Thread Rating:
  • 5 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gamegeeks
Tchia is "gratis" te downloaden als je PS plus hebt.
[+] 1 user says Thank You to Indiaantje89 for this post
Reply
(27-03-2023, 14:05)Indiaantje89 Wrote: Tchia is "gratis" te downloaden als je PS plus hebt.
dat heb ik, even binnentrekken. Ziet er tof uit
Reply
Zo was even zoeken, maar het zit weggestopt achter die veel te dure abonnementen van Sony. Dacht dat het een plus game was, jammerdebammer.
[+] 1 user says Thank You to Piet Knaak for this post
Reply


Begin hierdoor wel hyped te worden. Nieuwe abilities en mogelijkheden erdoor zijn erg tof.
Reply
Awesome!
Reply
(27-03-2023, 19:43)Piet Knaak Wrote: Zo was even zoeken, maar het zit weggestopt achter die veel te dure abonnementen van Sony. Dacht dat het een plus game was, jammerdebammer.
Sorry, ik kan ook niet altijd de weg uit die abonnementen. Ik heb die duurste, maar kan ik volgend jaar wel downgraden want de classics speel ik eigenlijk nooit.
Reply
https://youtu.be/NSi0-8t08NE

HYPEHYPEHYPE
Reply
Rainbow 
[Image: p6XThPB.png]

Deze is voor Oekraïne Cool
[+] 1 user says Thank You to Kalters for this post
Reply
#stanwithukraine
Reply


Hype. Hopelijk uit voor Tears of Kingdom.
Reply
(15-04-2023, 00:18)Kalters Wrote: [Image: p6XThPB.png]

Deze is voor Oekraïne Cool
Welke game is dit?

Ik kan me toch schaamteloos vermaken met "Simulator" games. Ik ben nu bezig met Powerwash Simulator. Dom kut spel maar het is veel te satisfying om troep op te ruimen in een game.
Reply


Erg tof en wholesome spel. Het spel is wel vrij kort, dus wellicht wachten voor een sale. Zeker een aanrader voor de mensen die A Short Hike tof vonden.
[+] 1 user says Thank You to Melliw Naj for this post
Reply
47 uurtjes in Persona 5. Ja dit is wel een erg tof spelletje en klachten welke ik had zijn gelukkig een stuk minder geworden. Hopelijk komt Mengele nog in het spel om een experiment op Morgana te doen. Tering wat een kut personage is hij.
[+] 1 user says Thank You to Melliw Naj for this post
Reply
XC3 dlc uitgespeeld na 21 uur (iets langer dan gemiddeld). In de laatste cutscene raakte het mij toch. Prachtige verhaal over de 3 games en 3 dlcs verspreid, dank Monolith. Op naar de volgende Xeno reeks.
[+] 1 user says Thank You to Melliw Naj for this post
Reply
Zelda Tears of the Kingdom is uitgelekt ʕっ•ᴥ•ʔっ, groetjes aan alle switch piraten.
Reply
(29-04-2023, 00:18)Melliw Naj Wrote: XC3 dlc uitgespeeld na 21 uur (iets langer dan gemiddeld). In de laatste cutscene raakte het mij toch. Prachtige verhaal over de 3 games en 3 dlcs verspreid, dank Monolith. Op naar de volgende Xeno reeks.

Goed om te horen! Had de DLC eigenlijk pas eind dit jaar verwacht. Dus laat 'm even rusten tot na Zelda. En wie weet daarna toch nog aan XC2 beginnen Tongue .
Reply
(02-05-2023, 12:45)ijskolibrietje Wrote: Zelda Tears of the Kingdom is uitgelekt ʕっ•ᴥ•ʔっ, groetjes aan alle switch piraten.

Kreeg al wat foto's door her en der. Daar zullen ze blij mee zijn in de toplaag van Nintendo haha.
Reply
(02-05-2023, 19:34)Piet Knaak Wrote:
(02-05-2023, 12:45)ijskolibrietje Wrote: Zelda Tears of the Kingdom is uitgelekt ʕっ•ᴥ•ʔっ, groetjes aan alle switch piraten.

Kreeg al wat foto's door her en der. Daar zullen ze blij mee zijn in de toplaag van Nintendo haha.

Svp dit topic spoiler-vrij houden.
[+] 1 user says Thank You to Roel87 for this post
Reply
Hmm ik ga hem tegen beter weten in toch halen. En toch kijk ik er nog niet super naar uit. Wat ik nu allemaal in de officiële trailers nu heb gezien is "geinig" maar ook niet meer dan dat. Ik hoop dat de wereld voor mij wat meer levend gaat worden dan BoTW. Niet alleen kwa wereld (ja je kon wel wat doen... maar ik miste echt een goede story, meerdere dorpjes en dungeons, en dus minder eentonigheid met de Shrines die er altijd hetzelfde uitzagen).
Reply
(02-05-2023, 15:46)Roel87 Wrote:
(29-04-2023, 00:18)Melliw Naj Wrote: XC3 dlc uitgespeeld na 21 uur (iets langer dan gemiddeld). In de laatste cutscene raakte het mij toch. Prachtige verhaal over de 3 games en 3 dlcs verspreid, dank Monolith. Op naar de volgende Xeno reeks.

Goed om te horen! Had de DLC eigenlijk pas eind dit jaar verwacht. Dus laat 'm even rusten tot na Zelda. En wie weet daarna toch nog aan XC2 beginnen Tongue .

Hoe kut ik het spel ook vind is XC2 toch wel mijn favoriet qua verhaal in de gehele saga. XC1 en ook 3 losstaand veel betere verhaal, maar 2 brengt alle punten op de i voor mij. Ook in de laatste DLC zijn wat zaken waarbij handig is om de gehele saga te kennen (wikis lezen kan ook prima). Blijf een haat liefde verhouding hebben met 2.
Reply
(03-05-2023, 08:02)Indiaantje89 Wrote: Hmm ik ga hem tegen beter weten in toch halen. En toch kijk ik er nog niet super naar uit. Wat ik nu allemaal in de officiële trailers nu heb gezien is "geinig" maar ook niet meer dan dat.  Ik hoop dat de wereld voor mij wat meer levend gaat worden dan BoTW.  Niet alleen kwa wereld (ja je kon wel wat doen... maar ik miste echt een goede story, meerdere dorpjes en dungeons, en dus minder eentonigheid met de Shrines die er altijd hetzelfde uitzagen).
Haal de Shrines eruit en steek er een drietal extra dorpjes in en de game is perfect. Nu gewoon een dikke 9,5 alsnog. 

Maar eens over het tweede deel: trailers doen me niet warmlopen.
Reply
Laatste CSGO Major begonnen, op naar een paar mooie weken.
[+] 1 user says Thank You to Melliw Naj for this post
Reply
Leuk spelletje hoor die nieuwe Zelda.
[+] 1 user says Thank You to thomas9790 for this post
Reply
Ik hoop dat de bedenker van de 5e Palace boss in P5R gelijk ontslagen werd nadat het spel uitkwam. Wat een grote bullshit was dat.
Reply
Maar Haru is cool.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)