Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Roskilde
#26
https://www.roskilde-festival.dk/en/year...kets-2021/

Volgende week al vvk voor 2021, heb het idee dat niet veel kaarthouders voor 2020 hun geld terug hebben gevraagd
Reply
#27
Roskilde 2021 al uitverkocht.

Netjes.
Reply
#28
Oja hier wilde ik nog 2021 heen...... nou dan 2022 dan maar.
Reply
#29
Erbij:

TYLER, THE CREATOR (US)
THOM YORKE TOMORROW'S MODERN BOXES (UK)

AFRICA EXPRESS PRESENTS IN C MALI (INT)
FKA TWIGS (UK)
FLOATING POINTS (UK)
MAYHEM (NO)
MOSES SUMNEY (US)
THOMAS HELMIG (DK)
TLC (US)
THE WHITEST BOY ALIVE (NO/DE)

AK DAN GWANG CHIL (KR)
CATE LE BON (UK)
CHAI (JP)
DANISH STRING QUARTET & DREAMERS' CIRCUS (DK)
GIRL IN RED (NO)
GYEDU-BLAY AMBOLLEY (GH)
HIGH ON FIRE (US)
HOLLY HERNDON (US)
KELLY LEE OWENS (UK)
LAND OF KUSH (CA/EG)
LINGUA IGNOTA (US)
THE NIGHT FLIGHT ORCHESTRA (SE)
THE NO ONES (NO/US)
OBJECT BLUE (DJ) (CN)
OLD MAN GLOOM (US)
RWAYSS (MA)
SAMPA THE GREAT (AU)
SENI REAK JUARTA PUTRA (ID)
SICARIA SOUND (DJ) (UK)
TARRUS RILEY FEAT. DEAN FRASER & BLACK SOIL BAND (JM)
USTAD SAAMI (PK)
YOLA (UK)
Reply
#30
Vette lijst hoor. Enorm blij dat Yorke, voor mij de belangrijkste reden om voor dit jaar een kaart te kopen, doorschuift. Ook een paar van de bijzondere namen op de undercard (Saami, Land of Kush bijv) zijn al door. De belangrijkste wens voor nu is dat ze Kendrick Lamar ook weer hebben, want een headline-show van Kendrick zou ik wel eens mee willen maken.
Reply
#31
Lamar op Roskilde zou ik ook voor geen geld missen. Dit is wat mij betreft een optie om aan Glastonbury te plakken, zeker met een Lamar erbij.

Verder is de lijst vintage Roskilde, natuurlijk. Niet beter dan Primavera, maar de memorabele shows kan je nu al spotten.
Reply
#32
Als het niet al uitverkocht was, had ik het zeker overwogen.
Reply
#33
Ik vind het wel grappig hoe een paar maanden geen concerten het perspectief verandert. Als ik het me het goed herinner, was er vorig jaar voor vrijwel dezelfde line-up toch vrij weinig enthousiasme.

Er zullen nog wel kaarten op de tweedehandsmarkt verschijnen neem ik aan trouwens. Als iemand wil dat ik de Deense Marktplaats in de gaten hou, geef maar een gil.
Reply
#34
Nouja, dat is uiteraard wat Locor als nostalgisch bestempelt maar in de praktijk gewoon neerkomt op ''in het land der blinden is eenoog koning''. Verder vind ik deze rij nu namen nu gewoon erg goed, zelfs al stond een groot deel er in principe dit jaar al.

Was wel even vergeten dat het kansloos uitverkocht is, inclusief dagkaarten. Maar goed, ik PM je misschien wel als Lamar officieel wordt.
Reply
#35
Was ook niet als kritiek bedoeld. Ik bedoel, ik overweeg zelf om in september naar Purity Ring te gaan...
[+] 1 user says Thank You to greenlander for this post
Reply
#36
Tof whitest boy alive
Reply
#37
THE STROKES (US)
FAITH NO MORE (US)
HAIM (US)
ANDERSON. PAAK & THE FREE NATIONALS (US)
BALSTYRKO
BICEP (UK)
BIG THIEF (US)
DABABY (US)
DEFTONES (US)
DOJA CAT (US)
FATOUMATA DIAWARA FEAT. ANGÉLIQUE KIDJO & YAEL NAÏM (INT)
FONTAINES D.C. (IE)
IDLES (UK)
JADA (DK)
MEGAN THEE STALLION (US)
RÜFÜS DU SOL (AU)
WHITNEY (US)

JIMMY EAT WORLD (US)
LOUS AND THE YAKUZA (CD)
PHOEBE BRIDGERS (US)
POPPY (US)
RAPSODY (US)
RITA INDIANA (DO)
ROYCE 5'9" (US)
SLOWTHAI (UK)
SVALBARD (UK)
TEMP-ILLUSION (IR)
TESSA (DK)
TETO PRETO (BR)
ART & ACTIVISM:
CYBER WELLNESS CENTRE
ELLY CLARKE & VLADIMIR BJELIČIĆ (UK/RS)
ILYICH (UA)
JACOB REMIN (DK)
JOSEFINE OPSAHL FEAT. THE PERFECT PROCESSION & M€RCY (DK)
LAMIN FOFANA (SL)
MÅRTEN SPÅNGBERG (SE)
THEA SOTI (RS)
VIRON EROL VERT (DE)
Reply
#38
teeeto preeeto
[+] 1 user says Thank You to thomas9790 for this post
Reply
#39
Gewoon weer een dik affiche hoor.
Reply
#40
Enorme lijst kutnamen wmb. Ja, Teto Preto is vet en er zal nog iets tussen de kleine namen zitten wat ik niet ken en ook goed is, maar over het geheel is deze lijst gewoon slappe hap.

Interessanter vind ik dat ze, in ieder geval in de Deense communicatie, verrassend optimistisch klinken dat het door kan gaan volgend jaar. Echt geen flauw idee waar ze dat op baseren.
Reply
#41
Inderdaad eens met Greenlander, dit had ook een lijst voor Southside of Lowlands kunnen zijn. Mag hopen dat ze nog met wat spannendere namen komen.
Reply
#42
(03-12-2020, 11:59)thomas9790 Wrote: Inderdaad eens met Greenlander, dit had ook een lijst voor Southside of Lowlands kunnen zijn. Mag hopen dat ze nog met wat spannendere namen komen.
Je bedoeld Northside denk ik Wink?

Ik zou er per direct voor tekenen als ik op Lowlands deze namen zou mogen zien hoor.
Reply
#43
Hebben jullie t ook dat het niet meer spannend ia als er namen voor welk festival dan ook worden bekendgemaakt???

Het enige wat ik dan denk is: GAAT HET WEL ALLEMAAL DOOR.
(Buiten t feit dat die namen al vorig jaar bekend waren)
Reply
#44
(03-12-2020, 11:56)greenlander Wrote: Enorme lijst kutnamen wmb. Ja, Teto Preto is vet en er zal nog iets tussen de kleine namen zitten wat ik niet ken en ook goed is, maar over het geheel is deze lijst gewoon slappe hap.

Interessanter vind ik dat ze, in ieder geval in de Deense communicatie, verrassend optimistisch klinken dat het door kan gaan volgend jaar. Echt geen flauw idee waar ze dat op baseren.

Toch vaker over gepost. Mensen willen graag weer en zijn blij met zowat alles.
Reply
#45
Ook voor de corona had ik dit een prima line-up gewonden voor een Major. Sure geen Primavera, maar verder zie ik weinig andere affiches hierbij in de buurt komen op die schaal.
Reply
#46
Jammer dat Bohemian er niet bij staat.
[+] 1 user says Thank You to pudpong3 for this post
Reply
#47
(03-12-2020, 18:21)pudpong3 Wrote: Jammer dat Bohemian er niet bij staat.

En Rolls.
[+] 1 user says Thank You to mattman for this post
Reply
#48
Je zal maar Black Country,New Road zijn, 2 nummers op spotify hebben staan eind 2019, letterlijk op elk festival geboekt staan dat voor 2020 ingepland was en dan in 2021 overgeslagen worden. Daar gaat je hype.
Reply
#49
Mijn Deense collega's zitten gewoon op kantoor, hoor!
Reply
#50
In de regio Kopenhagen vanaf volgende week niet meer, als het goed is.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)