
(08-11-2022, 17:38)hythloth Wrote:
(08-11-2022, 12:55)Po91 Wrote: Peter Gabriel
maandag 5 juni Ziggo Dome
dinsdag 6 juni Sportpaleis

Zou ik op een festival zeker meepikken.

Heb hem een keer op Werchter gezien, was inderdaad erg goed (ondanks dat ze een beetje gestrest waren omdat een tourbus onderweg vlam vatte).
Reply
In 1994 als subheadliner tussen legendarische shows van RATM en Aerosmith. Vond het toen wel vermakelijk, maar niet meer dan dat.
Een reünie van hem bij Genesis is nog altijd één van mijn grootste wensen, maar helaas ondenkbaar.
Reply
dEUS met een clubtour + nieuw album. Erg fijn.
Reply
Ga ik wel avondje meepikken in de muziekgieterij
Reply
(10-11-2022, 11:57)BigBird Wrote: Ga ik wel avondje meepikken in de muziekgieterij

38,50, het nieuwe normaal. Maar ik ben erbij.
Reply
Op dEUS komen natuurlijk vooral witte 40+ boomers af die wel wat te besteden hebben. Die tanken zich eerst in de lokale wijnbar vol met wijn, dan naar cafe Sjiek voor een goede maaltijd, jointje roken en dan de show.
Reply
(10-11-2022, 12:35)BigBird Wrote: Op dEUS komen natuurlijk vooral witte 40+ boomers af die wel wat te besteden hebben. Die tanken zich eerst in de lokale wijnbar vol met wijn, dan naar cafe Sjiek voor een goede maaltijd, jointje roken en dan de show.

Dat was ik wel van plan ja.
Reply
https://muziekgieterij.nl/event/deus-230414

Lekkere midlife crisis boomer bandfoto ook. Wijn, sigaret, tabak.
[+] 1 user says Thank You to BigBird for this post
Reply
Klinkt als een mooie avond. Al ga ik dan voor de Gouverneur i.p.v. lokale wijnbar.
Reply
Hallo Venray. Voorjaars tour:

Flair vaak present.
Sowieso
@ Eindhoven, Tilburg, Pijnacker, Vlaardingen

17/02 Victoriie, Alkmaar (NL)

23/02 FLUOR, Amersfoort (NL)

03/03 Gebr. de Nobel, Leiden (NL)

09/03 Hall of Fame, Tilburg (NL)

18/03 De Trucker, Pijnacker (NL)

24/03 Volt, Sittard (NL)

26/03 Altstadt, Eindhoven (NL)

30/03 Patronaat, Haarlem (NL)

31/03 Gebouw-T, Bergen op Zoom (NL)

08/04 Neushoorn, Leeuwarden (NL)

22/04 Kroepoekfabriek, Vlaardingen (NL)
Reply
Voor de Britpoppers op het forum:

[Image: Blur_support.jpg]
[+] 1 user says Thank You to thomas9790 for this post
Reply
Nou, dat wordt twee weekenden London achter elkaar denk ik.
Reply
Verschrikkelijk duur en lekker handig tussen Glasto en Pulp in Sheffield. Ik wacht even op de warm-up gigs ((festivals) in Europa?) en hoop stiekem op Glastonbury.
Reply
(14-11-2022, 12:11)Stefan Wrote: Verschrikkelijk duur en lekker handig tussen Glasto en Pulp in Sheffield. Ik wacht even op de warm-up gigs ((festivals) in Europa?) en hoop stiekem op Glastonbury.

Als ze in Europa gaan opwarmen durf ik nog steeds te hopen op BKS.
Reply
(14-11-2022, 12:21)Maynard-J Wrote:
(14-11-2022, 12:11)Stefan Wrote: Verschrikkelijk duur en lekker handig tussen Glasto en Pulp in Sheffield. Ik wacht even op de warm-up gigs ((festivals) in Europa?) en hoop stiekem op Glastonbury.

Als ze in Europa gaan opwarmen durf ik nog steeds te hopen op BKS.

Ik geef BKS ook een hele grote kans.
Reply
(14-11-2022, 12:25)Stefan Wrote:
(14-11-2022, 12:21)Maynard-J Wrote:
(14-11-2022, 12:11)Stefan Wrote: Verschrikkelijk duur en lekker handig tussen Glasto en Pulp in Sheffield. Ik wacht even op de warm-up gigs ((festivals) in Europa?) en hoop stiekem op Glastonbury.

Als ze in Europa gaan opwarmen durf ik nog steeds te hopen op BKS.

Ik geef BKS ook een hele grote kans.

Met Pulp erbij, durf ik opnieuw te beweren. Hier is al eens gezegd dat Pulp niet met minder dan headlinerstatus genoegen zou nemen, maar buiten de UK lukt ze dat nooit op eigen kracht en zeker niet op dat formaat. Bovendien was Cocker voor de gecancelde editie van 2020 al geboekt als Jarv Is, dus er is contact met het festival.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: Maynard-J, 1 Guest(s)