Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Roskilde
Stiekem Chat Pile, Zuli, Sofie Birch, Electric Wizard en Animalistic Beliefs in zo'n zaadlijst smokkelen, enkel Roskilde kan dat.

Charlotte Adigery en Bolis Pupul zijn wellicht de eerste gekloonde artiesten uit de geschiedenis.
Reply
(30-03-2023, 09:25)Uplift Wrote: Stiekem Chat Pile, Zuli, Sofie Birch, Electric Wizard en Animalistic Beliefs in zo'n zaadlijst smokkelen, enkel Roskilde kan dat.

Charlotte Adigery en Bolis Pupul zijn wellicht de eerste gekloonde artiesten uit de geschiedenis.

Ook nog Coco Em, lijkt me heerlijk om 's nachts op een festival op een set van haar te feesten. In alle eerlijkheid zitten er in deze line-up veel meer parels dan in de line-up van Glasto :')
Reply
(30-03-2023, 09:27)Locor Wrote:
(30-03-2023, 09:25)Uplift Wrote: Stiekem Chat Pile, Zuli, Sofie Birch, Electric Wizard en Animalistic Beliefs in zo'n zaadlijst smokkelen, enkel Roskilde kan dat.

Ook nog Coco Em, lijkt me heerlijk om 's nachts op een festival op een set van haar te feesten. In alle eerlijkheid zitten er in deze line-up veel meer parels dan in de line-up van Glasto :')

Had je iets anders verwacht? Maar goed, het beste van Glastonbury moet natuurlijk nog komen; de kleinere namen en zeker het nachtprogramma. Roskilde is nu al compleet en toch weer vrij mager, iig magerder dan vorig jaar. Maar dat wordt Glasto ook, ben ik bang.
Reply
Mwa, ik denk dat ik vorig jaar Glasto misschien wel sterker vond ja. Grotendeels door de headliners hoor. Maar inderdaad, mijn plan voor Glasto wordt ook vooral om alle hoeken van het terrein te gaan ontdekken en naar de kleinere namen op zoek te gaan.
Reply
Van Glastonbury mag je qua aantal goeie shows wel gewoon iets zoals BKS verwachten, hoor. Geen Primavera, maar daar net onder. Uiteindelijk zijn er genoeg dingen die je normaal matig vindt of nooit los zou bezoeken, maar die daar uitstekend tot hun recht komen. Hét grote verschil vorig jaar was K. Lamar en daar moet je gewoon geluk mee hebben.
Reply
(30-03-2023, 09:25)Uplift Wrote: Charlotte Adigery en Bolis Pupul zijn wellicht de eerste gekloonde artiesten uit de geschiedenis.

Binnenkort dus ook aankondiging voor Glastonbury.
Reply
https://www.roskilde-festival.dk/en/year...P5wjSgE88I

Twee nieuwe podia en morgen gelijk het blokkenschema.

Ik heb toch wel zin om nog eens te gaan, hoor. Wanneer valt die Glasto fallow year?
Reply
Ik vermoed 2027, gezien de twee fallow jaren van covid.
Reply
Het blokkenschema valt me niet mee hoor. Kon je in de vorige jaren echt nog wel mooie routes maken, kan dat nu eigenlijk alleen woensdag en in iets mindere mate zaterdag. De donderdag zou ik serieus overwegen op de camping te blijven.
Reply
Gedeeltelijke clash van Billy Woods met Kendrick, wie bedacht dat.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)