Thread Rating:
  • 5 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gamegeeks
#1
Deel 1 zie hier https://wattes.nl/forum/showthread.php?tid=286
Reply
#2
Heb al twee dagen Animal Crossing, en dit is de eerste in de serie die ik echt leuk vind. Heerlijk rustig spelletje.
Reply
#3
Ik heb al een week een normie PS4 starter pack als voorbereiding op maanden gedwongen thuis zitten, maar amper tijd gehad. De ironie.
Reply
#4
(20-03-2020, 00:48)ijskolibrietje Wrote: Heb al twee dagen Animal Crossing, en dit is de eerste in de serie die ik echt leuk vind. Heerlijk rustig spelletje.

Wat is er zoveel anders aan voor jou dat je dit wel leuk vindt en de voorgaande delen niet?
Reply
#5
Ik ga hem van de week ook maar een spelen.. maar totaal geen idee nog wat ik moet verwachten. Zelfs na het zien van gameplay beelden niet.

Paar weken geleden Shadow Of Mordor op de kop getikt, en nu pas voor het eerst gepseeld. Best vermakelijk spelletje.
Reply
#6
(22-03-2020, 17:23)Piet Knaak Wrote:
(20-03-2020, 00:48)ijskolibrietje Wrote: Heb al twee dagen Animal Crossing, en dit is de eerste in de serie die ik echt leuk vind. Heerlijk rustig spelletje.

Wat is er zoveel anders aan voor jou dat je dit wel leuk vindt en de voorgaande delen niet?

Voorheen wist ik nooit echt goed wat er te doen viel en vond ik het een nogal wat frustrerend spel. Maar mede dankzij de nook miles is het wat duidellijker wat je zo ongeveer kunt of mag doen.
Reply
#7
Je mag alles. En je kan ook bijna alles. Niks is goed en niks is fout. Iedereen speelt Animal Crossing op zijn eigen manier en tempo en je kan helemaal zelf bepalen waar jij je plezier uithaalt. Dat vind ik zo perfect aan Animal Crossing.

Maar ik kan me wel voorstellen dat de miles een beetje houvast bieden. Dat zijn in ieder geval altijd de standaard taakjes die je gewoon kan uitvoeren. Ben zelf vooral bezig met de upgrades bij elkaar verdienen en een beetje de leuke dingen unlocken zodat er steeds meer mogelijk wordt om m'n dorp mooier te maken. Vanochtend is het museum geopend, wat er echt super veel toffer uitziet dan in voorgaande edities. En ik heb nu aan de noordzijde van m'n huisje een extra kamer erbij laten bouwen. Nu is het vooral wachten tot er iets gaat gebeuren met Nook's residential services tent.

Als trouwens mensen hier nog willen traden (fruit, bells, meubels etc.) moet je het maar laten weten. Misschien goed om te weten, als je interessante meubels ziet bij anderen kan je die makkelijk zelf kopen. Als de ander het op de grond legt en jij pakt het op en legt het daarna weer terug kun je dat item bestellen in de catalogus in Nook's tent. Als je namelijk iets in je inventory hebt gehad verschijnt het in de catalogus.
Reply
#8
Klinkt echt als een spel voor mij.

Ondertussen speel ik nu echt Witcher 3, maar op 1 of andere manier zit ik er nog niet lekker in. Het belangrijkste verhaal spreekt mij aan, sidequests doen ben ik ook wel van, maar ben nu een tijdje in Velen aan het banjeren en ik merk dat ik het bezoeken van elk vraagteken niet ga trekken, evenals dat ik geen zin heb om mij te verdiepen in het maken van spreuken e.d.

Ook heb ik in White orchard wel alles bezocht en gedaan en daar kom ik dan uit met een Level 3, terwijl voor de volgende wereld Level 5 wordt aangeraden, dat schiet niet op en in Velen kom ik nu alleen maar schuilplaatsen met monsters tegen die ik niet mag verslaan, omdat ze te sterk zijn.

Is het noodzakelijk om alles te looten en mee te gaan in de diepte van de game of kan ik lomp gezegd ook mijn zwaard pakken en mij door de verhaallijnen heen slaan zonder tegen al te grote problemen aan te lopen?
Reply
#9
The Witcher is wel een game die er redelijk van uitgaat dat je veel side quests mee pakt om sterker te worden. Lomp door de wereld heen hakken zonder af en toe te grinden gaat hem over het algemeen niet worden. Ik heb althans rustig m'n tijd genomen voor alles.

Kom gewoon Animal Crossing spelen Willie, geen stress over levelen meer!
Reply
#10
(20-03-2020, 10:49)Uplift Wrote: Ik heb al een week een normie PS4 starter pack als voorbereiding op maanden gedwongen thuis zitten, maar amper tijd gehad. De ironie.
Welke games speel je?
Reply
#11
(23-03-2020, 16:02)Indiaantje89 Wrote:
(20-03-2020, 10:49)Uplift Wrote: Ik heb al een week een normie PS4 starter pack als voorbereiding op maanden gedwongen thuis zitten, maar amper tijd gehad. De ironie.
Welke games speel je?

Okee. Onthoud a.u.b. dat ik vooral met muziek bezig ben.

De enige ''verantwoorde'' game die ik speel is Everything. GTA V geef ik ook met plezier toe, dat blijft gewoon vet.
Verder kreeg ik FIFA 20 er gratis bij. En dat is best leuk, maar het is niet normaal hoe hard dit spel gericht is op intensief (meerdere uren per week) gamen. Daar kom ik dus niet echt in. Waar dat wel beter lukt is... (sorry) Gran Turismo Sport. En dat komt gewoon omdat ik auto's leuk vind.

Jup, dit is een beetje hetzelfde als iemand die in het Rock Werchter topic blij wordt van een zoveelste Editors-passage, ik weet het.
Reply
#12
Mijn visie op FIFA is wat anders doordat ik het al speel sinds ik een jaar of 10 ben. Maar ik heb ervaren dat mensen om mij heen die nooit FIFA speelde met een beetje toewijding best snel kunnen mee komen. En als je FIFA eenmaal een beetje kan is het een game waar je eindeloos uren in kan stoppen.
Reply
#13
(23-03-2020, 16:05)Uplift Wrote:
(23-03-2020, 16:02)Indiaantje89 Wrote:
(20-03-2020, 10:49)Uplift Wrote: Ik heb al een week een normie PS4 starter pack als voorbereiding op maanden gedwongen thuis zitten, maar amper tijd gehad. De ironie.
Welke games speel je?

Okee. Onthoud a.u.b. dat ik vooral met muziek bezig ben.

De enige ''verantwoorde'' game die ik speel is Everything. GTA V geef ik ook met plezier toe, dat blijft gewoon vet.
Verder kreeg ik FIFA 20 er gratis bij. En dat is best leuk, maar het is niet normaal hoe hard dit spel gericht is op intensief (meerdere uren per week) gamen. Daar kom ik dus niet echt in. Waar dat wel beter lukt is... (sorry) Gran Turismo Sport. En dat komt gewoon omdat ik auto's leuk vind.

Jup, dit is een beetje hetzelfde als iemand die in het Rock Werchter topic blij wordt van een zoveelste Editors-passage, ik weet het.
O kwa games ben ik ok gewoon een Werchter ganger hoor dus aan mij hoef je niet te verantwoorden. Daarnaast is GTA gewoon een geweldige gam. Inmiddels wel verouderd (was gewoon PS3 game), maar geen schande dat je die met plezier speelt hoor.

En in Fifa zit nog steeds mijn meeste tijd (maar ik speel al vanaf '96 en koop hem jaarlijks), sowieso ben ik van de sport games. NBA, NHL, FIFA, PES, UFC, Tennis etc.
Reply
#14
(23-03-2020, 16:09)Piet Knaak Wrote: Mijn visie op FIFA is wat anders doordat ik het al speel sinds ik een jaar of 10 ben. Maar ik heb ervaren dat mensen om mij heen die nooit FIFA speelde met een beetje toewijding best snel kunnen mee komen. En als je FIFA eenmaal een beetje kan is het een game waar je eindeloos uren in kan stoppen.
Toch zit de game niet super lekker in elkaar. Ik heb nog zo vaak bugs en game freezes. Vooral carrière modes is een ramp. En dat is bijna het enige wat ik speel. Van de week had ik Dybala in mijn scout lijst staan. En door een snelle knoppen combinatie bleef in het menu steeds Dybala staan in zijn Piemonte Calcio shirt. Dus ik een game starten (Manchester United tegen Liverpool geloof ik.).. En wie zie ik daar op het middenveld staan? Idd Dyabala.. Dus er stond 23 man op het veld.
Reply
#15
Oh ik moet zeggen dat ik niet echt serieuze bugs en dergelijke ben tegengekomen (speel op de PS4). Maar de carrière modus klopt sowieso van geen kant, al jaren niet. Mijn grootste frustraties zijn het aantal wedstrijden achter elkaar als je op drie fronten meedoet voor de prijzen. Vooral in de eindfase van het seizoen speel je soms elke twee dagen en houden je spelers het gewoon niet vol. Ik heb bijna drie volledig volwaardige teams nodig wil ik elke wedstrijd fatsoenlijk kunnen spelen. En dan spaar ik vaak m'n sterspelers wanneer ik ADO uit of zo heb, krijg je na de wedstrijd een berichtje van een van je sterspelers dat ie overweegt weg te gaan als ik hem niet vaker opstel.

Nu ik er over nadenk had ik trouwens wel één frustrerende bug. Sinds de CL in de game zit volgt FIFA het eerste seizoen de loting van het echte leven als je een CL club kiest. Vanzelfsprekend Ajax in mijn geval. Echter zat ik niet bij Chelsea, Valencia en Lille maar bij Athene, Bayern en Benfica...
Reply
#16
(23-03-2020, 16:22)Piet Knaak Wrote: Oh ik moet zeggen dat ik niet echt serieuze bugs en dergelijke ben tegengekomen (speel op de PS4). Maar de carrière modus klopt sowieso van geen kant, al jaren niet. Mijn grootste frustraties zijn het aantal wedstrijden achter elkaar als je op drie fronten meedoet voor de prijzen. Vooral in de eindfase van het seizoen speel je soms elke twee dagen en houden je spelers het gewoon niet vol. Ik heb bijna drie volledig volwaardige teams nodig wil ik elke wedstrijd fatsoenlijk kunnen spelen. En dan spaar ik vaak m'n sterspelers wanneer ik ADO uit of zo heb, krijg je na de wedstrijd een berichtje van een van je sterspelers dat ie overweegt weg te gaan als ik hem niet vaker opstel.

Nu ik er over nadenk had ik trouwens wel één frustrerende bug. Sinds de CL in de game zit volgt FIFA het eerste seizoen de loting van het echte leven als je een CL club kiest. Vanzelfsprekend Ajax in mijn geval. Echter zat ik niet bij Chelsea, Valencia en Lille maar bij Athene, Bayern en Benfica...
Ik speel ook op PS4. En idd... Carriere mode krijgt een erg slechte behandeling van EA (want daar verdienen ze geen geld aan). Eigenlijk verdiend FIFA het niet, anderzijds stop ik er toch zoveel uur in dat het toch altijd de moeite is. Naar bij mij loopt hij regelmatig vast bij transferonderhanelingen. Daarnaast ben ik zo'n autist die graag "spelers bewerkt" om mooiere schoenen te geven, de sokken op de juiste hoogte te doen of fucking tape om de handen (i'm talking to you Bailey, Saul en Suarez). Daarnaast zitten er ook van die clichés in... als ik een speler verkoop aan Ajax dan gaan de transfers nooit door om een of andere reden.

Kwa vermoeidheid idd, maar ik vind het ook wel leuk om je selectie te verbreden met jonge spelers. Daarnaast is het altijd leuk wel leuk voor de variatie om eens andere spelers op te stellen.

Maar met sommige aanpassingen kunnen ze het al zo veel aantrekkelijker maken. Zoals een jeugd elftal opleiden, maar of een simpele KIT editor zodat je 1x per jaar de tenues kan wijzigen. Of dat je echt een prijzenkast kan opbouwen etc.
Reply
#17
Als spelers mij geen dreigementen gaan sturen over een aanstaand vertrek zou ik het wisselen niet zo erg vinden.

En transfer onderhandelingen kunnen ook wel frustrerend zijn. Save altijd maar van te voren. Want heb het al eens meegemaakt dat na mijn openingsbod de onderhandelingen werden afgekapt en ik geen kans meer had om te verhogen.
Reply
#18
(23-03-2020, 16:37)Piet Knaak Wrote: Als spelers mij geen dreigementen gaan sturen over een aanstaand vertrek zou ik het wisselen niet zo erg vinden.

En transfer onderhandelingen kunnen ook wel frustrerend zijn. Save altijd maar van te voren. Want heb het al eens meegemaakt dat na mijn openingsbod de onderhandelingen werden afgekapt en ik geen kans meer had om te verhogen.
Ja verschrikkelijk, heb soms spelers die om het minste en geringste al klagen. Vooral januari is een ramp in de Premier Legeau. Daar heb je fucking veel wedstrijden (vooral veel beker voetbal), en soms tegen flut clubjes. En dan toch gaan je sterren klagen dat ze die wedstrijden niet mogen spelen.

Mijn favoriete ploegen zijn wel Real Madrid en Manchester United. Veel budget, en 2 teams waar best veel aan moet gebeuren.

Vind heel dat transfer gebeuren wel leuk. En ik weet van de meeste spelers wel een beetje wat ik moet bieden. En heb altijd zo mijn favorieten per Fifa. Auoar (30 miljoen), Zagadou (20 miljoen), Tonali (18 miljoen) en Vinicius Jr (30 miljoen). Neres (35 miljoen) koop ook best vaak. Livakovic (20 miljoen). In die poule van spelers koop ik altijd wel wat. Speel nu met United  (4-3-3 uiteraard):
1. De Gea
2. Telles
3. McGuire
4. Zagadou
5. Wan-Bisaka
6. Pogba
7. Havertz
8. Fernandes
9. Martial
10. João Félix
11. Dybala

En verder in mijn selectie veel jeugd en: Rashford, Aouar, Tonali, Livakovic, James, Fred, Lindelöf, Verschaeren, Schubert, Jorgensen, Zirkzee, McTomminay, Dalot, Chong, Williams, Tuanzebe, Jones, Greenwood, Beckerm Rutter (lekker jong en goedkoop dus, en ja sorry voor Jörgensen, maar had nog een cheap ass spits nodig).

Verkocht: Shaw, Smalling (teruggehaald van huur en verkocht), Romero, Bailey, Matic, Pereira, Grant, Fosu Mensah,
Reply
#19
(23-03-2020, 15:16)Piet Knaak Wrote: The Witcher is wel een game die er redelijk van uitgaat dat je veel side quests mee pakt om sterker te worden. Lomp door de wereld heen hakken zonder af en toe te grinden gaat hem over het algemeen niet worden. Ik heb althans rustig m'n tijd genomen voor alles.

Kom gewoon Animal Crossing spelen Willie, geen stress over levelen meer!

Animal crossing ga ik echt niet trekken. Maar side quests doe ik zeker het gaat mij meer om het neerslaan van 3 shape of the watermonsters voor wat kleingeld en tyfuszooi die ik niet eens op 27 april op een kleedje zou leggen.

Maar goed ik merk sowieso dat ik 's avonds de concentratie niet heb om te gamen. Galaga gaat nog net, evenals plague inc.
Reply
#20
Gewoon lekker door rammen in Witcher Willie. Kan makkelijk.

Ik zit daar op lever 27 ofzo en heb het laatst nog een keer opgestart maar de enorme load aan conversations die je elke quest moet beluisteren is het me niet meer waard. Ook ben ik de storyline beetje vergeten omdat ik het dus 2,5 jaar lang stil heb laten liggen.

Heb GTA V in de sale gekocht en die ga ik nu lekker door spelen. Smile

Veel Counter-Strike altijd gespeeld maar begint me minder te trekken. Ik heb gewoon geen zin om me door een stel russen te laten uitschelden als ik even kom ontspannen.

League Of Legends pak ik de laatste tijd weer veel vaker op. Is stuk minder toxic geworden dan vroeger.
Reply
#21
(24-03-2020, 00:36)Loov Wrote: Gewoon lekker door rammen in Witcher Willie. Kan makkelijk.

Ik zit daar op lever 27 ofzo en heb het laatst nog een keer opgestart maar de enorme load aan conversations die je elke quest moet beluisteren is het me niet meer waard. Ook ben ik de storyline beetje vergeten omdat ik het dus 2,5 jaar lang stil heb laten liggen.

Heb GTA V in de sale gekocht en die ga ik nu lekker door spelen. Smile

Veel Counter-Strike altijd gespeeld maar begint me minder te trekken. Ik heb gewoon geen zin om me door een stel russen te laten uitschelden als ik even kom ontspannen.

League Of Legends pak ik de laatste tijd weer veel vaker op. Is stuk minder toxic geworden dan vroeger.

We hebben een graz discord waar we soms een spelletje spelen, pm maar als je een invite wilt.
Reply
#22
Heb afgelopen week een account aangemaakt op howlongtobeat.com. Fijne website om een overzicht te hebben van mijn backlog op de Switch en PC. Heeft er gelijk voor gezorgd dat ik deze week 3 spellen heb uitgespeeld.
Reply
#23
Gisteren de credits zien rollen in Animal Crossing. Oftewel, de terraforming tools vrijgespeeld. Let the fun begin. Ga weer veel te veel op in die game, dankzij de thuiszit situatie kan ik ook veel te makkelijk meer uren maken. Maar wat een game weer.
Reply
#24
Last Of Us 2 uitgesteld ivm Corona helaas.

Dan maar Resident Evil en Final Fantasy remakes binnen hengelen deze maand.
Reply
#25
ik ben bezig mijn achterstand aan het inhalen

ligt nu op de salontafel: mad max; star wars the fallen order, horizon dawn complete edition, last of us remastered en final fantasy 15
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)