Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 4.25 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Le Guess Who?
#76
Hoe gaat in zijn werk als je een dagticket hebt, kun je dan intekenen op een optreden of krijg je die van te voren toegewezen?

Zelf hoop ik een paar losse tickets te kunnen krijgen, Robin Kester en Torii op de zondag in elk geval.
Om dan tussendoor een paar lauwe blikjes pils in een steegje naar binnen te werken, want alle horeca zal nog wel dicht zijn.
Reply
#77
Och man, om gewoon al naar een blokkenschema te kunnen kijken en te bedenken waar je allemaal heen zou willen, ik kan wel janken. Of het nou doorgaat of niet.
[+] 3 users say Thank You to Gunnar for this post
Reply
#78
Ik hoop ook nog wel het e.a. mee te kunnen pikken. Geen idee hoe. Maar willen doe ik graag.
Reply
#79
Ik kan me er niet toe zetten om het tijdschema in te duiken. Het idee van dat early bird ticket werkt voor mij averechts: ik probeer zo min mogelijk te ontdekken van wat LGW? me wil bieden, omdat mijn route toch al vast schijnt te staan.
Reply
#80
Kaarten gaan aanstaande vrijdag in de verkoop!
Reply
#81
Dat gaat een kansloze operatie worden ben ik bang.
Reply
#82
Ik denk het ook, maar ik ga het wel proberen. Ik ben opzich ook nog wel in om een groep te maken en het samen te proberen.
Reply
#83
Eerder kansloos als in 'dit gaat niet door' denk ik toch? Tenzij Jaap van Dissel zelf ook kaarten heeft en de lockdown pas op 16 november in gaat.
Reply
#84
Nouja, ik kreeg gisteren wel het idee dat het kabinet van plan is de huidige maatregelen gewoon 2 maanden vol te houden. Dan zouden concerten voor een publiek tot 30 personen dus mogelijk zijn, en zou LGW? in de vorm kunnen doorgaan zoals nu gepland wordt, maar dan zijn er dus weinig kaarten beschikbaar. Ik hang nog aan de kant van kansloos vanwege weinig kaarten.
[+] 1 user says Thank You to Locor for this post
Reply
#85
Ik ga in elk geval ook hoopvol kaarten proberen te kopen vrijdag. Iemand een idee hoe dat in zijn werk gaat; kun je eerst alle shows aanklikken waar je heen wilt en dan daar de kaarten voor kopen? Of koop je kaarten voor show 1 en moet je dan weer terug naar de startpagina om show 2 te zoeken en daar kaarten voor te kopen? In geval optie 2 weet je haast zeker dat je er naast gaat grijpen.
Reply
#86
Ik heb mysterykaarten voor Doodwens, Gita Buhari, Broeder Dieleman en TANK gekregen.

Als iemand Gita Buhari wil ruilen voor Stranded FM/Leo Svirsky of Broeder Dieleman voor Plague Organ hoor ik het graag!
Reply
#87
Ok, ik ga wederom de kaart trekken van simpele Belg.

HOE WERKT DIT
Reply
#88
(28-10-2020, 18:37)Uplift Wrote: Ok, ik ga wederom de kaart trekken van simpele Belg.

HOE WERKT DIT

Je krijgt willekeurig 4 kaarten voor de dag, op een afzondelijke pdf. Dus daar wil ik nu wat van ruilen.
Reply
#89
(28-10-2020, 19:04)ijskolibrietje Wrote:
(28-10-2020, 18:37)Uplift Wrote: Ok, ik ga wederom de kaart trekken van simpele Belg.

HOE WERKT DIT

Je krijgt willekeurig 4 kaarten voor de dag, op een afzondelijke pdf. Dus daar wil ik nu wat van ruilen.

Behalve als je mystery ticket gekocht hebt, dan gaan vrijdag alle shows los in de verkoop
Reply
#90
(28-10-2020, 19:04)ijskolibrietje Wrote:
(28-10-2020, 18:37)Uplift Wrote: Ok, ik ga wederom de kaart trekken van simpele Belg.

HOE WERKT DIT

Je krijgt willekeurig 4 kaarten voor de dag, op een afzondelijke pdf. Dus daar wil ik nu wat van ruilen.

Maar die heb ik dus niet in mijn mailbox. Hoezo jij wel dan.
En wat Locor zegt, brengt me enkel nog meer in de war. Ik hoop dat hij met zijn CBS-achtergrond dit alsnog uitgelegd krijgt.
Reply
#91
(28-10-2020, 19:20)Uplift Wrote:
(28-10-2020, 19:04)ijskolibrietje Wrote:
(28-10-2020, 18:37)Uplift Wrote: Ok, ik ga wederom de kaart trekken van simpele Belg.

HOE WERKT DIT

Je krijgt willekeurig 4 kaarten voor de dag, op een afzondelijke pdf. Dus daar wil ik nu wat van ruilen.

Maar die heb ik dus niet in mijn mailbox. Hoezo jij wel dan.
En wat Locor zegt, brengt me enkel nog meer in de war. Ik hoop dat hij met zijn CBS-achtergrond dit alsnog uitgelegd krijgt.

Zo ingewikkeld is 't niet. Als je ten tijde van de aankondiging een early bird ticket gekocht heb je (of krijg je nog) een mail met de 4 shows waar je naartoe mag, ijsko heeft die dus gehad. De resterende tickets gaan vrijdag in de verkoop.

Ik heb geen early bird ticket gekocht, dus ik heb nog geen enkel ticket. Ik moet vrijdag gaan klaarzitten en proberen kaartjes te scoren voor de concerten waar ik heen wil, die vrijdag allemaal tegelijk in de verkoop gaan. Voordeel is dat ik zelf m'n programma kan gaan samenstellen, in plaats van dat ik 4 shows krijg toegewezen. Nadeel is dat het godsonmogelijk wordt om voor alles waar ik heen wil tickets te gaan scoren.
Reply
#92
Ik heb de mystery tickets gekocht, daar heb ik nu dus 4 van gekregen. Vrijdag worden de overgebleven tickets los verkocht.
Reply
#93
OK. Voor vrijdag is het mij inderdaad duidelijk dat ik geluk moet hebben met de shows die ik wil zien. En volgens mij wil iedereen hier hetzelfde zien, dus dat wordt lachen.

Voor zondag: MAG ik daar nog aparte tickets kopen? Niet dat ik dat per sé wil, maar dan is het mij ten minste volledig duidelijk. En die kaarten heb ik dus niet gekregen

Anyway, merci alvast.
Reply
#94
Ik begrijp dat je voor zondag een early bird ticket hebt? Dan lijkt het me dat je ook nog losse tickets mag kopen, maar dat zal dan wel gaan clashen met shows waar je nog tickets voor krijgt.

Daarop voortbordurend, @ijsko: ik ben opzich wel geïnteresseerd in je Dieleman & Van Eeckhout ticket, maar ik heb dus nog geen ticket als ruilmateriaal, en de vraag is of dat vrijdag gaat lukken :-) Mocht je zelf eventueel aan een Plague Organ ticket kunnen komen ben ik dan misschien wel gegadigde om je Dieleman & Van Eeckhout ticket over te nemen
Reply
#95
@locor kunnen wel even afspreken om elk te proberen om twee kaarten te kopen voor twee shows? geloof dat we dezelfde route in gedachten hadden met vier shows in totaal
Reply
#96
iedereen die losse tickets koopt terwijl ze al een early bird hebben zijn trouwens een stel feuten
Reply
#97
Hier ook mijn early bird-schema binnen voor zondag:

13:20 Catching Culture Orchestra
15:00 TANK
17:15 Sun-Mi Hong & Alistair Payne
19:00 Slagwerk presents Jameszoo

Ik heb voor alles een extra ticket over, dus als iemand graag iets van dit schema wil zien: laat het weten.
Reply
#98
(28-10-2020, 19:36)thomas9790 Wrote: @locor kunnen wel even afspreken om elk te proberen om twee kaarten te kopen voor twee shows? geloof dat we dezelfde route in gedachten hadden met vier shows in totaal

Ja mijn plannen zijn wel wat veranderd, mede doordat ik afgelopen week al naar Leo Svirsky heb kunnen gaan. Maar we overleggen wel even, sowieso goed om daar waar overeenkomsten te zijn proberen de kans zo groot mogelijk te maken.
Reply
#99
Ik heb nu voor zondag:

Anna van Rij
TANK
Nawras Altaky
LQLQ
Reply
Zo, gelukt voor Hang Youth - Leo Svirsky - Plague Organ - Dieleman / Van Eeckhout. Blij mee. En dank nog aan Locor voor het proberen Smile
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)