Thread Rating:
  • 6 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Overige zaalshow announcements
@Flair: NOFX met hun afscheidstour aanstaande dinsdag in de Melkweg (met The Decline op de setlist).

Stiekem vind ik het wel jammer dat ik niet kan. The Decline is gewoon vet.
Reply
Ja vetttttt. Tuurlijk erbij. Word legendary
Reply
Laatste clubshow ever in europe volgen hun facebook

Surprise gig. In hun favoriete club.
Reply
Eerst vanavond naar Claw Boys Claw in een sold out Rotown.

Wie ook ?

Jizzlobber?
Reply
Ik heb deze keer overgeslagen. Rotown is met 250 grote mannen echt helemaal afgeladen. Dan toch liever 250 jochies bij een Gilla band.
Reply
Dat scheelt makkelijk 40kg per persoon.
Reply
Murray / Håker Flaten / Nilssen-Love (oftewel David Murray + 2/3e van The Thing) 10 september in het Bimhuis
Reply
Deerhoof 5 november in Tivoli Cloud Nine
Reply
Claire M. Singer 11 november in het Orgelpark
Reply
Brian Eno & Baltic Sea Philharmonic
28-10 TiVre grote zaal
86-166 euro

Ik moet hier even goed over nadenken.
Reply
Hmm valt tegelijkertijd met Samhain. Op die manier zou ik het aan mezelf kunnen verkopen, door dan niet naar Samhain te gaan bespaar ik het geld ook wel weer uit.

Alleen nog even overwegen welke van de twee ik wil doen. Brian Eno een keer live zien is wel een unieke kans eigenlijk. Welke steden doet die nog meer aan?

Edit:
21/10 - Venetië
24/10 - Berlijn
26/10 - Parijs
28/10 - Utrecht
30/10 - London

Oef, Venetië zou ook wel een ultieme dickmove zijn.
Reply
Quote:Dit is de eerste solotournee van Brian Eno in zijn carrière en zijn eerste keer op het podium met een orkest. De tour doet slechts vijf Europese steden aan, waaronder dus Utrecht.
Reply
Pfoeh, hier moet ik ook goed over nadenken. Enerzijds heb ik weinig met Brian Eno, anderzijds is er zijn kolossale muzikale erfenis en de exclusiviteit + dickmovepotentieel van deze tour. Venetië is weliswaar te dichtbij Semibreve, dus dat wordt 'm al niet.
Reply
Ugh, Venetië is ook al in de verkoop. In het Teatro La Fenice. Pfff

Edit: fuck it, Venetië was ook al bijna uitverkocht. Tickets in de pocket. Komende dagen even zien of dat het ook daadwerkelijk wordt. Desnoods zet ik ze deze week weer op Ticketswap ofzo, maar ik vermoed dat dit gewoon een dickmove wordt. Dan maar geen ade dit jaar.
[+] 1 user says Thank You to Locor for this post
Reply
La Fenice is een overhyped protserig kitschtheater. De zaal is mooi, maar met de garderobe en foyer valt het door de mand als een matige reproductie uit 2004.
Dat dit in het kader van de Biënnale wordt geprogrammeerd laat wel weer zien dat Venetië doet wat Amsterdam niet wil. Je kunt dus tegelijkertijd een toeristische hel zijn, en je profileren met een briljant gecureerd cultureel aanbod op gebied van film, muziek, theater én beeldende kunst.
Reply
(05-06-2023, 13:28)remothebest Wrote: La Fenice is een overhyped protserig kitschtheater. De zaal is mooi, maar met de garderobe en foyer valt het door de mand als een matige reproductie uit 2004.
Dat dit in het kader van de Biënnale wordt geprogrammeerd laat wel weer zien dat Venetië doet wat Amsterdam niet wil. Je kunt dus tegelijkertijd een toeristische hel zijn, en je profileren met een briljant gecureerd cultureel aanbod op gebied van film, muziek, theater én beeldende kunst.

La Fenice ga ik meemaken :-) maar dat tweede punt is inderdaad waarom ik dit ook wil aangrijpen om een keer naar Venetië te gaan, in plaats van puur de toeristische hel moeten doorstaan. Er staan best wat interessante installaties op het programma, en zelfs een clubnacht gecureerd door Sonic Acts. Wie weet maak ik er wel een hele week van (eventueel met een paar dagen Bologna tussendoor) zodat Autechre op de 26e ook nog een optie is.
Reply
Okay Snackbar.
Reply
Harsh noise droomlineup in de Occii: The Rita, Black Leather Jesus, Vomir, JSH en Misère op 6 oktober. Voor een tientje.
[+] 2 users say Thank You to Koen for this post
Reply
PJ Harvey - 6 en 7 oktober Paradiso
[+] 1 user says Thank You to Stefan for this post
Reply
(07-06-2023, 12:37)Stefan Wrote: PJ Harvey - 6 en 7 oktober Paradiso

Ook in Cirque Royal, Brussel op 9 en 10 oktober.
Reply
Kaja Draksler, Kit Downes en Lucy Railton 16 september in het Orgelpark.
Reply
Queens of the Stone Age op 4 november naar de Ziggo. Staanplaatsen zijn 64 euro en een beetje.

Via deze link kan je al kaarten kopen met de code sicily.
Reply
US Girls op woensdag 15 november naar Tolhuistuin
[+] 1 user says Thank You to thomas9790 for this post
Reply
Nitzer Ebb 24 februari naar PAARD

Lekker droneaffiche met Daimaru & Tos 7 juli in de OCCII
en Divide & Dissolve 10 september ook naar de OCCII
Reply
(15-06-2023, 13:20)greenlander Wrote: https://www.rewirefestival.nl/news/two-r...th-special

Rewire x Korzo
29 sep Midori Takada
25 nov Nivhek + Rachika Nayar


En daarnaast heeft Korzo het hele programma voor het komende seizoen aangekondigd, met daaronder op 14 oktober ook Blind for ensemble and nonexistent soloist. Kan interessant zijn om het geouwehoer op ADE hierbij te ontwijken.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)