Thread Rating:
  • 6 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Overige zaalshow announcements
#1
Deel 1: https://wattes.nl/forum/showthread.php?tid=832
Reply
#2
Oranssi Pazuzu 4 oktober in De Helling. Ben ik natuurlijk bij, in het parallel universum waarin er een globale of op z'n minst EU-aanpak voor Corona bestaat en deze Finse band gewoon op ons continent mag reizen.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
#3
Als ik de poort kan openen naar dat zwarte gat, dan ben ik daar ook 100% bij.
Reply
#4
(24-03-2020, 14:29)Uplift Wrote: Oranssi Pazuzu 4 oktober in De Helling. Ben ik natuurlijk bij, in het parallel universum waarin er een globale of op z'n minst EU-aanpak voor Corona bestaat en deze Finse band gewoon op ons continent mag reizen.

Ik ook dan.
Reply
#5
Oranssi Pazuzu staat ook gewoon in fucking Sneek. Briljant. 
Reply
#6
In het Bolwerk? Briljant. Helaas is het voor mij vanuit Groningen nog makkelijker om bij de Helling te komen dan bij het Bolwerk, haha, maar eigenlijk moet ik me hier voor inspannen. Lijkt me toch tof om die zaal eens te bezoeken. Die lui hadden vorig jaar ook nog Godflesh staan meen ik.
Reply
#7
(24-03-2020, 18:18)Loov Wrote: Oranssi Pazuzu staat ook gewoon in fucking Sneek. Briljant. 
Onderschat de Sneekweken niet.
Reply
#8
(24-03-2020, 18:24)Indiaantje89 Wrote:
(24-03-2020, 18:18)Loov Wrote: Oranssi Pazuzu staat ook gewoon in fucking Sneek. Briljant. 
Onderschat de Sneekweken niet.

Dat doe ik zeker niet. Maar op een willekeurige vrijdag in oktober vind ik toch wel vet.
Reply
#9
(24-03-2020, 18:24)thomas9790 Wrote: In het Bolwerk? Briljant. Helaas is het voor mij vanuit Groningen nog makkelijker om bij de Helling te komen dan bij het Bolwerk, haha, maar eigenlijk moet ik me hier voor inspannen. Lijkt me toch tof om die zaal eens te bezoeken. Die lui hadden vorig jaar ook nog Godflesh staan meen ik.

Ja man! Dit soort venue's mag je best belonen voor dit soort boekingen. Fix een auto en rij met wat maten er heen.
[+] 1 user says Thank You to Loov for this post
Reply
#10
Idem hier. De Upliftmobile staat paraat om naar Sneek te rijden. In de parallelle wereld waar we het over hadden, he.

Maar daar moet dus een soort van miniscene zijn, een beetje zoals de Biebob in fucking Tielen of waar dat ook ligt.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
#11
Vosselaar
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
#12
(24-03-2020, 19:48)Uplift Wrote: Idem hier. De Upliftmobile staat paraat om naar Sneek te rijden. In de parallelle wereld waar we het over hadden, he.

Maar daar moet dus een soort van miniscene zijn, een beetje zoals de Biebob in fucking Tielen of waar dat ook ligt.

Fuck yeah. Let's go.
[+] 1 user says Thank You to Loov for this post
Reply
#13
De Ekko blijft mondjesmaat shows aankondigen voor het najaar. Nu Pottery 30 september (locatie Acu) en MICH 3 oktober. Wellicht koop ik wel kaartjes; mocht het niet doorgaan, dan helpt het wellicht die poppodia overeind houden deze tijden.
Reply
#14
Heeft iemand ervaring met Desertfest Antwerpen? Na het wegvallen van Roadburn ben ik toch een beetje aan het rondkijken of er nog iets te halen valt in het najaar.
Reply
#15
In 2016 geweest. In de regel was ik drie dagen lang te stoned. Ik herinner me b.v. vaag dat ik achteraan in Trix zat tijdens Pentagram, al kwijlend. Het was er echt over. Maar Goat als afsluiter bleek bijzonder goed te werken.

In 2017 ben ik één dag naar Londen geweest, voor Sleep.

Desertfest valt niet te vergelijken met Roadburn. Het is geen alternatief, explorerend festival. Het is een cliché. Een leuk cliché, maar ook niet meer dan dat. Als de line-up goed genoeg is, dan is het altijd een optie. Het publiek in die scene valt altijd erg goed mee en over de organisatie valt weinig op te merken. In Antwerpen is het ook vrij goed te doen praktisch: je hebt betaalbare hotels op wandelafstand en het hele Trix-complex wordt gebruikt, waardoor je één site hebt met zelfs een food market en platenverkoop erbij. In Londen zit het b.v. verspreid over heel Camden, wat best een gedoe is.
Reply
#16
2 keer geweest. Altijd een goede, diverse programmering. Trix is en blijft echter niet mijn favoriete zaal, maar het festival zelf is dik in orde. Uiteraard geen Roadburn, maar zeker een leuk alternatief.
Desertfest in Berlin is overigens nog meer de moeite waard. Iets sterkere programmering en fantastische locatie. Maar ja, dat is (hopelijk) pas in 2021 weer.
Reply
#17
Ja ik hoor Uplift altijd klagen over Trix dus ik dacht ik vraag het hier even na. Misschien een dagje.

Maar na 2,5 jaar geen fatsoenlijke riff gehoord te hebben doet vandaag gewoon een beetje pijn. Eigenlijk was ik speciaal terug gekomen naar Nederland met vooral Roadburn in mijn achterhoofd, en dat vandaag de eerste dag zou hebben plaats gevonden. Tjah, ik weet niet. Luister al de hele dag Roadburn opname's en verwante muziek. En dan fiets je ook beetje zo door Tilburg die op een zondag zoals vroeger lijkt: verlaten.

24 juni hopelijk een kans op Elder in Patronaat maar ik hou er een hard hoofd in.
Reply
#18
Ik klaag meestal over de AB. Met Trix heb ik niet extreem veel slechte ervaringen.

Vandaag de dag is eender welk cliché festival een reden om te huilen van geluk, Loov. Als er dit najaar sprake is van Desertfest, is de kans groot dat je mij daar ook ziet. Het niet doorgaan van Roadburn is inderdaad deprimerend en ik voel echt met je mee. Het is voor jou nu qua timing en locatie ook nog eens extra kut. Maar we zetten dat recht van zodra weer mogelijk. Hopelijk gewoon RB volgend jaar.

Concerten en festivals t.e.m. 31 augustus (op welke schaal ook en waar dan ook ter wereld) zou ik evenwel als verloren beschouwen.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
#19
De show van Jenny Hval en Felicia Atkinson in het Muziekgebouw is verplaatst naar 21 februari.
Reply
#20
Damon Albarn verplaatst naar maart 2021. Op een maandag. Waar ik eerst dacht 'met Hemelvaart richting Eindhoven vind ik nog wel oke'...
Reply
#21
(21-05-2020, 16:43)timvank Wrote: Damon Albarn verplaatst naar maart 2021. Op een maandag. Waar ik eerst dacht 'met Hemelvaart richting Eindhoven vind ik nog wel oke'...

Hier idem. En daarbij bood zijn livestream van vorige week ook niet veel hoop, iets te vrijblijvend dat gepingel op de piano. Misschien kaartje retourneren, of anders Ticketswap?
Reply
#22
Manowar:
Tue, April 6, 2021 – Zwickau, DE – Stadthalle
Thu, April 8, 2021 – Rotterdam, NL – Rotterdam Ahoy
Fri, April 9, 2021 – Oberhausen, DE – König Pilsener Arena
Sat, April 10, 2021 – Mannheim, DE – SAP Arena
Mon, April 12, 2021 – Bremen, DE – ÖVB-Arena
Tue, April 13, 2021 – Berlin, DE – Velodrom
Fri, April 16, 2021 – Ulm, DE – Ratiopharm Arena
Sat, April 17, 2021 – Nuremberg, DE – Arena Nürnberger Versicherung

Ik zou ze wel eens live willen zien... maar mijn moreel wil deze band eigenlijk niet zien. Twijfel...
Reply
#23
Ooit op Dynamo Open Air gezien (1999 meen ik). Muzikaal dik in orde, maar qua show gingen ze toen absoluut te ver.
Jonge meiden onder groepsdruk zetten, die zichtbaar geen zin hadden om op het podium te komen, en op het podium 'vragen' de borsten te laten zien.
Vanaf dat moment koester ik een grote haat voor deze walgelijke figuren.

Hetzelfde jaar op Graspop verscheurde ze een Aardschok op het podium, omdat daarin een negatieve recensie stond over hun optreden op Dynamo (waaronder het vergrijp). Gelukkig liep toen een deel van het publiek weg.
Sommige gaven daarna aan dat het allemaal gimmick was en de meisjes op Dynamo van tevoren gevraagd waren. Ik geloof er helemaal niks van.
Reply
#24
Ja het zijn enorme klootzakken. Op Hellfest vorig jaar ook weer op het allerlaatste moment er tussenuit gepiept omdat ze er geen zin in hebben.

Maar muzikaal gezien staan ze nog wel op mijn verlangslijstje.
Reply
#25
Wel dikke productie hoor




Ik ga er denk ik toch voor.. sorry mijn moraal.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)