Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Roskilde
Stiekem Chat Pile, Zuli, Sofie Birch, Electric Wizard en Animalistic Beliefs in zo'n zaadlijst smokkelen, enkel Roskilde kan dat.

Charlotte Adigery en Bolis Pupul zijn wellicht de eerste gekloonde artiesten uit de geschiedenis.
Reply
(30-03-2023, 09:25)Uplift Wrote: Stiekem Chat Pile, Zuli, Sofie Birch, Electric Wizard en Animalistic Beliefs in zo'n zaadlijst smokkelen, enkel Roskilde kan dat.

Charlotte Adigery en Bolis Pupul zijn wellicht de eerste gekloonde artiesten uit de geschiedenis.

Ook nog Coco Em, lijkt me heerlijk om 's nachts op een festival op een set van haar te feesten. In alle eerlijkheid zitten er in deze line-up veel meer parels dan in de line-up van Glasto :')
Reply
(30-03-2023, 09:27)Locor Wrote:
(30-03-2023, 09:25)Uplift Wrote: Stiekem Chat Pile, Zuli, Sofie Birch, Electric Wizard en Animalistic Beliefs in zo'n zaadlijst smokkelen, enkel Roskilde kan dat.

Charlotte Adigery en Bolis Pupul zijn wellicht de eerste gekloonde artiesten uit de geschiedenis.

Ook nog Coco Em, lijkt me heerlijk om 's nachts op een festival op een set van haar te feesten. In alle eerlijkheid zitten er in deze line-up veel meer parels dan in de line-up van Glasto :')

Had je iets anders verwacht? Maar goed, het beste van Glastonbury moet natuurlijk nog komen; de kleinere namen en zeker het nachtprogramma. Roskilde is nu al compleet en toch weer vrij mager, iig magerder dan vorig jaar. Maar dat wordt Glasto ook, ben ik bang.
Reply
Mwa, ik denk dat ik vorig jaar Glasto misschien wel sterker vond ja. Grotendeels door de headliners hoor. Maar inderdaad, mijn plan voor Glasto wordt ook vooral om alle hoeken van het terrein te gaan ontdekken en naar de kleinere namen op zoek te gaan.
Reply
Van Glastonbury mag je qua aantal goeie shows wel gewoon iets zoals BKS verwachten, hoor. Geen Primavera, maar daar net onder. Uiteindelijk zijn er genoeg dingen die je normaal matig vindt of nooit los zou bezoeken, maar die daar uitstekend tot hun recht komen. Hét grote verschil vorig jaar was K. Lamar en daar moet je gewoon geluk mee hebben.
Reply
(30-03-2023, 09:25)Uplift Wrote: Charlotte Adigery en Bolis Pupul zijn wellicht de eerste gekloonde artiesten uit de geschiedenis.

Binnenkort dus ook aankondiging voor Glastonbury.
Reply
https://www.roskilde-festival.dk/en/year...P5wjSgE88I

Twee nieuwe podia en morgen gelijk het blokkenschema.

Ik heb toch wel zin om nog eens te gaan, hoor. Wanneer valt die Glasto fallow year?
Reply
Ik vermoed 2027, gezien de twee fallow jaren van covid.
Reply
Het blokkenschema valt me niet mee hoor. Kon je in de vorige jaren echt nog wel mooie routes maken, kan dat nu eigenlijk alleen woensdag en in iets mindere mate zaterdag. De donderdag zou ik serieus overwegen op de camping te blijven.
Reply
Gedeeltelijke clash van Billy Woods met Kendrick, wie bedacht dat.
Reply
Dinsdag eerste namen. Ik vrees Ed Sheeran en/of Foo Fighters.
Reply
FF zullen er staan https://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt...f8WiASUe6E
Reply
The first 16 announced acts for Roskilde Festival 2024 are:

Kali Uchis (US)
PJ Harvey (UK)
Gilli (DK)

Blondshell (US)
Heilung (INT)
Marina Sena (BR)
Omah Lay (NG)
Romy (UK)
Tainy (PR)
Trueno (AR)

The Armed (US)
Ivan$ito (DK)
Kind Mod Kind (DK)
Liv.e (US)
Mandy, Indiana (UK)
Violent Magic Orchestra (JP)


Typerend dat ik weer twee van de drie eerste headliners niet ken, ook nog nooit de namen van heb gelezen. Verder weer classic Roskilde; het breedste spectrum van eender welk festival. Tja, ik wil toch wel weer terug hoor. Een tijdlang is het een quasi-jaarlijkse traditie geweest, ook al omdat je er zoveel diversiteit hebt. Maar zelfs als ik nu zou willen, kan ik i.v.m. werk toch nooit een week daarheen in die periode.
Reply
Polly dus ook op RW en (vrees ik) DTRH?
[+] 1 user says Thank You to Maynard-J for this post
Reply
Halflege Barn confirmed.
Reply
DTRH niet raar aangezien ze er in 2016 ook was. Maar anno wordt dat een half lege Teddy Widder en balen voor BKS.

Dan maar wachten op de AFAS?
Reply
Ik vind het wel een tof lijstje, in elk geval voor een eerste aankondiging. Vooral zin om PJ Harvey en Liv.e weer eens te zien misschien.
Reply
PJ Harvey staat in headlinerformaat op de website. Dat vind ik dan wel mooi.
Reply
Hoe kun je nou Kali Uchis niet kennen..
Reply
(31-10-2023, 10:30)greenlander Wrote: PJ Harvey staat in headlinerformaat op de website. Dat vind ik dan wel mooi.

Had je iets anders verwacht dan? Roskilde neukt niet rond met statussen. Artiest met staat van dienst of hot onder de jeugd, allebei zijn reden om iets tot headliner te bombarderen. En zo hoort het ook.

(31-10-2023, 10:33)Kreuz Wrote: Hoe kun je nou Kali Uchis niet kennen..

Nou, zoomersplain dan maar waarom ik achterlijk ben Wink
Reply
Had ik anders verwacht? Laat ik het zo zeggen, ik was (gegeven de headliners van de afgelopen jaren, die echt zonder uitzondering troep waren) niet verbaasd geweest als ze een rijtje lager had gestaan.
Reply
Achterlijk niet, maar werkte al in 2016 and on samen met Tyler, The Creator, Gorillaz, Jorja Smith, Kaytranada, Diplo, BBNG etc. Debuut Isolation was critically acclaimed, in 2021 en ook dit jaar een album uitgebracht dat dichter staat bij haar Colombiaanse roots (lees perreo en in het Spaans zingen) die ook gewoon beiden goed werden onthaald. Gewoon een beetje raar dat ze nog nooit op je radar is verschenen ofzo terwijl ze wel al met veel mensen heeft samen gewerkt en zo gelauwerd wordt door de muziekblogosphere.
Reply
(31-10-2023, 10:43)Kreuz Wrote: Achterlijk niet, maar werkte al in 2016 and on samen met Tyler, The Creator, Gorillaz, Jorja Smith, Kaytranada, Diplo, BBNG etc. Debuut Isolation was critically acclaimed, in 2021 en ook dit jaar een album uitgebracht dat dichter staat bij haar Colombiaanse roots (lees perreo en in het Spaans zingen) die ook gewoon beiden goed werden onthaald. Gewoon een beetje raar dat ze nog nooit op je radar is verschenen ofzo terwijl ze wel al met veel mensen heeft samen gewerkt en zo gelauwerd wordt door de muziekblogosphere.

De namen die je noemt vond ik in 2016 al grotendeels kut. Dat geldt ook voor vandaag. Zeker zo'n Diplo is ongeveer het omgekeerde van een adelbrief en verklaart makkelijk waarom ik deze naam niet ken. Verder zijn 'goed onthaald' en 'gelauwerd door de muziekblogosphere' autoriteitsargumenten waar ik niets mee kan/moet. Dat is nog iets anders dan of ik er wel of niet van gehoord zou moeten hebben, maar ik zie het ook niet als een doel van mij om helemaal mee te zijn met wat speelt. Belangrijker is dat ik het tot op zekere hoogte begrijp en af en toe wel een naam 'probeer'. Het is al moeilijk genoeg om bij te houden wat er allemaal verschijnt in de genres/scenes die ik wel boeiend of relevant vind.
Reply
(31-10-2023, 10:17)Uplift Wrote: Halflege Barn confirmed.
 Die gaat stampvol zitten and then some.
[+] 1 user says Thank You to mattman for this post
Reply
(31-10-2023, 11:06)mattman Wrote:
(31-10-2023, 10:17)Uplift Wrote: Halflege Barn confirmed.
 Die gaat stampvol zitten and then some.
correct!
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)