Thread Rating:
  • 5 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gamegeeks
(10-02-2023, 11:25)Indiaantje89 Wrote:
(10-02-2023, 10:37)Piet Knaak Wrote: Gisterenavond een uurtje of drie in de Hogwarts game gestopt, dit is alles wat ik als kind zou hebben gewild van een game in Potterverse. Blij dat de combat solide aanvoelt. Technisch is de game niet perse enorm indrukwekkend maar weet toch bij vlagen ook daarin wel te verrassen. Verder draait ie gewoon stabiel op de PS5, dus zeker niets te klagen. Maar bovenal, de muziek. Wat een nostalgia kick. Vanavond lekker verder met de wereld verkennen. Maar al gezien dat er zat te doen is.
Ik hoop hem vannacht te kunnen spelen, ben benieuwd.
Poah dit klinkt goed. Die eerste HP games op de PlayStation 1 waren toen echt heel cool. Moet helaas geloof ik even wachten op de Xbox One versie
Reply
Na wat gehannes heb ik nu een weekje een PS5, qua geluid en laadtijden een verademing. Miles Morales bijna 2 keer rond, Playroom was een mooi cadeautje en ik heb nog wat games liggen, maar weet iemand hoe je in FIFA 23 in je trainerscarriere die rare na de wedstrijd interviews uit kunt zetten, ben 10 wedstrijden onderweg en het irriteert me nu al mateloos, elke keer hetzelfde, soms wordt een andere spel genoemd, maar de vragen zijn elke keer hetzelfde, dat is echt achterhaald
Reply
JKS MOST CONSISTENT

https://twitter.com/ESLCS/status/1624861729904623622
Reply
Begonnen met Metroid Dread. Tijd geleden dat ik een Metroidvania speelde en dus ook vergeten hoeveel ik eigenlijk van het genre hou, er is weinig leukers dan geheime passages ontdekken.

Ondertussen ook een uur of 80 in Persona 5 Royal, heel benieuwd wat er gaat gebeuren nu (spoilers in wittekst) Akechi de Phantom Thieves heeft verraden.
Reply
(16-01-2023, 10:18)Roel87 Wrote: Sinds de release een half jaar zoet geweest met XC3. Inmiddels na 160 uur op de teller alle (side) quests gehaald. GotY! Benieuwd naar de DLC.

Nu vooral even geen zin om weer 150 uur in een game te moeten steken, dus deel 2 laat ik nog even rusten. Eerst de backlog wegwerken (Cuphead, Disco Elysium, Eastward).

Persoonlijk heb ik minste tijd in 2 gestoken vanwege de style, verhaaltechnisch begin matig (maar had 1 ook) en minder QoL zaken. DLC teaser van 20 sec heeft mij wel te hype gemaakt en hoe nu uit ziet is het handig om 2 gespeelt te hebben.

(16-01-2023, 15:05)Indiaantje89 Wrote: Pokemon Violet is inderdaad een kut game, maar ik wil daar niet teveel negativiteit aan besteden. Ik ben blij je weer hier terug te zien Melliw Naj.

Dank! De gewoonte om graz te checken tijdens werk zit er niet meer echt in. Merk nu pas hoe erg het vroeger was waarbij het zowat altijd wel op mijn 2e scherm open stond.

Momenteel teveel spellen te gelijk aan het spelen op zowel PC als Switch. Teveel spellen en teveel zin in alle, maar uiteindelijk wordt het vaak Super Mario Maker 2 (wanneer SMM3? @Nintendo) en Rocket League.
Reply
(11-02-2023, 22:49)Willie Wrote: Na wat gehannes heb ik nu een weekje een PS5, qua geluid en laadtijden een verademing. Miles Morales bijna 2 keer rond, Playroom was een mooi cadeautje en ik heb nog wat games liggen, maar weet iemand hoe je in FIFA 23 in je trainerscarriere die rare na de wedstrijd interviews uit kunt zetten, ben 10 wedstrijden onderweg en het irriteert me nu al mateloos, elke keer hetzelfde, soms wordt een andere spel genoemd, maar de vragen zijn elke keer hetzelfde, dat is echt achterhaald

Gewoon skippen. Je kan twee knoppen kiezen. Eentje brengt je naar het interview en de ander skipt het interview en brengt je terug naar het menu. Ik weet de knop even niet uit m'n hoofd.
Reply
Cool, daar ga ik even naar op zoek, ik heb nu een afdruk van een kruisje in mijn duim Big Grin
Reply
Na ongeveer 20 jaar geen console gehad te hebben nu toch een PS5 besteld.
Reply
(15-02-2023, 10:37)Piet Knaak Wrote: Gewoon skippen. Je kan twee knoppen kiezen. Eentje brengt je naar het interview en de ander skipt het interview en brengt je terug naar het menu. Ik weet de knop even niet uit m'n hoofd.

Als je weet waar je ongeveer moet zoeken gaan dingen opvallen. En ja ik zeg dit omdat ik dan kan verbloemen dat ik gewoon te oud wordt om te gamen en ik iets heel simpels over het hoofd heb gezien.

Maar omdat ik alle knoppencombinaties wel heb geprobeerd ben ik er nu ook achter dat met L1 + R1 de scenes aan het begin van de wedstrijd en na een doelpunt overgeslagen kunnen worden. Al met al speel ik nu een wedstrijd meer in een uur, dus bedankt voor de hulp Piet.
Reply
Oh haha, jij zat altijd de opkomst van de teams te bekijken voor de wedstrijd? Ja met alle cut scenes erbij wordt het wel een langere wedstrijd.
Reply
kleine 11 uur in hogwarts legacy gestoken en best een rijkelijk gevulde game.

Nu pas flying unlocked

best wel een toffe game ook.
Reply
(17-02-2023, 13:20)Piet Knaak Wrote: Oh haha, jij zat altijd de opkomst van de teams te bekijken voor de wedstrijd? Ja met alle cut scenes erbij wordt het wel een langere wedstrijd.

Nee, met kruisje ging het wel sneller, maar nu is het doelpunt maken en meteen door naar de aftrap.
Reply
CSGO skins verkocht i.v.m. toch niet meer speel en van dat geld een steamdeck + dock gekocht. Binnenkort lekker onderuit hangen en gamen i.p.v. achter een bureau.
[+] 1 user says Thank You to Melliw Naj for this post
Reply
Ben nog bij het begin, maar wat erger ik mij aan Persona 5 soms. Wellicht heb ik het helemaal mis en even in wit:

Wat voor pedo's werken daar bij Atlus? Ann als 15 jarige personage die naar bed/relatie (kan niet herinneren specifiek ook naar bed was) moet met gymleraar zodat andere persoon niet wordt misbruikt/mishandeld. Gymleraar die zijn fantasieën minderjarige als seks slaven ziet??? Daarna besluit spel om verkrachting lekker licht te gooien op een toon 'something funny'. Om daarna in het verhaal gechanteerd te worden om naaktmodel te zijn voor kunstwerk dat het hele land zou zien? Die springt nog voor de trein voordat ze 18 is.

Ik merk zodra dungeon komen en meer verhaal dat ik vooral WTF heb met zoiets hierboven. Prima om zwaardere onderwerpen aan te kaarten, maar manier hoe ze het doen schiet eerder in de verkeerde keelgat. Daardoor laat ik het spel vaak links liggen voor een periode en duurt het even doorheen kom. Buiten dungeon wel echt een prachtige spel. Laat mij lekker koffie feitjes leren, naar de film gaan en gezellige tijd doorbrengen met andere personages. Persona 6 zonder dungeon graag.

Ik weet cultuur verschillen, maar met zulke dingen verwacht ik toch wel een cultuur verder dan een mindset van 1923. Maarja Japanners blijkbaar? 

Misschien wordt het wel beter, want ben pas bij het begin met 17 uur in (na 2,5 maand door het verhaal).
Reply
(24-02-2023, 16:16)Melliw Naj Wrote: CSGO skins verkocht i.v.m. toch niet meer speel en van dat geld een steamdeck + dock gekocht. Binnenkort lekker onderuit hangen en gamen i.p.v. achter een bureau.

2 dagen na bestellen was het binnen inclusief dock. Momenteel door Persona 5 op switch heb ik nog niet veel gebruik gemaakt op wat Isaac runs na. Ik wilde eigenlijk Kena op gaan spelen, maar grafisch verschil tussen PC en steamdeck was wel gigantisch. + Het spel heeft wel de meerwaarde om met goede graphics te spelen. 

Bonfire Peaks en Tunic staan op de planning om erop te spelen. Verder kijken naar bijvoorbeeld No Man's Sky erop te gaan spelen. Lijkt mij relaxer onderuit dan achter bureau.
Reply
De roddel van vorig jaar was dat de schrijver van Persona 5 toegaf dat hij geen vriendinnen of vrouwelijke kennissen heeft [Image: rolf.png]
Reply
Dat zou veel verklaren.
Reply
Age of consent in Japan is 13 jaar, zegt ook een hoop.
Reply
Wanneer source 2? Lange tijd geleden dat ik zo'n hypetrain mee heb gemaakt voor iets en ik ga er goed op.

Voor niet gamers. Denk aan Primavera 2016 toen iedereen en nog wat over rakker schreef toen net online kwam en toch overdag en avond bleef checken. Alleen dan groter + al meerdere dagen.
Reply
AANGEKONDIGD. LETS GOOOOOOOOOOOOOOOO.
[+] 3 users say Thank You to Melliw Naj for this post
Reply
(22-03-2023, 20:21)Melliw Naj Wrote: AANGEKONDIGD. LETS GOOOOOOOOOOOOOOOO.
tijd om uit mijn CS pensioen te komen Big Grin
Reply
gisteren eindelijk crisis core final fantasy 7 reunion uitgespeeld

ff7 part 2 remake mag gaan komen nu
Reply
Tchia is de shit
Reply
(27-03-2023, 12:10)reaper Wrote: gisteren eindelijk crisis core final fantasy 7 reunion uitgespeeld

ff7 part 2 remake mag gaan komen nu

Ik moet ook weer even verder spelen (PS4 versie van FF7 remake, eerste deel). Eerst maar Persona 5 Royal afronden.

Tchia ziet er ook goed uit ja.
Reply
tchia ken ik niet

eens checken vanavond

op de backlog voor in de nabije toekomst uit te spelen
Hogwarts
God of war
Kena bridge of spirits
God of war ragnarock
ghostwire
rachet & clank
LAOU 1 en 2
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)