Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 4.25 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Le Guess Who?
Iemand van de bezoekers trouwens Kuunatic gezien? Die zag ik voorbij komen bij 3voor12 en had ik zelf heel graag willen zien.
Reply
Ja! Kuunatic was goed, maar niet briljant, goed publiek, goede energie. Volgens meerdere mensen op Twitter was het geluid achterin slecht, maar daar heb ik niks van gemerkt. 't was een beetje Goat-light.
[+] 1 user says Thank You to remothebest for this post
Reply
Mijn top 10 is als volgt:

1. clipping.
2. Horse Lords
3. Dos Monos
4. Hatis Noit
5. Širom
6. Goat
7. Derya Yıldırım
8. Use Knife
9. Rats on Rafts
10. Dienne
[+] 3 users say Thank You to remothebest for this post
Reply
Dan doe ik ook maar even een top 10:

1. Laurel Halo
2. Keeley Forsyth
3. Bohren & der Club of Gore
4. Sote & Tarik Barri
5. Astrid Sonne
6. Horse Lords
7. Liv.e
8. Huerco S
9. billy woods
10. Hatis Noit (vooral i.v.m dat nummer met die sample van klotsend water)
[+] 2 users say Thank You to thomas9790 for this post
Reply
Ik noteer iets van 8 hoogtepunten, maar heb niet per sé een ranking. Abdullah Ibrahim, Keeley Forsyth en clipping. waren wellicht het beste. Qua highlights en zelfs algemene kwaliteit heb ik dit jaar nog wel 3-4 andere festivals bijgewoond die dit niveau halen. Gemiddeld is 2022 dan ook echt top, en dat speelt ook een rol in mijn take over deze LGW?
Reply
Wow, al 50% van de passe partouts voor 2023 verkocht.

Kaartje ook weer binnen.
[+] 1 user says Thank You to TheUncleG for this post
Reply
Allez vooruit dan maar.
Reply
Geen idee waar 3voor12 wel en niet geweest is, maar ik heb 1 heel optreden en 2 halve gezien uit het lijstje.

https://3voor12.vpro.nl/artikelen/overzi...ource=VPRO
Reply
Zo, dat was een moeilijke bevalling: https://www.gonzocircus.com/le-guess-who...pijn-doet/
[+] 9 users say Thank You to Uplift for this post
Reply
Quote van Locor included, hehe
Reply
Quote:Jana Rush tijdens Rival Consoles? Liliane Chlela tijdens Dreamcrusher? Evicshen tijdens Laurel Halo.


Alle zes niet gezien. Wink

Snap het punt, maar ervaar het enorm brede én volle programma zelf toch meer als sterkte dan als zwakte. Dat zal er ook mee te maken. hebben dat voor mij i.t.t. anderen hier ik een halfjaar voor het festival het gros van het programma nog niet eens kende, wat het gevoel allerlei onmisbare dingen te missen waarschijnlijk een stuk kleiner maakt.

Maar mooi verslag hoor Uplift!
Reply
(21-11-2022, 12:47)Uplift Wrote: Quote van Locor included, hehe

Volgende keer beter opletten, dat Poah heb ik niet gehoord Big Grin
Reply
(21-11-2022, 17:22)Willie Wrote:
(21-11-2022, 12:47)Uplift Wrote: Quote van Locor included, hehe

Volgende keer beter opletten, dat Poah heb ik niet gehoord Big Grin

Ik zal er de volgende keer wat meer nadruk op leggen  Big Grin
Reply
Morgen is er in Tivoli een afscheid voor Johan en natuurlijk speelt de band Johan op zijn afscheid.
Reply
(07-12-2022, 14:23)pudpong3 Wrote: Morgen is er in Tivoli een afscheid voor Johan en natuurlijk speelt de band Johan op zijn afscheid.

Nee, Johan speelde niet, Mario Batkovic en Han Bennink + Terrie Hessels wel.

En ook dit gebeurde: ‘Oprichters Le Guess Who?-festival krijgen Utrechtse Maartenspenning.’

https://t.co/mppRffujwE
Reply
(09-12-2022, 00:32)JorisR Wrote:
(07-12-2022, 14:23)pudpong3 Wrote: Morgen is er in Tivoli een afscheid voor Johan en natuurlijk speelt de band Johan op zijn afscheid.

Nee, Johan speelde niet, Mario Batkovic en Han Bennink + Terrie Hessels wel.

En ook dit gebeurde: ‘Oprichters Le Guess Who?-festival krijgen Utrechtse Maartenspenning.’

https://t.co/mppRffujwE

Dan heeft Johan tegen me gelogen, nou ja zijn beste maat die het mij vertelde dan. Ik zelf kon niet ivm afscheid van een collega die met pensioen ging en aangezien ik ook haar werkgever ben geweest kon ik het niet maken om absent te zijn.
Reply
Kandidaten voor 23?
[Image: Fn4DbX6XoAE76OR?format=png&name=medium]
Reply
Yves Tumor speelt ook in Paradiso dus zou in theorie kunnen. Verder hebben alle kandidaten er vorig jaar al gestaan voor zover ik kan zien.
Reply
Schrale lijst, dus aub niet zeg. Polanchek en Herlop zijn stilaan net zo erg als Adigery.
Reply
Zelfde geldt voor Lucrecia Dalt. Die zie ik voor mijn gevoel ook op elke poster staan.
Reply
Ik zie ze Flying Lotus en King Krule best boeken hoor.
Reply
De kathodes van dienst dan.
Reply
Prima lijst, maar indrukwekkend is het niet. Heeft Sangre Nueva al op LGW? gestaan? Maral lijkt me ook een leuke.
Reply
Maral was vorig jaar geboekt maar moest volgens mij annuleren. Sangre Nueva zou best kunnen aangezien Kelman Duran er al twee keer stond.
Reply
(12-02-2023, 15:01)Uplift Wrote: Schrale lijst, dus aub niet zeg. Polanchek en Herlop zijn stilaan net zo erg als Adigery.

Benieuwd, hoe is Marina Herlop in amper een half jaar tijd 'net zo erg als Charlotte Adigery'? Was op afgelopen LGW? immers buitengewoon goed.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)