Thread Rating:
  • 6 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Overige zaalshow announcements
True, en met enig succes kan je zelfs last-minute gratis een kaartje van iemand overnemen zoals mij drie jaar geleden bij BLACKPINK overkwam.
Reply
Sumac
05.10.2022/Trix
06.10.2022/ 013
Reply
Converge:

8 november, Gent
9 november, Nijmegen
13 november, Keulen
Reply
(27-07-2022, 22:41)hythloth Wrote: Converge:

8 november, Gent
9 november, Nijmegen
13 november, Keulen

Met Full of Hell en Petbrick als supports, dat is ook niet niks. Het concert in Doornroosje is alleen de dag voor LGW? en dat wordt me wat veel
Reply
Ik overweeg Gent of Keulen ook wel. De avond voor LGW? Hebben we hier wellicht LGW?-gasten, dus jammer.
Reply
Keulen is qua publiek vaak wel echt geniaal. Ik overweeg het ook wel.
Reply
4 november Guerilla Toss in de OCCII.
Reply
25/11 Arooj Aftab en Lucretia Dalt in de Korzo. Dag daarvoor staat Arooj Aftab in Paradiso.
[+] 1 user says Thank You to Martijn for this post
Reply
Ja die Korzo double bill is een no-brainer.
Reply
Is de dag van The Cure
Reply
Frankfurt ftw
Reply
Arooj Aftab tourt wel als een malle, staat op 12 nov ook in Groningen (jazzfestival Rockit). Was niet enorm overtuigd door haar set op PS, maar misschien ga ik volgende week in Keulen even naar haar show kijken.
Reply
Ze klonk op Glastonbury echt geweldig, vond ik. Smaakte iig naar meer, mede dankzij het verslag van Enzo laatst.

En Lucrecia Dalt is natuurlijk wat ons over de streep moet trekken.
Reply
Cool, ik ga IJsko even overtuigen dat we Aftab volgende week moeten gaan zien. Op PS stond ze ook helemaal verkeerd geprogrammeerd, op de voormalige Adidas, lol.
Reply
Ouigo? Dat podium had nochtans consequent goeie sound en veelal een goed publiek. Op Glastonbury leek ze West Holts goed aan te kunnen, wat een veel grotere stage is. Waar staat ze volgende week overigens?
Reply
Ouigo inderdaad, was qua tijdstip en Boiler Room-bassen gewoon niet ideaal. Meer een act voor het auditorium?

Ze staat volgende week in Keulen i.h.k.v het lokale jazzfestival. Dag ervoor dus Perfume Genius in een kerk, kan een mooi een-tweetje opleveren.
Reply
Arooj Aftab was tijdens LGW vorig jaar echt fantastisch. Ik zag meerdere mensen met natte wangen traanjes wegpinken. Ik denk dat ik voor dit jaar die dag in Korzo kies..
[+] 1 user says Thank You to nam-tso for this post
Reply
Arooj Afrab is ook net aangekondigd voor Paradiso Grote Zaal (!). Als ik me niet vergis stond ze kort geleden ook nog ik een kerk in Amsterdam. Tourt als een malle inderdaad. Ik heb haar nu zelf 2x gezien en dat is wel genoeg.
Reply
Zondag 18 september Yellow Eyes en Sun Worship naar dB’s.
[+] 2 users say Thank You to Koen for this post
Reply
Misschien het vermelden waard voor de brabo's onder ons:

[Image: 62f367aae8063.jpg]
[+] 1 user says Thank You to Loov for this post
Reply
Deze kan denk ik net zo goed in het theater of het kunstwerkentopic, maar ik post hem hier:
7, 8, 9 en 10 september in De Sloot - Touki Delphine: MACHINE – in concert met Nora Fischer en Joachim Badenhorst

Nog niet helemaal zeker welke datum ik ga, maar ik ga dit niet missen.
Edit: jeetje, die hele week is wel 1 grote clusterfuck aan shows aan het worden. Zo langzamerhand blijft er geen vrije avond over.
Reply
Extra show van Clown Core op 4 maart in het Bimhuis. Gelijk een kaartje gekocht.
Reply
Thanks, ook een kaartje gekocht!
[+] 1 user says Thank You to Locor for this post
Reply
Ik had vandaag een bericht van TivoliVredenburg in mijn mailbox over de tour van Archive. Die moet uitgesteld worden wegens ziekte (kanker) van Darius Keeler. Laten we hopen dat de behandeling aanslaat en dat hij er weer helemaal bovenop komt.
Reply
Bacchanalia Orchestra 10 december in het Bimhuis, in principe altijd de moeite
[+] 1 user says Thank You to Locor for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)