Thread Rating:
  • 6 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Overige zaalshow announcements
Last minute ticketswap voor een tientje en ik ga.

Vind dat nog best realistisch ook. Jongeren willen zelfs niet meer naar Madonna als hun boomer ouders betalen. Zou me niks verbazen als er last minute tickets gedumpt worden voor bodemprijzen. Heb ook niet echt het idee dat Madonna een trouwe fanschare heeft ofzo
Reply
Hardcore fanbase niet, maar ik denk wel net genoeg ouder volk dat haar van de radio kent en die Immaculate Collection verzamelplaat thuis heeft liggen. Dat ze nu tourt met de greatest hits uit dat tijdperk is net ook de reden dat ik zelf het voor bodemprijzen overweeg.
Reply
Madonna, da's toch zoals Coldplay deze zomer? Iedereen kent dat wel, en als het een beetje meevalt dan verkoopt ze met gemak een keer of twee het Sportpaleis uit.
Reply
(17-01-2023, 21:30)Kreuz Wrote: Madonna, da's toch zoals Coldplay deze zomer? Iedereen kent dat wel, en als het een beetje meevalt dan verkoopt ze met gemak een keer of twee het Sportpaleis uit.

Nou kennelijk dus niet. Coldplay trok 600k pogingen tot ticketaankoop voor de JC Arena. Een derde was ook effectief een kaart. Madonna haalt nog geen tiende daarvan.
Reply
Frozen vind ik stiekem wel een enorm mooi nummer. Dat is het dan ook wel.
[+] 3 users say Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
Live To Tell en Justify My Love zijn favoriet hier.
Reply
Voor het eerst in jaren een kaartje voor het Paard gekocht:

21/5 Come
Reply
(16-01-2023, 20:32)Locor Wrote: Ik geloof er niks van dat dat de Arena wordt. In 2015 was het twee keer Ziggo Dome, en haar populariteit is er sinds toen niet op vooruit gegaan.

Hier komt mijn ervaring een keer van pas, in 2012 belde Mojo al iedereen en zijn moeder of ze alstublieft gratis naar Madonna wilden komen, de Ziggo dome was nog niet zo lang open en ik vond het een goede gelegenheid om die toko eens van binnen te bekijken (en toch eens te zien waar de ophef nu altijd over ontstaat), in 2015 was het hetzelfde. Misschien dat het met 1 greatest hits schow een keertje uitverkoopt, mits goed gepromoot, maar dat is het dan ook wel.
Reply
Ook ik ff dan een duit in ‘t zakje doen voor favo Madonna nummer.

Like a prayer. (By far)
,
Reply
MONO + GGGOLDDD 27 mei in Tivoli:

https://www.tivolivredenburg.nl/agenda/mono-27-05-2023/

Hier ga ik wel proberen bij te zijn. Smile
[+] 1 user says Thank You to Loov for this post
Reply
Argh die datum komt me niet uit!

Ook op 19 mei in de Muziekgieterij, 20 mei op dunk!festival en 26 mei in Junkyard (Dortmund) trouwens.

Wellicht leuk om dunk! een keer te doen, maar die tickets vind ik eigenlijk ook heel duur, helemaal omdat er nog overnachtingen in Gent bij zouden moeten. Die andere opties vind ik wat te ver weg.
Reply
(18-01-2023, 15:40)Locor Wrote: Argh die datum komt me niet uit!

Ook op 19 mei in de Muziekgieterij, 20 mei op dunk!festival en 26 mei in Junkyard (Dortmund) trouwens.

Wellicht leuk om dunk! een keer te doen, maar die tickets vind ik eigenlijk ook heel duur, helemaal omdat er nog overnachtingen in Gent bij zouden moeten. Die andere opties vind ik wat te ver weg.

Ook allemaal met GGGOLDDD? Ik vind het namelijk een hele fijne double bill.
Reply
Tickets voor de Muziekgieterij in de pocket.
Reply
(18-01-2023, 16:16)Loov Wrote:
(18-01-2023, 15:40)Locor Wrote: Argh die datum komt me niet uit!

Ook op 19 mei in de Muziekgieterij, 20 mei op dunk!festival en 26 mei in Junkyard (Dortmund) trouwens.

Wellicht leuk om dunk! een keer te doen, maar die tickets vind ik eigenlijk ook heel duur, helemaal omdat er nog overnachtingen in Gent bij zouden moeten. Die andere opties vind ik wat te ver weg.

Ook allemaal met GGGOLDDD? Ik vind het namelijk een hele fijne double bill.

Van dunk! weet ik het niet, maar voor de andere shows staat GGGOLDDD inderdaad op de poster.
Reply
Ah nice. Ik gun die band echt het beste toe.
Reply
Mooi, dat verdienen ze inderdaad wel.

dunk! trouwens ook, ze gaan de hele tour mee met MONO
Reply
(17-01-2023, 16:25)Gunnar Wrote: 1 december Ziggo Dome, benieuwd hoe schrikbarend de prijzen gaan zijn.
Waarschijnlijk genoeg mensen die €200+ willen neertellen voor een vrouw van 65 in jarretels.

Edit: kaarten vanaf €44,80, dus je kunt nog enigszins betaalbaar op de 2e ring achterin plaatsnemen.

https://twitter.com/vanhooft/status/1615...SoJI6zYqRg

hahaha ik zat er niet ver vanaf qua prijzen Wink
[+] 1 user says Thank You to Gunnar for this post
Reply
(18-01-2023, 17:36)Gunnar Wrote:
(17-01-2023, 16:25)Gunnar Wrote: 1 december Ziggo Dome, benieuwd hoe schrikbarend de prijzen gaan zijn.
Waarschijnlijk genoeg mensen die €200+ willen neertellen voor een vrouw van 65 in jarretels.

Edit: kaarten vanaf €44,80, dus je kunt nog enigszins betaalbaar op de 2e ring achterin plaatsnemen.

https://twitter.com/vanhooft/status/1615...SoJI6zYqRg

hahaha ik zat er niet ver vanaf qua prijzen Wink

Tering een eind. Ze gaat zeker ook haar badwater verkopen bij de merch voor 50 euro per fles?
Reply
Arlo Parks:

14 september - Amsterdam, Netherlands @ Paradiso
15 september - Brussels, Belgium @ Ancienne Belgique
Reply
Mobiele tickets voor Madonna, dus de kinderen moeten wel mee met pa en ma.
Reply
(17-01-2023, 16:25)Gunnar Wrote: 1 december Ziggo Dome, benieuwd hoe schrikbarend de prijzen gaan zijn.
Waarschijnlijk genoeg mensen die €200+ willen neertellen voor een vrouw van 65 in jarretels.

Edit: kaarten vanaf €44,80, dus je kunt nog enigszins betaalbaar op de 2e ring achterin plaatsnemen.

Zonder pijpen zeker?
Reply
Was toevallig op Ticketmaster voor Puscifer en zie nu 27.000 mensen in de wachtrij. Meteen uitverkocht dus.

Edit: Madonna bedoel ik dus hè, niet Puscifer.
[+] 1 user says Thank You to Maynard-J for this post
Reply
Kapitalisme at its finest.
Reply
(20-01-2023, 11:07)Maynard-J Wrote: Was toevallig op Ticketmaster voor Puscifer en zie nu 27.000 mensen in de wachtrij. Meteen uitverkocht dus.

Edit: Madonna bedoel ik dus hè, niet Puscifer.

Tweede show aangekondigd... Mind = blown
Reply
Ach ja, genoeg 40 + boomers die graag paar honderd neerlappen om te kunnen zeggen dat ze Madonna nog eens hebben gezien. En dan maar janken over de kosten van kinderopvang.
[+] 1 user says Thank You to BigBird for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)